Advertentie | |
|
![]() |
|
Van die vreselijke boeren die dan eens in de maand op zaterdagmiddag naar DE stad gaan.. die dan met z'n allen naastelkaar heeeel langzaam gaan lopen.. en niet door hebben dat ze iedereen heeeeel hard in de weg lopen.. en dan heeel sloom doen.. vooral niet aan de kant gaan.. en als je je er dan langswringt dat ze dan heel geergerd gaan doen.. terwijl ze de hele weg blokkeren
GROM
||
Citaat:
de volgende keer als we gaan meete/trashen/partyen kan ik bij je langs en moeten we naar die winkel heen
||
Citaat:
![]() Wtf bedoel je man!
|
ja ik ben et met de meeste dingen zker eens...
Vooral over de H&M echt vervelend is dat... -Weetje wat ook "leuk" is.. een vriendin die een totaal andere smaak heeft qua kleding, en dan vervolgens alles gaat afzeiken wat jij aanwijst, En als ik dan een keer een opmerking maak, is ze gelijk helemaal chagerijnig... Maar verder is ze wel aardig hoor... ![]() -Of verkopers die je ernstig "evil" aankijken (DA drogist) en dan niet een keer "kan ik je helpen" waarop ik toch duidelijk "nee ik kijk alleen" heb geantwoord, het gewoon 4x vragen ofzo, en dan als je bij make-up staat.. Hoor je weer van naast je "als je niks koopt, hoef je ook niet te testen". Ze achtervolgen je ook gewoon ![]() -Verder, zaterdagmiddag winkelen, is ook niet echt leuk, veel te druk enzo, alleen maar jankende kinderen... nou dit was ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vrouwen die hun mannen en kinderen de winkel in meenemen waar het al druk is, en die man en kids die staan daar ook nog eens een potje te zoutpilaren en in de weg te staan!!!
de h&m pashokjes waar je het gevoel krijgt een dikke koe te zijn, en je porien (mede door de warmte 100xxx uit worden vergroot) winkels waar ze leuke kleding verkopen die niet voor nederlandse mensen geschikt zijn (maar voor mensen zonder heupen en van 1,65) |
![]() |
|
Mensen die niet doorlopen.
![]() Mensen die in de weg staan. De drukte bij een uitverkoop. Verkopers die als je een voet in het gebouw hebt gezet al direct op je af komen.... ![]() In lingeriewinkels heb je soms wel eens verkoopsters die als je net rustig in het kleedhokje zit te passen, het gordijntje openschuiven.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
- Als je een wijde overzeasbroek en bandshirt draagt en je gaat dan bij de Livera ofzo naar een BH kijken en al die verkopers (en andere klanten) je met open mond staan aan te staren. Ze verwachten kennelijk niet dat dat soort meiden ook BH's dragen.
- Als je bij de Bruna je schoolagenda hebt gekocht en je gaat een tijdje later met je schooltas toevallig de Bruna in en die beveiligingspoortjes beginnen te knipperen en te loeien omdat ze vergeten zijn de beveiliging uit je agenda te halen. - De verkoopsters bij the Body Shop die meteen op je af komen stormen om te kijken of je niets jat. - Van die winkels waar ze nergens prijsjes op plakken. Als je dus iets leuks ziet moet je altijd bij de kassa de prijs gaan vragen, en ze kijken je dan vervolgens heel chaggo aan als je het dan niet meteen koopt - Als je dan eindelijk eens personeel nodig hebt en ze nergens zijn te vinden, terwijl ze altijd op je af komen als je ze juist niet nodig hebt En de rest die al is genoemd, of course. |
![]() |
|
laatst was ik in zo'n winkeltje met alleen van die irritante verkoopsters die er tegen hun zin staan. Ik had oorbellen gekocht en ik ging naar buiten, in mijn ooghoeken zag ik zo'n klein verkoopstertje aan de kassierster vragen: ja of nee? met haar handen vragend in de lucht. Het was dus blijkbaar ja geworden want een verkoopster kwam hysterisch op me afgestormd en vroeg (irritant eigenwijs toontje
![]() ![]() En verder zo'n oude vieze beveiligingsagent in de HEMA,waarvan het vooral niet opvalt dat hij er 1 is, die mij overal volgt (tot buiten de winkel ![]() Moeders die door de winkel roepen: "is da geen goei maat schatteke?????" mensen die alles vastpakken en gewoon teruggooien de eeuwige vraag: kan ik u ergens mee helpen??? allemaal ![]()
|
kheb alleen last van die drukte soms, maar eigenlijk ook nie egt heel erg
en nat. die maten van kleding, past me nooit, maar dat weet ik onderhand wel en trek ik me nie zo veel van aan ![]() ![]() ![]()
|
Ik erger me het allermeeste aan:
1. Moeders die hun kinderen in de kleedhokjes laten zitten en zo'n beetje alle kleding die in de winkel is heen en weer brengen ![]() 2. Mensen die midden in het pad gaan staan. 3. Mensen die over je gaan praten en je nogal aankijken omdat je 'alternatieve' kleding draagt. ![]() 4. Mensen die in een winkel werken en je de hele tijd volgen of aankijken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Psychologie |
Iets over mijn broer. Verwijderd | 19 | 14-10-2004 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |