Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 16:32
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
DeNi schreef op 07-10-2003 @ 17:30:
Daaaamn..getinte/donkere jongens zijn echt wel sexy!! Nja, dat wil niet zeggen dat élke getinte/donkere jongen mooi is natuurlijk. Ik val eerder op getinte/donkere jongens dan op Nederlandse jongens.
jaa
hoewel er daar natuurlijk ook weer uitzonderingen zijn
Oud 07-10-2003, 16:42
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 07-10-2003 @ 17:32:
dike 12 ???

geen idee, maar ik ken best veel meisjes die op donkere types vallen, dus als ze blank zijn donkere ogen zwart haar of, halfbloedjes of negers, en ik ken er een aantal die alleen maar op negers vallen.
dikke 12" lul
Oud 07-10-2003, 16:43
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-10-2003 @ 17:42:
dikke 12" lul
iieeh viezerik
Oud 07-10-2003, 16:44
Brutus
Brutus is offline
ik val niet op donkere jongens,
echt ik zou echt nooit iets met een donkere jongen willen
(ook al maakt kleur voor mij echt niks uit, maar gewoon is mijn type niet)

ook niet met een blanke jongen btw
Oud 07-10-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-10-2003 @ 17:42:
dikke 12" lul
weet ik niet, ik vraag niet bij elk vriendje hoe groot issie, vaak gaat dat achteraf pas he
Oud 07-10-2003, 16:46
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Rambo schreef op 07-10-2003 @ 17:44:
ik val niet op donkere jongens,
echt ik zou echt nooit iets met een donkere jongen willen

ook niet met een blanke btw

Oud 07-10-2003, 17:48
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-10-2003 @ 17:27:
zijn er dan mensen die alleen maar op donkere jongens vallen?
vast niet onwijs veel ofzo, maar naar mijn idee zijn er ook niet onwijs veel mensen die bijvoorbeeld uitsluitend op een blonde hollandse jongen vallen ofzo dus maak je nou effe gewoon niet zo druk
Oud 07-10-2003, 18:06
Eyv
Eyv is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:12:
Ik wil dit nou eens echt weten. Wat ik heb altijd het idee dat Nederlandse meiden niets met donkere jongens te maken wilden hebben. Zo zat ik gister in de bus, en achter mij zaten twee meiden van rond de 18-20 (schat ik) En een had het over dat ze nooit met een donkere jongen zou nemen, omdat zijzelf het niet wou en haar ouders dan moeilijk gingen doen ofzo.

Nu zie ik zelf ook zat jongens met getinte meisjes rond lopen, maar andersom zie ze je het nooit. Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
Veel leuker dan blanke jongens (al kan ik ook op blanke jongens vallen hoor) dus > leuk!!!
Oud 07-10-2003, 20:19
Verwijderd
nog nooit op een getint iemand of een neger gevallen, getint dan nog eerder misschien. Niet om een reden, tis gewoon waar je op valt...
Oud 07-10-2003, 20:42
Gordijn
Gordijn is offline
halfbloed... die hebben zullke moooooooooooooooie ógen!
Oud 07-10-2003, 21:14
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
brugmansia schreef op 07-10-2003 @ 21:42:
halfbloed... die hebben zullke moooooooooooooooie ógen!
ja he
Oud 08-10-2003, 20:56
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-10-2003 @ 17:06:
omdat buitenlanders gewoon niet mijn type mensen zijn (verkeerde muzieksmaak, gedrag en kleding) bovendien heb ik te slechte ervanringen mer buitenlanders (met name Aziaten)

Stumperd
Oud 08-10-2003, 21:30
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 08-10-2003 @ 21:56:
Stumperd
Is me persoonlijke smaak hoor (oh, ben ik nu politiek incorrect )
Oud 08-10-2003, 22:38
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 08-10-2003 @ 22:30:
Is me persoonlijke smaak hoor (oh, ben ik nu politiek incorrect )
Je denkt in hokjes
Oud 09-10-2003, 08:37
SeXieJ-MenDieJ
SeXieJ-MenDieJ is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:12:
Ik wil dit nou eens echt weten. Wat ik heb altijd het idee dat Nederlandse meiden niets met donkere jongens te maken wilden hebben. Zo zat ik gister in de bus, en achter mij zaten twee meiden van rond de 18-20 (schat ik) En een had het over dat ze nooit met een donkere jongen zou nemen, omdat zijzelf het niet wou en haar ouders dan moeilijk gingen doen ofzo.

