Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
speentjes,
flippo's spice girl schoenen tamagotchi furby's pokemon de depressieve ik ben alto hype van dit moment. de te veel kleingsstylen (= fluor, jaren 80, pofbroeken, netpanty, puntschoenen, van die mensen die al deze dingen te gelijkertijd aandoen en er als een kerstboom uitzien) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die kinderprogramma's zijn wel super *denkt aan kabouter Plop, Samson&Gert, K3, nijntje...* MAAR dan wel voor KINDEREN!
Dus ja, ga nu niet als bijna-volwassenne met zo'n nijntjestas gaan lopen. ![]() Spice Girls waren wel heel goed enkele jaren geleden. Botten (laarzen) ![]() Glinsters (of dit nu op make-up of kleding is. ![]() Fluoriserende kledij...weet je meteen niet meer wie nu voor de verkeersveiligheid staat en wie de trend aan het volgen is. ![]() Jeansvestje blijft wel meegaan, vind ik, niks op aan te merken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga toch ook voor R&B, WiGgAh/GaNgStAh/PIMP style, karl kani, BrE3ZaH en puntschoenen (er zijn lompere rage's geweest en die zullen er vast weer komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hehe, daar gaat het leuke hypebericht..
take it else where boys... plateaux schoenen navelpiercings en die afschuwelijke tatoeages waar iedereen mee loopt op hun onderrug ofzo. broeken met korte rokje erover.. ( kies gewoon!)
||
Citaat:
Dan ben ik ook breezerslet, want ik heb 3paar puntschoenen, en "hoepels" in me oren, maar ben geen hoer, kleed me niet hoerig, en mensen roepen zo af en toe wel eens gothic naar me ![]()
||
Citaat:
En ik heb toch ook hoepels in m'n oren... Roze zelfs ![]() Wat ik versta onder een Breezersletje: een meisje met té geblondeerd haar, drie lagen foundation en dan drie lagen overige make up, een ultrakort rokje, een microshirtje, om de drie dagen een nieuwe vriend ('Is het uit? Hoe heet je nieuwe vriend dan?') en een neus die zovaak omhooggestoken is dat ie inmiddels zo gegroeid is. Meestal rond de 14, maar 15-17 kan ook. En je argumentatie slaat nergens op. Dan ben ik ook gothic, want ik draag ook vaak zwart. Dan ben ik ook alto, want ik houd ook niet van Jim en puntschoenen.
||
Citaat:
maar ik draag liever c&a kleding dan g-sus ofzo. je betaald alleen maar voor het merk, terwijl goedkopere net zo leuk zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
En altootje? Jaajaa... ![]() Echt nieuw wil ik mezelf overigens niet noemen, ik spook al iets van 2,5 jaar part-time op de fora rond ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het ergste vind ik nog wel leggings...
welke gek heeft ooit verzonnen dat het sexy is om strakke stof om je benen te doen, en dan het liefst met beenwarmers... Het erge is nog dat de mensen die wat minder slank zijn, er ook aan mee hebben gedaan, en er niet meer vanaf komen.... Die lopen nu nog met knalroze leggings... Ook vind ik die engelse woorden door een nederlandse zin erg irritant, en MSN taal (heyz, hoest? kga nog wel ff kroegen hoor...ff w88, ff breezah halen..)
||
Citaat:
Okeej, voelde me toch wel aagesproken, maar is val er dus helemaal niet onder ![]() Dat ik gothic ben roepen ze naar mij, kan ik toch niets aan doen of wel dan? Alleen omdat ik altijd zwart gekleed ben, lang donker haar heb, en zwart opgemaakt ogen... ![]()
|
* Van die speentjes.
* Nog weer daarvoor had je een tijdje van die armbanden, die waren recht (meestal bekleed met fel design) en zagen eruit als een stukje luxaflex, en die klapte je tegen je arm aan en dan krulde het erom heen. Een eeuw geleden (ik word zeker oud ![]() * Flippo's * Navelpiercings * Heeele lage broeken. Niet sexy! * Van die net-boven-de-kont tattoages, want daar mag het van paps en mams omdat toch niemand het ziet. * Tribal tattoages. Gatver zeg, ontwerp iets origineels ofzo... * Gabbers (al weer grotendeels uit gelukkig, vooral de meisjes met opgeschoren haar... ![]() * De Heroine-hoer look (ook alweer uit gelukkig) * Strings voor kleine kinderen (waar is dat kotsende smiley?) Ik bedenk er vast nog wel een paar...
||
Citaat:
En NiEt Zo IrRiTaNt MeT DiE HoOfDlEtTeRs
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
*vergeeft* ![]() En ik voelde me aangevallen *meeow!* Maar zoals King Goth ook schreef: Citaat:
Laatst zo'n eersteklasser-meisje; 'jij hebt een jurk aan. Ben je soms gothic?' ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|