Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat zijn jullie eigen Rambo en Kenjiro? Turken? ![]() Iig, wij eten gewoon lekker soep bij het verbreken van het vasten. Dat ligt niet zo zwaar op de maag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ook ![]() Wij eten ook wel soep hoor, maar daarna nog veel meer, alleen soep is echt niet genoeg, dan ga je dood ![]() Maar je moet niet te snel eten idd ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sta versteld van de uitspraken van o.a. kenjiro en atje, zogenaamd moslims en dan niet bidden en hetgeval van atje ook niet aan ramadan meedoen. Ik denk niet dat je moslim bent als je niet bidt en niet aan ramadan doet. Veel turken uit mijn omgeving doen ook niet aan bidden of ramadan enzo.
Ik denk dat ze niet goed zijn voorgelicht door hun ouders over de werkelijke waarden en normen van de islam. Ik ben zelf WEL moslim en bid WEL 5x per dag en doe WEL aan ramadanen erger me aan mensen die zeggen dat ze moslims zijn en niet aan hun geloof waarde hechten. Zo dat is er uit ![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 22:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waar heb ik gezegd dat ik niet bid? Kdoe het ook 5 keer broeder ![]() |
![]() |
|
|