Nu zie ik zelf ook zat jongens met getinte meisjes rond lopen, maar andersom zie ze je het nooit. Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
Mij maakt het niet uit watvoor huidskleur ze hebben... als ze een leuk koppie en een leuk innerlijk hebben ben ik blij zat dan maakt het niet uit watvoor huidskleur je hebt toch?!?!?
Oud 09-10-2003, 21:49
Another Way
Another Way is offline
Je heb toch wel een voorkeur?
Oud 09-10-2003, 23:18
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-10-2003 @ 22:49:
Je heb toch wel een voorkeur?
LEES DAN WAT ZE ZEGT ZEIKERD
Oud 09-10-2003, 23:47
Basia
Basia is offline
ik val niet op buitenlanders. tot nu toe iig niet.
Oud 10-10-2003, 06:24
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Basia schreef op 10-10-2003 @ 00:47:
ik val niet op buitenlanders. tot nu toe iig niet.
zie je wel!
Oud 10-10-2003, 08:28
shut*up
shut*up is offline
ik krijg echt de neiging om dit topic zo te gaan verzieken dat er een slotje op komt, want ik word echt helemaal gestoord van het grote zelfmedelijden van Another Way, grrrrrrr
Oud 10-10-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 10-10-2003 @ 07:24:
zie je wel!
ik heb t ook niet hoor, en ik ben een van de weinige die ik ken iig
Oud 10-10-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
shut*up schreef op 10-10-2003 @ 09:28:
ik krijg echt de neiging om dit topic zo te gaan verzieken dat er een slotje op komt, want ik word echt helemaal gestoord van het grote zelfmedelijden van Another Way, grrrrrrr
mjah moet je je maar niet aan storen, aan zulke types die zichzelf heel zielig vinden en alles zien zoals ze dat willen
Oud 10-10-2003, 12:19
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 10-10-2003 @ 11:31:
mjah moet je je maar niet aan storen, aan zulke types die zichzelf heel zielig vinden en alles zien zoals ze dat willen
ik probeer het....
Oud 10-10-2003, 23:47
kiek
kiek is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 29-09-2003 @ 10:15:
Het zit zo: mijn beide ouders zijn zelf weer halfbloed. Mijn vader is half portugees en half nederlands, en mijn moeder is half spaans en half indonesisch. Ze zijn beide echter wel in Indonesie geboren, maar vervolgens verhuisd naar zuid-amerika en toen pas verhuisd naar Nederland waar ik dus geboren ben.
cool

Mijn antwoord staat vast wel ergens in de voorgaande reply's
Oud 11-10-2003, 00:01
Verwijderd
Another Way, ik verveel me dood dus ik heb even voor je geturft.
In dit topic
zeiden 25 meisjes dat ze donkere/getinte jongens aantrekkelijker vinden dan volledig blanke jongens,
zeiden 20 meisjes dat ze blanke jongens aantrekkelijker vinden dan donkere/getinte jongens en
zeiden 23 meisjes dat het ze beide groepen ongeveer even aantrekkelijk vinden of dat ze daar niet op letten.
(jaja, ruim 150 reacties en daarvan waren er maar 68 écht ontopic)
Oud 11-10-2003, 13:33
Fer19
Fer19 is offline
Forzaa Getinte Jongens!!! Maarja innerlijk maakt een mens pas echt mooi

