Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 21:58
Fog
Fog is offline
ja ik moet nieuwe batterijen voor digicam...dan foto
Oud 29-10-2003, 08:18
ikislizz
ikislizz is offline
Hm het is vast allemaal al wel ergens een keer beantwoord maar misschien kan iemand het een keer makkelijk even beantwoorden aan mij....

Ik wil dus een lip piercing maar ben er op zich nog niet helemaal uit of ik een ringetje of knopje wil is het mogelijk om de piercing op een plaats te schieten dat je het allebei kan?

Ik heb wel gelezen dat sommige de piercing er voor werk of zo wel uit kunnen halen en sommige niet ivm dichtgroeien, maarem wie weet hier wat meer van? wat heeft de piercingshop hiervan gezegt kan het wel of niet? en na hoe lang kan het dan?

ringetjes kan je die er ook zelf uithalen?
ennem is het nu slecht voor je tanden of niet?

hoop dat iemand ff wil antwoorden
Oud 29-10-2003, 08:33
Verwijderd
Citaat:
ikislizz schreef op 29-10-2003 @ 09:18:
Hm het is vast allemaal al wel ergens een keer beantwoord maar misschien kan iemand het een keer makkelijk even beantwoorden aan mij....

Ik wil dus een lip piercing maar ben er op zich nog niet helemaal uit of ik een ringetje of knopje wil is het mogelijk om de piercing op een plaats te schieten dat je het allebei kan?
Dat kan, maar de persoon die je dan zal gaan piercen kan hier meer over vertellen.
Persoonlijk vind ik de plaats waar je 'm krijgt zodat het beide kan het mooiste.

Citaat:

Ik heb wel gelezen dat sommige de piercing er voor werk of zo wel uit kunnen halen en sommige niet ivm dichtgroeien, maarem wie weet hier wat meer van? wat heeft de piercingshop hiervan gezegt kan het wel of niet? en na hoe lang kan het dan?

Of je het eruit kan halen is per persoon verschillend, kun je van tevoren niks van zeggen, maar volgens mij groeit het bij de meeste snel dicht.

De meeste kunnen hun ringetje of staafje er wel zelf uithalen,
alleen er terug inzetten gaat wat lastiger.
En of het slecht is voor je tanden hangt er ook maar net af op de plaats waar die zit, als ie op je tandvlees zit is het niet slecht voor je tanden, maar kan ht wel slecht zijn voor je tandvlees.

Dit soort dingen zijn dus voor ieder persoon anders.
Oud 29-10-2003, 18:43
guess what
guess what is offline
Ik heb ook een lippiercing. En bij mij kan je ook allebei, of een ringetje, of een knopje. Zelf knopjes verwisselen is heel makkelijk, maar ringetjes is wat lastiger omdat het bolletje er goed tussen geklemd moet worden. maar het is wel te doen, na een beetje oefenen.
Oud 29-10-2003, 18:59
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
guess what schreef op 29-10-2003 @ 19:43:
Ik heb ook een lippiercing. En bij mij kan je ook allebei, of een ringetje, of een knopje. Zelf knopjes verwisselen is heel makkelijk, maar ringetjes is wat lastiger omdat het bolletje er goed tussen geklemd moet worden. maar het is wel te doen, na een beetje oefenen.
ringetje verwisselen lukt mij dus echt niet
Oud 30-10-2003, 18:18
Eurydice
Eurydice is offline
Hey!
Ik heb nou sinds een weekje een navelpiercing alleen hij is nog best wel gevoelig. Dwz, het doet pijn als ik er ergens mee tegen aan stoot oid.. Blijft dit zo? Ik neem aan dat het na een tijdje wel over gaat, maar is dat pas als het wondje is genezen (dat is toch na 6weken? ik moet um iig 6weken verzorgen)? Alvast bedankt voor het antwoord
Oud 30-10-2003, 22:58
Verwijderd
De pijn wordt langzaam aan minder. Dus over een week voel je er alweer minder van
Oud 31-10-2003, 11:22
drakootje
drakootje is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 30-10-2003 @ 19:18:
Hey!
Ik heb nou sinds een weekje een navelpiercing alleen hij is nog best wel gevoelig. Dwz, het doet pijn als ik er ergens mee tegen aan stoot oid.. Blijft dit zo? Ik neem aan dat het na een tijdje wel over gaat, maar is dat pas als het wondje is genezen (dat is toch na 6weken? ik moet um iig 6weken verzorgen)? Alvast bedankt voor het antwoord
Het duurt 6 tot 9 maanden voordat een navelpiercing genezen is, hij kan er aan de buitenkant wel 'genezen' uitzien, maar dan is de binnenkant nog echt niet genezen..
Oud 31-10-2003, 11:43
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:

Ik had ook een staafje laten zetten om later een ringetje te nemen. Maar het ringetje dat ik later had gekocht was te groot en een maat kleiner te strak Dat zijn ook van die ringetjes met een bolletje, en ik kan nergens 1 zonder vinden. Weet iemand waar die te koop zijn, want bij de piercingshop kon ik ze dus niet vinden.
Oud 31-10-2003, 15:33
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 27-10-2003 @ 11:26:
*grmbl* m'n nieuwe piercing ontstoken en 'r uit moeten halen.
wel eigen schuld... maar toch klote.
eigen schuld
Oud 31-10-2003, 17:12
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik wil graag een tepelpiercing en heb een paar vraagjes:

- Heb gehoord dat je dan geen borstvoeding meer kan geven, later...Weet iemand of dat waar is?

- moet je 18 zijn om er 1 te nemen? En heb je, als je jonger bent toestemming van je ouders nodig? (bij mn vorige piercings had ik dat nmlk wel, maar denk niet dat ze hiervoor toestemming gaan geven)

- Weet iemand een goeie piercer in (de buurt van) Groningen?

Thnx, alvast!
Oud 31-10-2003, 18:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
barbelle schreef op 31-10-2003 @ 18:12:
- Heb gehoord dat je dan geen borstvoeding meer kan geven, later...Weet iemand of dat waar is?
Die kans bestaat ja, omdat je die melkbuizen (heten ze zo?) perforreerd en ze zo dus afsluit.. Het is wel iets waar je rekening mee moet houden in je besluit..
Oud 31-10-2003, 21:49
vixen
vixen is offline
Ik heb vorige week n tongpiercing laten zetten, verder geen last van gehad, maar nu zit dr een soort wit randje om de onderkant van t gaatje. Gaat dat nog weg of hoort dat of wat?
Oud 01-11-2003, 13:36
G.D.Z
G.D.Z is offline
Lijkt mij dat dat gewoon moet genezen. Heb zelf ook een tongpiercing maar kan me niet meer herinneren of er een wit randje bij zat........... Anders gewoon even vragen aan de piercer.
Oud 01-11-2003, 16:57
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
G.D.Z schreef op 01-11-2003 @ 14:36:
Lijkt mij dat dat gewoon moet genezen. Heb zelf ook een tongpiercing maar kan me niet meer herinneren of er een wit randje bij zat........... Anders gewoon even vragen aan de piercer.
heb je geen last van verkleuring etc van je tanden? Ik wil namelijk ook een tongpiercing.. alleen ik ben bang dat ik mn tanden ermee beschadig...
Oud 01-11-2003, 17:15
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
cornershop schreef op 01-11-2003 @ 17:57:
heb je geen last van verkleuring etc van je tanden? Ik wil namelijk ook een tongpiercing.. alleen ik ben bang dat ik mn tanden ermee beschadig...
Neej, dat valt heel erg mee.. m'n tandarts heeft me er wel voor gewaarschuwd, maar gewoon dat je er niet te veel mee moet spelen omdat je dan telkens je glazuur beschadigt.. Maar ik heb er tot nu toe in elk geval niks van gemerkt..
Oud 01-11-2003, 17:31
G.D.Z
G.D.Z is offline
Verkleuring heb ik zoiezo nog nooit van gehoord. maar als je nou bang bent dat het heel slecht is voor je tanden kan je altijd een rubberen piercing erin doen, Die zijn van goeie kwaliteit en je tanden blijven heel.
Oud 02-11-2003, 10:25
elfje16
elfje16 is offline
ik heb een vraagje

ik wil heel graag een piercing net onder mijn navel horizontaal, in mijn buik dus.
maar ik weet niet of dat slecht is en of dat eigelijk wel kan.
volgens de piercer waar ik al een aantal keren langsgeweest ben, kan het wel, maar hij doet het niet.
weet iemand een piercer die het wel op die plek pierct in de buurt van arnhem, doesburg?
Oud 02-11-2003, 10:28
elfje16
elfje16 is offline
Citaat:
barbelle schreef op 31-10-2003 @ 18:12:
Ik wil graag een tepelpiercing en heb een paar vraagjes:

