Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 31-10-2003 @ 10:32:
Werknemers in kledingzaken die homo zijn. BRRR wat walg ik van dat soort mensen.
o god, ik hoop dat ze hun best doen om jou te irriteren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2003, 23:32
heavinly
heavinly is offline
Zweetlucht in pashokjes. Pashokjes die te klein zijn. Pashokjes die geen spiegel hebben. Pashokjes waarvan de deur niet van de grond tot 't plafond gaan (of iig niet echt groot zijn) (ofwel die stomme hokjes die de H&M had/heeft).
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 23:54
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
spunky schreef op 17-10-2003 @ 01:03:
Wat ik vandaag had sloeg echt alles!

Ik was bij de H&M en ik had een vestje aan dat ik graag 1 maat kleiner wou passen. En het hing vlakbij het pashokje. Dus ik kijk of er iemand staat te wachten (niet dus) en vraag zelfs netjes aan een mevrouw of ze wou passen. Maar zij stond alleen maar op iemand te wachten. Dus ik glip m'n hokje uit, strompel over bergen kleding (tsja, het blijft de H&M) naar het rek, pak het vestje en slalom tussen de rekken door weer terug. Staat er een vrouw mijn kleren naar buiten te smijten terwijl ze hardop loopt te verkondigen dat de jeugd van tegenwoordig ook niet meer weet hoe het hoort. Als ik met een piepstemmetje durf te zeggen dat het mijn spullen zijn en dat ik alleen maar even iets ging pakken, duwt ze me mijn tas in handen en gilt ze "dan had je maar eerder moeten bedenken dat je kont te dik is voor een small". En ze schuift de deur voor mijn neus dicht.

De trut.
whahaha
en toen? ben je maar weggelopen of heb je haar weer dr uitgesleurd?

waar ik me aan erger is
- van die anti diefstal portjes die zomaar afgaan (helemaal als jij in de buurt staan maar eigenlijk sowieso door dat kut geluid)
- travestieten die door de kalverstraat paraderen in een string met een harige kont
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 01:20
Adrenaline
Adrenaline is offline
- drukte
- bemoeizuchtig personeel
- toeristen (en dan met name de engelsen die altijd en eeuwig aan de linker kant lopen, als je door de Kalverstraat loopt).
- mensen die je precies hetzelfde uit de rekken pakken als jij
Oud 09-11-2003, 17:07
Denise84
Denise84 is offline
Wachtrijen bij pashokjes en personeel dat ongevraagd naar je toekomt
Oud 10-11-2003, 09:50
martijn1985
martijn1985 is offline
Van die mannen die niet hun eigen kleding kunnen (of mogen) uitzoeken en dat dan dus hun vriendin/vrouw/moeder mee moet. KOP OP ZEG! Ben je een volwassen kerel, dan kan je toch wel je eigen kleding uitzoeken?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:06
Stevill
Stevill is offline
Mensen die iets voor me neus wegpikken.
mensen die via de telefoon de mening van vriend/vriendin(of meervoud) vragen.
Continu aangestoten worden.
Oud 10-11-2003, 11:13
biep
biep is offline
de zweetvoetengeur in de pashokjes, jakkes.
Oud 10-11-2003, 18:50
Just-Rian
Just-Rian is offline
Van die vreselijke boeren die dan eens in de maand op zaterdagmiddag naar DE stad gaan.. die dan met z'n allen naastelkaar heeeel langzaam gaan lopen.. en niet door hebben dat ze iedereen heeeeel hard in de weg lopen.. en dan heeel sloom doen.. vooral niet aan de kant gaan.. en als je je er dan langswringt dat ze dan heel geergerd gaan doen.. terwijl ze de hele weg blokkeren
GROM
Oud 13-11-2003, 12:26
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AtHell schreef op 16-10-2003 @ 15:22:
Aan personeel dat z'n werk doet.

Ik heb veel liever een lamzak ergens achter een toonbank die lijkt niets te willen verkopen. Of zoals bij de Zara in Arnhem een vriendelijke nicht die niet opdringerig is maar gewoon een beetje staat op te ruimen en mooi te wezen en pas in actie komt als je 'm aanspreekt.
Hahaha lol dude
de volgende keer als we gaan meete/trashen/partyen kan ik bij je langs en moeten we naar die winkel heen
Oud 13-11-2003, 12:29
zlatani9
zlatani9 is offline
Zwevers.. En tevens ook Allochtonen die op het doelloos op een station rondhangen op een moment waarvan ik en "Moeten jullie niet werken?" (Zijn vast ook genoeg autochtonen die het doen maar daar let ik niet zo op )

Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 12:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 13-11-2003 @ 13:29:
Zwevers.. Allochtonen die op het doelloos op een station rondhangen op een moment waarvan ik en "Moeten jullie niet werken?" (Zijn vast ook genoeg autochtonen die het doen maar daar let ik niet zo op )
Ik denk dat ieder1 het met je eens is

Wtf bedoel je man!
Oud 13-11-2003, 12:38
Stefanie
Stefanie is offline
Ik erger me heel erg aan mensen die nog denken in ''guldens''. Ik snap wel dat het makkelijker is (naja, niet makkelijk om het weer om te rekenen) Maar het ergste vind ik dan nog als je met een rekenmachientje door de supermarkt gaat lopen en de prijzen gaat omrekenen... --->
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:11
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 13-11-2003 @ 13:34:
Ik denk dat ieder1 het met je eens is

Wtf bedoel je man!
Ik neem aan:
zwevers = zwervers
en = denk

Overigens vind ik zwervers niet vervelend zolang ze maar niets doen (niet zielig gaan doen, geen overlast veroorzaken, etc.).
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 22:18
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 13-11-2003 @ 16:11:
Ik neem aan:
zwevers = zwervers
en = denk

Overigens vind ik zwervers niet vervelend zolang ze maar niets doen (niet zielig gaan doen, geen overlast veroorzaken, etc.).
Dat is toch het enige wat die gasten doen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:39
Verwijderd
beveilegingsmedewerkers die me achtervolgen in kledingwinkels
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 10:18
jessie-k
jessie-k is offline
jankende kinderen!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:02
Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
ja ik ben et met de meeste dingen zker eens...
Vooral over de H&M echt vervelend is dat...

-Weetje wat ook "leuk" is.. een vriendin die een
totaal andere smaak heeft qua kleding, en dan
vervolgens alles gaat afzeiken wat jij aanwijst,
En als ik dan een keer een opmerking maak, is
ze gelijk helemaal chagerijnig... Maar verder is ze
wel aardig hoor...

-Of verkopers die je ernstig "evil" aankijken (DA drogist)
en dan niet een keer "kan ik je helpen" waarop ik toch
duidelijk "nee ik kijk alleen" heb geantwoord, het gewoon
4x vragen ofzo, en dan als je bij make-up staat.. Hoor je
weer van naast je "als je niks koopt, hoef je ook niet te testen".
Ze achtervolgen je ook gewoon

-Verder, zaterdagmiddag winkelen, is ook niet echt leuk,
veel te druk enzo, alleen maar jankende kinderen...

nou dit was verder vind ik winkelen wel leuk ofzo, maar je moet et op het goede moment doen...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:04
Verwijderd
veel is al gezegd majah ik haat t altijd als er glijk zow'n wijf op je af komt stormen ...dan negeer ik ze altijd moeten ze maar niet zow zeiken hor da vink egt irriej! of als je eindelijk iets leuks heb gevonden en jij het danniet past.. hihi..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:12
suikerprinses
suikerprinses is offline
Jankende kinderen is echt een NONO!

En als ik met weezzz ben en we beginnen allebei aan de andere kant van de H&M, en dan kom je elkaar tegen.. en dan blijken 8 van de 10 dingen die je gepakt hebt, hetzelfde te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:23
Verwijderd
vrouwen die hun mannen en kinderen de winkel in meenemen waar het al druk is, en die man en kids die staan daar ook nog eens een potje te zoutpilaren en in de weg te staan!!!

de h&m pashokjes waar je het gevoel krijgt een dikke koe te zijn, en je porien (mede door de warmte 100xxx uit worden vergroot)

winkels waar ze leuke kleding verkopen die niet voor nederlandse mensen geschikt zijn (maar voor mensen zonder heupen en van 1,65)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 11:54
YPrue
YPrue is offline
Mensen die niet doorlopen.
Mensen die in de weg staan.
De drukte bij een uitverkoop.
Verkopers die als je een voet in het gebouw hebt gezet al direct op je af komen....
In lingeriewinkels heb je soms wel eens verkoopsters die als je net rustig in het kleedhokje zit te passen, het gordijntje openschuiven.... en dan keihard door de winkel schreeuwen 'En? Past 'ie?'
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:24
Overjoyed
Overjoyed is offline
Zoals ik hier lees heeft werkelijk iedereen een hekel aan de h&m.
Waarom komt iedereen er uiteindelijk nog?
Oud 17-11-2003, 18:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-11-2003 @ 18:39:
beveilegingsmedewerkers die me achtervolgen in kledingwinkels
Pfff...ik stond laatst in een winkel naar wat sieraden te kijken (niet eens dure).... stond er zo'n beveiligingsvrouw echt op 1 meter afstand te gluren of ik niks jatte. Als ik 1 stap opzij deed, ging zij gelijk mee.
Oud 17-11-2003, 19:01
Verwijderd
- Als je een wijde overzeasbroek en bandshirt draagt en je gaat dan bij de Livera ofzo naar een BH kijken en al die verkopers (en andere klanten) je met open mond staan aan te staren. Ze verwachten kennelijk niet dat dat soort meiden ook BH's dragen.