ps:ben al 21
Oud 11-10-2003, 14:01
ESCO
ESCO is offline
Naar mijn mening ben je niet echt bruin als ik naar me zelf kijk.
Oud 11-10-2003, 14:14
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-10-2003 @ 01:01:
Another Way, ik verveel me dood dus ik heb even voor je geturft.
In dit topic
zeiden 25 meisjes dat ze donkere/getinte jongens aantrekkelijker vinden dan volledig blanke jongens,
zeiden 20 meisjes dat ze blanke jongens aantrekkelijker vinden dan donkere/getinte jongens en
zeiden 23 meisjes dat het ze beide groepen ongeveer even aantrekkelijk vinden of dat ze daar niet op letten.
(jaja, ruim 150 reacties en daarvan waren er maar 68 écht ontopic)
dankje, ik had beter een poll kunnen maken ofzo
Oud 11-10-2003, 14:15
Another Way
Another Way is offline
Fer19 is echt niet getint of bruin
Oud 11-10-2003, 14:19
Fer19
Fer19 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-10-2003 @ 15:15:
Fer19 is echt niet getint of bruin

wat ben ik dan? licht getint ,volgens mij op de 1ste foto zie ik er lichter uit door licht die op mn gezicht scheen..hierbij een duidelijker foto.

Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 14:22.
Oud 11-10-2003, 15:20
Another Way
Another Way is offline
Ah je heb dezelfde kleur als ik heb, op die andere foto ben je blank
Oud 11-10-2003, 17:30
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Fer19 schreef op 11-10-2003 @ 15:19:
[afbeelding]

wat ben ik dan? licht getint ,volgens mij op de 1ste foto zie ik er lichter uit door licht die op mn gezicht scheen..hierbij een duidelijker foto.
Oud 11-10-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 11-10-2003 @ 15:14:
dankje, ik had beter een poll kunnen maken ofzo
Graag gedaan
Oud 11-10-2003, 19:17
Gael
Gael is offline
Er zijn zoveel verschillende soorten tinten
Vraag me af of iedereen dat wel in de gaten heeft. Ik ben half Chinees en half Indonesisch.
Oud 11-10-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Fer19 schreef op 11-10-2003 @ 15:19:
[afbeelding]

nou ik vind t zeker een mooi bruin kleurtje hoor

*jaloers*
Oud 11-10-2003, 21:36
Firefly182
Firefly182 is offline
sorry, maar ik val toch werkelijk alleen op puur nederlandse jongens... Ik vind donker haar mooi, maar van bruine ogen moet ik weer niets hebben! Het tintje van Fer19 is het uiterste qua aantrekkelijkheid.

Ik heb een gruwelijke hekel aan die negers en marokkanen, turken en ander volk dat geen tot amper nederlands kent.En ook hoe ze zich gedragen. En dat ze zich nederlands vinden, maar het zich ook weer persoonlijk aantrekken als we negatief gaan generaliseren over buitenlanders.

Zo, en toen had ik het topic even geprobeerd een andere wending te geven.

En Another Way: lekker boeiend of blonde meisjes niet op getinte mensen vallen. Of lekker doorzoeken naar een meissie die het wel mooi vind of anders gewoon niet kieskeurig zijn.
Oud 11-10-2003, 21:44
Fer19
Fer19 is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 11-10-2003 @ 22:36:
sorry, maar ik val toch werkelijk alleen op puur nederlandse jongens... Ik vind donker haar mooi, maar van bruine ogen moet ik weer niets hebben! Het tintje van Fer19 is het uiterste qua aantrekkelijkheid.

Ik heb een gruwelijke hekel aan die negers en marokkanen, turken en ander volk dat geen tot amper nederlands kent.En ook hoe ze zich gedragen. En dat ze zich nederlands vinden, maar het zich ook weer persoonlijk aantrekken als we negatief gaan generaliseren over buitenlanders.

Zo, en toen had ik het topic even geprobeerd een andere wending te geven.

