Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() was een hele andere versie dan die hier stond dan merk je dus ook dat t nep is...
|
![]() |
Eujj, 1 op mijn kin van toen ik ooit uit zo'n voorstoeltje van een fiets ben gevallen.
Littekens van mn wenkbrauwpiercing, maar die zijn niet zo opvallend ofzo. 2 bovenin mn oor van oorbellen. Een best wel grote op mn wijsvinger van toen ik er een keer vanaf had gesneden met een zakmes. Een lelijke op mn elleboog waar ik niet van zou weten hoe die er komt. Een stuk of 15 op mn benen en 1 op mn arm van toen ik niet zo blij was. Eujjj, owja, 1 op mn voet van toen ik erg jeuk had en iets te veel krabte op dr vanaf te komen ![]() Nog wat kleine dingetjes op mn vingers die denk ik komen door langs een stenen muur ofzo te gaan. Nog wat op mijn knie, weet ook niet hoe dat erkomt. Ow en 1 op mijn hand toen het fout ging met de pizza uit de oven halen. Ow en nog 1 van de oven op mijn duim. En 1je boven mijn oog toen er een keer glas bijna in mn oog kwam. Maar eigenlijk valt het allemaal wel mee want de meeste zie je alleen als je er op zou letten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Euhmm..op m'n lip. Ik ging onderuit op de keukenvloer toen ik 3 was...En een paar op m'n handen, omdat ik dacht dat ik wel zonder handen door de bocht kon op m'n tiende. Eigenlijk valt het best wel mee. Owja, nog een in mijn duim. De klant zei nog 'pas op dat je niet in je vingers snijd' naja, dat had ze beter niet kunnen zeggen..
|
![]() |
hmm op mijn hoofd heb ik links en rechts wat littekens
op mijn middelvinger, wijsvinger en duim op mijn rechterhand van toen ik klein was en ik met een zwitsers zakmes uitschoot. en op mijn linkerkuit heb ik een litteken van +/- 20 cm van een operatie
|
1 grote op mijn linkerdijbeen
1 nog veel grotere in het midden van mijn rug (hernia operatie) een sjieke op mijn kin en 73892383 kleintjes van vallen en weer opstaan en zo
|
![]() |
ik heb er een paar op me rechterbeen..
de grootste zit aan de zijkant van me onderbeen daar zat onstoken weefsel ![]() was zeg maar een zwart bultje.. is het weggehaald bij dokter, genaaid en alles... schopt iemand tegen me been.. alle hechtingen open.. dus ja.. ga ik weer naar het ziekenhuis.. zegt ie zo van.. jah je kan het beter open laten want het is al opgedroogd ... dus nuu zit er een rondje, nee geen streep, op me been.. ![]() ![]() diameter van 1.5 cm ..pff
|
voor idmind (maar niet omdat jij het bent, ik had deze reactie bij ieder ander met zo'n opmerking ook gegeven).
in dit topic word waarschijnlijk een lichamelijk lidteken bedoeld. maar dat staat er niet. een lidteken kan ook geestelijk zijn. vind ik dan... en velen zullen het daar vast wel mee eens zijn. de wond is dicht, met littekenweefsel. het is een proces en het duurt ff voordat het dicht is. maar je blijft het zien. zo ook geestelijk... je hebt een wond (er valt iets voor wat niet leuk is). het genizingsproces kan tergend lang duren, maar het geneesd, over het algemeen wel. toch gaat het nooit helemaal weg, je blijft het voelen (net als je een lidteken blijft zien) (jaja, jij zal het vast weer mooier kunnen zeggen)
Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 22:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
-In mijn vingers -> In groep 4 mijn vinger open gesneden tijdens handenarbeid, tijdens werk een glas in mijn hand gebroken en daar heb ik dan de meeste littekens van want ik heb me een aantal keren flink gesneden.
-Knieen -> Een keer van de fiets gedonderd en toen lag mijn knie helemaal open en nu kan je nog precies zijn waar dat was, andere knie het zelfde liedje. -Tussen mijn tieten -> Ik had dit jaar een triangelbikinietopje en toen zag dat stukje tussen mijn tieten ongeveer voor het eerst in zijn leven zonlicht en dat is toen flink verbrand. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
eentje in m'n vinger (ik werd gepikt door een kip toen ik 2 was ofzo) en onder mijn kin want ik fietste met een vriendinnetje achterop en toen kwam m'n tas tussen de spaken en toen sprong zij draf en toen sloeg ik over de kop met mijn kin op de straat en 1 keer ben ik geflikkerd over een stoeprandje en dus ook weer op mijn kin.
|
![]() |
|
een bestwel groot litteken door mijn hele lip heen ( van een hond die mij gebeten heeft
![]() En ik heb ook een litteken dat een kringetje om mijn vinger maakt omdat toen ik klein was ( 3 ofzo ) had ik mijn vinger er bijna afgehakt met een bijl...... Hij hing nog aan een velletje en toen heeft de halfzus van mijn moeder (die dokter is) het gehecht ![]() |
![]() |
|
Nee, heb wel jaren lang een litteken gehad op mijn knie, was namelijk in Frankrijk gebeurd... ging van de glijbaan af in het zwembad, er staat een jongen voor de glijbaan onder aan. Ik kom naar beneden en kom met mijn knie in zijn mond! Blehhhh
![]() Moest gehecht worden, 3 hechtingen, zie je nu nix meer van eigenlijk, want het is gebeurd toen ik 6 of 7 was of zo. Kijk, hoe je aan die littekens bent gekomen is interessanter dan waar ze je hebt en hoeveel littekens je hebt? Toch? ![]()
|
K heb er een op ut midden van me voorhoofd van de waterpokke die wel opvalt. Ook heb k een litteken tussen me duim en me wijsvinger van een vork waar k was opgevalle stak der helemaal door heen
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
EEN ??? ik denk een stuk of 50 ofzo, maar ik ga ze niet allemaal opnoemen.
- 1 op me rechterhand tussen me pink en ringvinger, toen ik in groep zes ofzoiets van zo'n geel drempelding in de stad ben gevallen ![]() - 2 op me rechteronderarm, toen me broer me achterover van een stoel duwde en ik met me arm langs een kattenkrabpaal ging ![]() - 1 op me linker en 1 op me rechter dijbeen een met stanleymes en een andere ook met een scherp hobbymes ![]() - 1 op me rechterknie van een stanleymes ![]() - 1 op me linker hand van weet ik veel wat - 1 op me rechterwijsvinger, toen er een paard op heeft gekauwd, letterlijk - 1 op me oor, toen me broer me in me oor had geknipt met een schaar om een of andere reden, toen ik nog klein was - en nog wel twintig op me knieen van het vele vallen ![]() en de rest zal wel te klein zijn om op te noemen of gewoon vergeten ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlek of litteken bepaalde vorm ChaoticBeauty | 24 | 04-04-2008 08:35 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
De Kantine |
Heb jij een litteken dan wel een brandwond en zo ja waar! hasseltboy | 110 | 01-03-2005 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |