Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn antwoord staat vast wel ergens in de voorgaande reply's |
![]() |
|
Verwijderd
|
Another Way, ik verveel me dood dus ik heb even voor je geturft.
In dit topic zeiden 25 meisjes dat ze donkere/getinte jongens aantrekkelijker vinden dan volledig blanke jongens, zeiden 20 meisjes dat ze blanke jongens aantrekkelijker vinden dan donkere/getinte jongens en zeiden 23 meisjes dat het ze beide groepen ongeveer even aantrekkelijk vinden of dat ze daar niet op letten. (jaja, ruim 150 reacties en daarvan waren er maar 68 écht ontopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wat ben ik dan? licht getint ![]()
Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 14:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*jaloers* |
![]() |
|
sorry, maar ik val toch werkelijk alleen op puur nederlandse jongens... Ik vind donker haar mooi, maar van bruine ogen moet ik weer niets hebben! Het tintje van Fer19 is het uiterste qua aantrekkelijkheid.
Ik heb een gruwelijke hekel aan die negers en marokkanen, turken en ander volk dat geen tot amper nederlands kent.En ook hoe ze zich gedragen. En dat ze zich nederlands vinden, maar het zich ook weer persoonlijk aantrekken als we negatief gaan generaliseren over buitenlanders. ![]() Zo, en toen had ik het topic even geprobeerd een andere wending te geven. ![]() En Another Way: lekker boeiend of blonde meisjes niet op getinte mensen vallen. Of lekker doorzoeken naar een meissie die het wel mooi vind of anders gewoon niet kieskeurig zijn.
||
![]() |
Citaat:
had jij een keuze over wat je afkomst zou zijn toen je geboren was? generaliseren blijft altyd fout in mijn ogen.. als je nou zo zou zeggen: jullie marrokanen en negers en andere buitenlanders geven slechte naam voor al die andere goede onder jullie..zou je bericht beter overkomen als dan dat je nu zeg: Gruwelijk hekel. maarja blijft jou mening,heb ik respect voor. Heel veel geluk met je Leven.
||
Citaat:
|
okee okee, ik heb geloof ik net een oorlog ontketent met een jongen op msn die dit gelezen heeft.
IK vind(ja, eigen mening, hoe IK het ervaar) dat 2 op de 15 'buitenlanders'(laat ik maar correct doen ![]() Oh, en ook het woordje 'puur' in het zinnetje dat ik alleen op puur nederlandse jongens val, moet anders worden geinterpreteerd namelijk dat ik alleen op het type blond blauwe ogen, achternaam de Vries val. Bij wijze van spreken.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een allersimpelst voorbeeld: een klasgenoot en vriend van mij is door 30 marokkanen in elkaar geslagen. Is het dan zo gek dat je niets met ze te maken wil hebben? En dit is heus niet de eerste keer dat de neef van een vriend van een vriend van z'n broer erbij wordt gehaald.
|
Inderdaad, van de 5x dat ik ruzie heb gehad tijdens het uitgaan waren het 4x allochtonen, en echt voor de meest idiote dingen zoals perongeluk tegen iemand aan stoten
![]() En helemaal erg is dan andere mij aanzien voor allochtoon, sorry maar als een persoon mij ziet als allochtoon mag die persoon dood vallen, met dat soort mensen hoef ik niets te maken te hebben. Ik ben 100% Nederlands en daar mee uit! Het is een algemeen bekend feit dat je als donker persoon word gevooroordeeld. En niet alleen door meiden maar ook op school, werk en eigenlijk overal ![]() Ach fuck it, was ik maar blank |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon negeren die mensen en laat gewoon zien dat je beter voelt dan die mensen.
|
|