En Another Way: lekker boeiend of blonde meisjes niet op getinte mensen vallen. Of lekker doorzoeken naar een meissie die het wel mooi vind of anders gewoon niet kieskeurig zijn.

had jij een keuze over wat je afkomst zou zijn toen je geboren was?

generaliseren blijft altyd fout in mijn ogen..

als je nou zo zou zeggen: jullie marrokanen en negers en andere buitenlanders geven slechte naam voor al die andere goede onder jullie..zou je bericht beter overkomen als dan dat je nu zeg: Gruwelijk hekel.

maarja blijft jou mening,heb ik respect voor.

Heel veel geluk met je Leven.
Oud 11-10-2003, 21:48
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Fer19 schreef op 11-10-2003 @ 22:44:
had jij een keuze over wat je afkomst zou zijn toen je geboren was?

generaliseren blijft altyd fout in mijn ogen..

als je nou zo zou zeggen: jullie marrokanen en negers en andere buitenlanders geven slechte naam voor al die andere goede onder jullie..zou je bericht beter overkomen als dan dat je nu zeg: Gruwelijk hekel.

maarja blijft jou mening,heb ik respect voor.

Heel veel geluk met je Leven.
tuurlijk had ik geen keuze, maar wat bedoel je daar in godsnaam mee? Het slaat toch nergens op. En ik heb er echt gewoon een hekel aan zoals ze zich gedagen enzo, ik erger me er groen en geel aan.
Oud 11-10-2003, 21:56
Another Way
Another Way is offline
zijn er goede marrokanen en negers

Ik mag die mensen ook niet dus ik ben het wel emt je eens
Oud 11-10-2003, 22:10
Firefly182
Firefly182 is offline
okee okee, ik heb geloof ik net een oorlog ontketent met een jongen op msn die dit gelezen heeft.
IK vind(ja, eigen mening, hoe IK het ervaar) dat 2 op de 15 'buitenlanders'(laat ik maar correct doen ) in mijn ogen de de ideale schoonzoon is. Want het ging hier meer om relaties enzo. Sorry, maar de rest vind ik maar nix.

Oh, en ook het woordje 'puur' in het zinnetje dat ik alleen op puur nederlandse jongens val, moet anders worden geinterpreteerd namelijk dat ik alleen op het type blond blauwe ogen, achternaam de Vries val. Bij wijze van spreken.
Oud 12-10-2003, 04:47
LM
LM is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 28-09-2003 @ 15:59:
De meesten zijn heel mooi en knap. En ik vind dat het niet waar is dat Nederlandse meisjes niet met donkere jongens willen. Ze willen juist met donkere jongens. Bij mij op school zijn er een stuk van 10 donkere jongens. Ze zijn allemaal heel mooi. En er zijn veeeeeeel Nl'se meisjes die op hen zijn. Maar zij willen niet met hen.
Zelf ben ik ook donker.......dus buitenlander.............ik vind donkere jongens mooier dan blanken. Er zijn ook blanken die erg knap zijn, maar donkeren hebben vaak mooiere ogen, haar enzo............
Whahahahaahaha
Oud 12-10-2003, 10:02
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Another Way schreef op 11-10-2003 @ 22:56:
zijn er goede marrokanen en negers

