in Delft:
rijtjeshuis, boven een drogisterij, klein dakterras uitzicht over de daken van delft

vlakbij het station en het centrum
mijn kamers: 1. slaapkamer, 2 persoonshoogslaper, klerenkast bureau en computer + wat frutsels diabolo paar rare hoeden dat soort dingen

2. woonkamer, staat een bank, wastafel, tv, nog een kast, boekenkast, radio cd's enz.. overal witte muren blauwe gordijnen verder niet zo spannend..wat posters aan de muur nog
de woonkamer ontbreekt bij ons.. we zitten meestal gewoon bij elkaar op de kamer..lekker gezellig
5 studenten in 1 huis..
2 vissen..en sinds vandaag 3 vleesetende planten..
In steenwijk (ouders)
2 onder 1 kap woning, hoekhuis..aan een grote zandafgraving (zwemmein in de zomer, schaatsen in de winter

) redelijk grote tuin voor een nieuwbouwwijk (ruimte voor een hangmat

)
mijn kamer is daar een 2 persoonsbed .. een klerenkast stoel en wat andere zooi wat ik niet mee heb genomen naar delft..+ wastafel en boekenkastje.. alle muren wit met weer blauwe gordijnen
de woonkamer is vrij groot, eikenhoutenparket op de vloer, heel mooi beige/rood vloerkleed in de zithoek, grote banken .. open haard..6 persoonseettafel 2 grote boekenkasten en een open keuken..
als ik er in het weekend zit dan zit ik er meestal met 4 mensen .. als m'n zus dan ook thuis is dan.. wat meestal wel het geval is
we hebben een kat als huisdier daar..maar erg veel zien we die niet..alleen in de winter als het koud is voelt hij zich goed genoeg om bij de open haard te gaan liggen