Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het allerergste zijn nog wel Duitse Schulranzen.
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst zag ik ook iemand met een "rugzak" die er uit zag als een omgekeerde billenslee met een afdekhoes. (Of was het nu een brievenbus met hengsels?) Waartoe dient dat harde plastieken paneel?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
soms gothic, soms punk achtig. maar ik draag wel veel fluweel, dat wel. maar ik ben een mix van alles en nog wat, maar ik ga nooit met de mode mee, sommige dingen die in de mode zijn, zien er wel leuk uit.
Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 21:31. |
![]() |
|
![]() |
trieste kledij:
stipt op nummer 1 ! Overzeas broeken !! ![]() ![]() op de voet gevolgd door: *kisten! ![]() *Vans *Dickies *gothic kleding of in de meeste gevallen (eigenlijk alle gevallen meeloop gothic kleding) ![]() ![]() *satan shirtjes of shirtjes met teksten als : jesus is a cunt *cars broeken *goedkope g-sus shirtjes de 13 dozijn shirtjes dus * hoogwater broeken *oja van die geblokte zwart-witte sjaaltjes voor nep alto's * oja bijna vergeten! van die "flower Power"meisjes die in kleermaker zit tegen de muur aan zitten ![]() ![]() bah! |
![]() |
||
Citaat:
|
nike air-mex
mag Haar wat té strak op het hoofd zit in een scheve staart of knot. 3 kwartsbroeken met laarzen eronder leggings idd die joggingbroeken/pakken wat nu ook weer in is? wax-krullen plateauzolen dierenprint van die korte bolle jasjes.. met dons erin. en het ergst: gabber.. maar ik las ook ergens opt het forum dat dat weer terug ging komen.. vreselijk
|
leren jassen van de zwarte markt in beverwijk , zonder model/vorm erin ...
het liefst gecombineerd met een mooie metallic glanzende bloes met Chinese tekens of draakfiguur erop. Dan ook een een zwarte broek met smalle pijpen en op de rechter pijp ook een draak of chinees teken. Daaronder zie ik het liefst van die heerlijke scapino sportschoenen maat titanic, helemaal afgeragt en met poepresten van Bello er nog onder hangen. In deze kleding loopt een jongen van een jaar of 19, 20 die net zn rijbewijs heeft en in een golf gti graag naar een Jan Wayne cdtje luisterd. Deze jongen heeft uiteraard ook een chinees teken als tattoo op zn schouderblad. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrouwen over mannekleren: praat mee hhendrikxx | 66 | 11-11-2006 22:25 | |
Lifestyle |
modeflaters op de dansvloer Verwijderd | 178 | 17-01-2005 17:03 | |
Lifestyle |
Extravagante kleding? nienie | 17 | 30-08-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 | |
Lifestyle |
foute kleding!!! thethrills.com | 4 | 12-03-2004 15:52 | |
Lifestyle |
Meiden: Waar knappen jullie op af bij jongens? Verwijderd | 152 | 23-05-2003 21:49 |