Ik mag die mensen ook niet dus ik ben het wel emt je eens
Beetje zielig ben je wel, met je "die mensen", zelf wil je niet in een hokje gestopt worden omdat je een tintje hebt, maar je bent wel van mening dat elke marokaan of neger fout is... Ik snap die gigantische hersenkronkel van jou echt niet
Oud 12-10-2003, 12:11
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
shut*up schreef op 12-10-2003 @ 11:02:
Beetje zielig ben je wel, met je "die mensen", zelf wil je niet in een hokje gestopt worden omdat je een tintje hebt, maar je bent wel van mening dat elke marokaan of neger fout is... Ik snap die gigantische hersenkronkel van jou echt niet
Nou ik ben half Nederlandss, en voel me 100% nederlands. En met die andere kannt van mij hoef ik niets te maken te hebben, dus ik zie mezelf als nederlander. En of die buitenlanders, ik heb te vaak slechte ervaringen met die lui gehad om nog positief over ze te denken
Oud 12-10-2003, 12:42
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 12-10-2003 @ 13:11:
Nou ik ben half Nederlandss, en voel me 100% nederlands. En met die andere kannt van mij hoef ik niets te maken te hebben, dus ik zie mezelf als nederlander. En of die buitenlanders, ik heb te vaak slechte ervaringen met die lui gehad om nog positief over ze te denken
'die lui' maar jij oordeelt al voordat je iemand kent, en als iedereen zo zou denken als jij mocht niemand je, want je hebt een kleurtje belachelijk gewoon...
Oud 13-10-2003, 15:20
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 12-10-2003 @ 13:42:
'die lui' maar jij oordeelt al voordat je iemand kent, en als iedereen zo zou denken als jij mocht niemand je, want je hebt een kleurtje belachelijk gewoon...
mee eens, maar als jouw ervaring je leert dat een bepaalde groep mensen fout zijn dan is het opzich wel eens heel erg logisch dat Another Way zo denkt.

Een allersimpelst voorbeeld: een klasgenoot en vriend van mij is door 30 marokkanen in elkaar geslagen. Is het dan zo gek dat je niets met ze te maken wil hebben? En dit is heus niet de eerste keer dat de neef van een vriend van een vriend van z'n broer erbij wordt gehaald.
Oud 13-10-2003, 15:44
Another Way
Another Way is offline
Inderdaad, van de 5x dat ik ruzie heb gehad tijdens het uitgaan waren het 4x allochtonen, en echt voor de meest idiote dingen zoals perongeluk tegen iemand aan stoten Nu zeg ik niet dat ze allemaal zo zijn, maar tot nu toe ben ik bijna geen normale allochtonen tegen gekomen. De normale allochtonen die ik ken zijn op een hand te tellen.

En helemaal erg is dan andere mij aanzien voor allochtoon, sorry maar als een persoon mij ziet als allochtoon mag die persoon dood vallen, met dat soort mensen hoef ik niets te maken te hebben. Ik ben 100% Nederlands en daar mee uit!

Het is een algemeen bekend feit dat je als donker persoon word gevooroordeeld. En niet alleen door meiden maar ook op school, werk en eigenlijk overal

Ach fuck it, was ik maar blank
Oud 13-10-2003, 23:24
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Another Way schreef op 13-10-2003 @ 16:44:
Ach fuck it, was ik maar blank
Dat is het probleem...je baalt van je kleurtje. Het is heel simpel..je kunt er niks aan veranderen en het alleen maar accepteren.

Ik ben alleen maar blij met mijn kleurtje
Oud 14-10-2003, 09:43
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
En helemaal erg is dan andere mij aanzien voor allochtoon, sorry maar als een persoon mij ziet als allochtoon mag die persoon dood vallen, met dat soort mensen hoef ik niets te maken te hebben. Ik ben 100% Nederlands en daar mee uit!

Het is een algemeen bekend feit dat je als donker persoon word gevooroordeeld. En niet alleen door meiden maar ook op school, werk en eigenlijk overal
Klopt wel wat je zegt die dingen heb ik ook wel.
Gewoon negeren die mensen en laat gewoon zien dat je beter voelt dan die mensen.
Oud 14-10-2003, 11:08
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 14-10-2003 @ 00:24:
Dat is het probleem...je baalt van je kleurtje. Het is heel simpel..je kunt er niks aan veranderen en het alleen maar accepteren.

Ik ben alleen maar blij met mijn kleurtje
Jij heb er geen problemen door (I assume)
Oud 14-10-2003, 11:37
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-10-2003 @ 12:08:
Jij heb er geen problemen door (I assume)
volgens mij is het ook niet jouw tintje waar je problemen doorkrijgt maar je houding...

Regels voor berichten