- moet je 18 zijn om er 1 te nemen? En heb je, als je jonger bent toestemming van je ouders nodig? (bij mn vorige piercings had ik dat nmlk wel, maar denk niet dat ze hiervoor toestemming gaan geven)

- Weet iemand een goeie piercer in (de buurt van) Groningen?

Thnx, alvast!
- ja helaas is de kans er dat je geen borstvoeding meer kan geven,maar dat is niet zo heel groot en gelukkig dat een kind aan 1 tepel voldoende heeft.

- verschilt denk ik, zelf ben ik 16 en heb nog nooit toestemming nodig gehad om een piercing te laten zetten, ook niet bij mijn tepelpiercing

-daar kan ik je helaas niet aan helpen
Oud 02-11-2003, 11:55
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
elfje16 schreef op 02-11-2003 @ 11:25:
ik heb een vraagje

ik wil heel graag een piercing net onder mijn navel horizontaal, in mijn buik dus.
maar ik weet niet of dat slecht is en of dat eigelijk wel kan.
volgens de piercer waar ik al een aantal keren langsgeweest ben, kan het wel, maar hij doet het niet.
weet iemand een piercer die het wel op die plek pierct in de buurt van arnhem, doesburg?
Doen ze het niet bij léxtremiste? en anders bij the golden needle? Schijnt dat die wel snel uitgroeit.
Oud 02-11-2003, 17:33
elfje16
elfje16 is offline
Citaat:
Narod schreef op 02-11-2003 @ 12:55:
Doen ze het niet bij léxtremiste? en anders bij the golden needle? Schijnt dat die wel snel uitgroeit.
ik ga niet naar de l extremiste meer, 1 keer neuspiercing daar laten zetten, maar was er scheef, dus weggegooid geld.
ik ga altijd daarschuin tegen over, met die drakenbeelden ervoor, die is wel goed vind ik.

maar waar ligt the golden needle eigelijk?
ik hoop dat niet dat het snel uitgroeid, lijkt me pijnlijk als dat gebeurt
Oud 02-11-2003, 17:44
Fog
Fog is offline

nieuw
Oud 02-11-2003, 18:10
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
elfje16 schreef op 02-11-2003 @ 18:33:
ik ga niet naar de l extremiste meer, 1 keer neuspiercing daar laten zetten, maar was er scheef, dus weggegooid geld.
ik ga altijd daarschuin tegen over, met die drakenbeelden ervoor, die is wel goed vind ik.

maar waar ligt the golden needle eigelijk?
ik hoop dat niet dat het snel uitgroeid, lijkt me pijnlijk als dat gebeurt
golden needle zit ook in arnhem, ergens buiten het centrum. Weet het adres niet want ik ben er zelf nog nooit geweest.
Oud 02-11-2003, 20:29
Thunder Child
Thunder Child is offline
ik moet een nieuwe piercing
zal ik een smiley of een septum nemen?

of naja
eigenlijk moet ik me oorlel eerst eens afmaken
en me tattoo
maar daarna moet ik dus een nieuwe piercing nemen

ik zit alleen te twijfelen of ik eerst een smiley neem of eerst een septum
dilemma's dilemma's
Oud 02-11-2003, 20:34
G.D.Z
G.D.Z is offline
Ik vind dat je voor de smilie moet gaan die vink zooo tof!! ik had hem zelf ook maar hij is er uit gescheurd...
Oud 02-11-2003, 20:49
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
G.D.Z schreef op 02-11-2003 @ 21:34:
Ik vind dat je voor de smilie moet gaan die vink zooo tof!! ik had hem zelf ook maar hij is er uit gescheurd...
ja he?
ik neem ze uiteindelijk allebei wel hoor, daar neit van
maar ik denk inderdaad dat ik eerst een smiley neem
Oud 02-11-2003, 23:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 31-10-2003 @ 16:33:
eigen schuld
juh... (leg 't wel op msn uit.)
Oud 03-11-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 03-11-2003 @ 00:59:
Oud 03-11-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 02-11-2003 @ 18:44:
[afbeelding]

nieuw
Cool.
Oud 03-11-2003, 20:50
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Parasiet schreef op 02-11-2003 @ 21:49:
ja he?
ik neem ze uiteindelijk allebei wel hoor, daar neit van
maar ik denk inderdaad dat ik eerst een smiley neem
Love them! Ik wil er ook eentje, maar heeft geen zin. Het is de bedoeling dat hij op je tandvlees zit, en mijn lip bedekt mijn tandvlees zodanig dat je hem alleen ziet als ik een gigantische bek creeër.

Heb mijn lippiercing er trouwens uitgehaald en echt een walgelijk litteken, gelukkig op het overhangende stuk lip. Wellicht laat ik hem nog een keer piercen in betere financiële tijden, maar dan voor een klein ringetje.
Oud 04-11-2003, 08:33
Solid
Solid is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 03-11-2003 @ 21:50:
Heb mijn lippiercing er trouwens uitgehaald en echt een walgelijk litteken, gelukkig op het overhangende stuk lip. Wellicht laat ik hem nog een keer piercen in betere financiële tijden, maar dan voor een klein ringetje.
Waarom heb je 'm eruit gehaald? en wat voor litteken dan ik wil graag een lippiercing maar echt geen litteken, jij bent de eerste die zegt dat ie walgelijk is?
Oud 04-11-2003, 08:51
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Solid schreef op 04-11-2003 @ 09:33:
Waarom heb je 'm eruit gehaald? en wat voor litteken dan ik wil graag een lippiercing maar echt geen litteken, jij bent de eerste die zegt dat ie walgelijk is?
Uitgehaald omdat ik er gestoord van werd, op een knopje zit je de hele tijd te kauwen en je voelt hem altijd, blijft erachter haken en zo, en mijn ringetje was te groot, dat vond ik link bij shows enzo. En ook uit tandheelkundige overwegingen. Dus neem een klein ringetje of zo'n piercing door je lip heen.
Oud 04-11-2003, 08:52
Gwen.
Gwen. is offline
Oh en het litteken is een gaatje als ik mijn lippen normaal hou, en als ik lach een wit bultje waar pus uit kan komen (maar ik vertrouw er wel op dat het minder lelijk wordt).
Oud 04-11-2003, 11:19
G.D.Z
G.D.Z is offline
Toen mijn lip heel hard ging ontsteken heb ik hem er dus ook maar uitgehaald en heb ook een klein littekentje over.. een bultje en heb een hard iets in me lip... net zoals dat je wel eens heb als je gaatjes van je oren dichtgroeien. dat je erin knijpt en..... nou ja laat ook maar.
Oud 04-11-2003, 12:22
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
G.D.Z schreef op 04-11-2003 @ 12:19:
Toen mijn lip heel hard ging ontsteken heb ik hem er dus ook maar uitgehaald en heb ook een klein littekentje over.. een bultje en heb een hard iets in me lip... net zoals dat je wel eens heb als je gaatjes van je oren dichtgroeien. dat je erin knijpt en..... nou ja laat ook maar.
eigenlijk is dat heel slecht... omdat je lip heel snel dichtgroeit, kan de ontsteking er in blijven zitten. (en kan er een abces vormen.)
Oud 04-11-2003, 12:50
Gwen.
Gwen. is offline
Mijn piercing was helemaal genezen teon ik hem eruit haalde gelukkig
Oud 04-11-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 04-11-2003 @ 13:50:
Mijn piercing was helemaal genezen teon ik hem eruit haalde gelukkig
[Antfuck]
Je piercing genezen?
Was je piercing ziek?
[/Antfuck]
Oud 04-11-2003, 14:00
G.D.Z
G.D.Z is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 04-11-2003 @ 13:22:
eigenlijk is dat heel slecht... omdat je lip heel snel dichtgroeit, kan de ontsteking er in blijven zitten. (en kan er een abces vormen.)
Ik had hem er juist uitgehaald omdat er een abcesje zat. Maar hij is er alweer een paar maanden uit, dus ik reken erop dat ie niet meer terug komt.
Oud 04-11-2003, 15:58
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 03-11-2003 @ 00:59:
Oud 04-11-2003, 17:53
streetlights_
streetlights_ is offline
Ik heb inmiddels al 2 piercings er uit gehaald.
Een bij mijn wenkbrauw, een in mijn neus.
Bij mijn wenkbrauw zie je er vrijwel niks meer van door de wenkbrauw dus
In mijn neus zit nog wel een klein gaatje, ik weet niet of die nog weg zal gaan
Nu heb ik nog mijn lippiercing over, ik hoop dat als ik die er ooit uit haal er geen groot gaatje achterblijft
Achja, ik heb iig geen spijt van mijn piercings enzo
Ook al zou ik nu never nooit meer een wenkbrauwpiercing nemen
Nouja, ik ben nu ook ouder en wijzer he
Oud 05-11-2003, 09:29
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
streetlights_ schreef op 04-11-2003 @ 18:53:

Nu heb ik nog mijn lippiercing over, ik hoop dat als ik die er ooit uit haal er geen groot gaatje achterblijft
wel dus
...en ik weet t want ik heb t...maar t valt niet echt op ofzo; 't groeit wel dicht maar er blijft een litteken (naja, viel ook wel te verwachten)
Oud 05-11-2003, 10:26
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-11-2003 @ 10:29:
wel dus
...en ik weet t want ik heb t...maar t valt niet echt op ofzo; 't groeit wel dicht maar er blijft een litteken (naja, viel ook wel te verwachten)
dat hoeft echt niet bij iedereen. ik ken mensen die een piercing gehad hebben en eruit gehaald hebben en er is geen litteken te bekennen.
Oud 05-11-2003, 13:02
Solid
Solid is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 04-11-2003 @ 09:51:
Uitgehaald omdat ik er gestoord van werd, op een knopje zit je de hele tijd te kauwen en je voelt hem altijd, blijft erachter haken en zo, en mijn ringetje was te groot, dat vond ik link bij shows enzo. En ook uit tandheelkundige overwegingen. Dus neem een klein ringetje of zo'n piercing door je lip heen.
Aha, jammer ik hoop voor je dat 't litteken nog weg gaat

PS.
Weet iemand nog een goed adres van een piercingshop in Amsterdam?
Oud 05-11-2003, 13:21
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Solid schreef op 05-11-2003 @ 14:02:
PS.
Weet iemand nog een goed adres van een piercingshop in Amsterdam?
Hier heb ik mn lippiercing laten zetten. Nooit problemen gehad ofzo.
Oud 05-11-2003, 13:30
Solid
Solid is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 05-11-2003 @ 14:21:
Hier heb ik mn lippiercing laten zetten. Nooit problemen gehad ofzo.
thanks
Oud 05-11-2003, 13:56
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Solid schreef op 05-11-2003 @ 14:30:
thanks
You're welcome
Oud 06-11-2003, 17:26
sunna
sunna is offline
okeej ook foto van mijn piercing dan... bij tattoo bob

hier eerst de verdoving...
http://picserver.student.utwente.nl/...06687&size=256

hier het zetten zelf
http://picserver.student.utwente.nl/...08777&size=256

en hier t resultaat
http://picserver.student.utwente.nl/...06678&size=256

damn... hoe laat ik ze zien ipv die adressen?
Oud 06-11-2003, 22:17
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
dancing girl schreef op 06-11-2003 @ 18:26:

hier het zetten zelf

en hier t resultaat

die is echt gaaf, kosten?
Oud 06-11-2003, 23:19
elfje16
elfje16 is offline
Citaat:
dancing girl schreef op 06-11-2003 @ 18:26:

hier het zetten zelf

en hier t resultaat

groeit zoiets niet snel uit?
Oud 07-11-2003, 16:57
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 05-11-2003 @ 11:26:
dat hoeft echt niet bij iedereen. ik ken mensen die een piercing gehad hebben en eruit gehaald hebben en er is geen litteken te bekennen.
...hangt van de plaats af roontje jij krijgt er wel 1
maar ik hou wel van je hoor

Regels voor berichten