- Als je bij de Bruna je schoolagenda hebt gekocht en je gaat een tijdje later met je schooltas toevallig de Bruna in en die beveiligingspoortjes beginnen te knipperen en te loeien omdat ze vergeten zijn de beveiliging uit je agenda te halen.

- De verkoopsters bij the Body Shop die meteen op je af komen stormen om te kijken of je niets jat.

- Van die winkels waar ze nergens prijsjes op plakken. Als je dus iets leuks ziet moet je altijd bij de kassa de prijs gaan vragen, en ze kijken je dan vervolgens heel chaggo aan als je het dan niet meteen koopt

- Als je dan eindelijk eens personeel nodig hebt en ze nergens zijn te vinden, terwijl ze altijd op je af komen als je ze juist niet nodig hebt

En de rest die al is genoemd, of course.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 19:09
Paris
Paris is offline
Citaat:
Pekay schreef op 20-10-2003 @ 18:45:

- pashokjes deuren die niet goed sluiten, of smalle gordijntjes
-irritant personeel
-pashokjes zonder spiegels
-drukte
-winkelen met mensen die niet van winkelen houden
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 21:22
Toet0r
Toet0r is offline
meteen op je af stuivend personeel...aaarghh ja dat is verschrikkelijk!!
en ook als de kleding onoverzichtelijk door elkaar hangt en idd pashokjes zonder spiegels..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 18:25
its_mej
its_mej is offline
Ik vind het superrrrr irri als ik iets harstikke leuks zie maar dat de prijs er niet op staat. dan heb ik gewoon de neiging om het zo mee te nemen omdat er toch geen prijs op staat.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:29
Hanky_Panky
Hanky_Panky is offline
laatst was ik in zo'n winkeltje met alleen van die irritante verkoopsters die er tegen hun zin staan. Ik had oorbellen gekocht en ik ging naar buiten, in mijn ooghoeken zag ik zo'n klein verkoopstertje aan de kassierster vragen: ja of nee? met haar handen vragend in de lucht. Het was dus blijkbaar ja geworden want een verkoopster kwam hysterisch op me afgestormd en vroeg (irritant eigenwijs toontje Excuseer kan da zijn da gij dernet oorbelle in u mouw gestoke??? En ik moest alles uitladen in recht voor het deurgat ( 2uur 's middags, lekker druk). Vond ik wel ff vervelend

En verder zo'n oude vieze beveiligingsagent in de HEMA,waarvan het vooral niet opvalt dat hij er 1 is, die mij overal volgt (tot buiten de winkel waarschijnlijk om te zien of ik mijn "buit" zou tonen")

Moeders die door de winkel roepen: "is da geen goei maat schatteke?????"

mensen die alles vastpakken en gewoon teruggooien

de eeuwige vraag: kan ik u ergens mee helpen???

allemaal
Oud 19-11-2003, 19:40
saartjeh
saartjeh is offline
kheb alleen last van die drukte soms, maar eigenlijk ook nie egt heel erg
en nat. die maten van kleding, past me nooit, maar dat weet ik onderhand wel en trek ik me nie zo veel van aan kga altijd 2x per jaar nieuwwe gaderobe aanschaffen en vdr ga ik gewoon winkelen voor de gezelligheid. T einige waar ik me egt aan erger zijn die mensen die altijd tegen me opbotsen in de winkelstaat. Ohja, en de zware tassen zijn ook nie egt n pretje, maar vdr altijd wel heel gezellie
Oud 19-11-2003, 19:46
Pieternel
Pieternel is offline
Irritante verkoopsters die je niet met rust laten .. Met dingen aan komen zetten die je NOOIT zou kopen ..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:50
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Ik erger me het allermeeste aan:
1. Moeders die hun kinderen in de kleedhokjes laten zitten en zo'n beetje alle kleding die in de winkel is heen en weer brengen .
2. Mensen die midden in het pad gaan staan.
3. Mensen die over je gaan praten en je nogal aankijken omdat je 'alternatieve' kleding draagt.
4. Mensen die in een winkel werken en je de hele tijd volgen of aankijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten