![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kruimel, wil je alsjeblieft geen replies meer verwijderen, tenzij ze echt over de grens zijn? Er is ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting. Zolang er niet gescholden wordt of de sfeer echt compleet verziekt raakt, mag iedereen hier zeggen wat hij bloody well wil!
Altijd aardig en begrijpend en lief zijn voor elkaar is niet echt een vereiste voor forummers, toch? Een discussie mag best wat pittiger zijn, geef het de kans om zich te ontwikkelen. Edit: typo Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 12:56. |
![]() |
||
Citaat:
Waar waren we? Maagderig?
|
Juh. Dat ik dat een leuk woord vond, en dat jij blij was dat je van Niels alle ruimte kreeg om je drang naar meisjesseks te botvieren, en dat hij nog gezellig mee wil doen ook. Maar dat hetzelfde ook voor hem gold.
Wat ik daarvan vind? Hulde! Ik zou het niet kunnen. Natuurlijk hevig inconsequent en hypocriet, maar ik wens mijn man niet te hoeven delen, met een jongen of een meisje, of het nou alleen seks is of niet. Ik moet hem al delen met de kat!( en daar kan ik niet tegenop: zij heeft schaamhaar tot onder haar kin en tien tieten...) Het fenomeen meisjesseks blijf ik onbegrijpelijk vinden. Ik zou een meisjeslichaam tot op zekere hoogte nog wel mooi en interessant kunnen vinden, en misschien zelfs nog wel opwindend. Maar dan moet ze wel heel erg op mij lijken, en ze moet mooier zijn dan ik. Anders denk ik al snel: bah. En het nadeel is: er zit een hoofd op dat lichaam, er huist een persoon in, het is een individu. Het gaat mij met seks om de persoon in dat lichaam. Dik, dun, groot of klein, dat boeit mij niet. Alle jongens zijn dus even mooi wat mij betreft, als ik maar wat voor ze voel. En het mooiste meisje is niet geschikt als bedpartner, omdat ik er niets voor kan voelen. Maar da's dus het verschil tussen jou en mij: de koppeling seks en liefde( wat voor soort liefde dan ook) is voor jou geen vereiste. |
![]() |
|
Ik hoop maar dat het goed gaat. Ik bedoel; als ik alleen seks zou hebben met een meisje zou ik heel warm en vrolijk de trein terug naar Niels kunnen nemen en dan naast hem op de bank kruipen en met cashewnootjes erbij in zijn armen vertellen hoe het was en dat het leuk was en dat ik me nu fijner voel, nu ik het weet.
Als Niels een jongen tegenkomt met wie hij het wil doen en hij gaat naar hem toe, dan wacht ik vol spanning op hem. Ik zou wel af en toe bezorgd op de klok kijken en hopen dat hij het leuk heeft, maar ik zou niet bang zijn. Als we het zouden doen met zijn 3en met een jongen erbij zou ik dat ontiegelijk geil vinden, vooral als zij elkaar zouden gaan pijpen. Ik zou helemaal niet jaloerserig worden of om aandacht gaan vragen. Maar als we het zouden doen met een meisje erbij moet ze echt aan criteria voldoen, wil ik me erover heen kunnen zetten dat Niels erbij is, dat ik hem dus indirect wel ga delen. Ze moet niet mooier zijn dan ik, en het liefst ook geen ik-heb-er-al-acht-gehad, want dan gaat ze qua truucjes mij overschrijden en dat wil ik niet als hij haar ook kan aanraken. Ik hoop maar dat ik het dan kan aanzien als hij haar neukt en haar aanraakt en zoenen al helemaal. (Ja, lekker tegenstrijdig.) Maar ik ken mezelf, ik denk daar niet aan op dat moment, het enige wat ik hoop is dat de waterlanders na afloop beperkt blijven. "Vond je haar écht niet beter?"
|
Dus toch apart van elkaar, en na afloop verslag uitbrengen?
Hmm, de enige keer dat ik dat deed, moest hij bijna overgeven van jaloezie, en dat was dan nog iemand van voor zijn tijd...zou voor ons geen optie zijn! Wat die angst betreft dat hij haar toch lekkerder zou vinden...hmm, dat zal wel loslopen, als jij hem op commando kunt laten klaarkomen. Zoiets vergt toch wel een band. Je moet echt volkomen gelijk opgaan qua sexuele spanningsboog dan, en elkaar perfect aanvoelen. Over mooier dan jij: hij zal echt niemand mooier vinden dan jou, omdat jij jij bent en hij van je houdt. Zo werkt dat. Zul jij iemand mooier/lekkerder kunnen vinden dan hem? Wat die trucjes betreft van iemand met veel ervaring: dat valt wel mee. Tuurlijk, je pikt zo her en der wat ideetjes op, maar samen ontdek je ook heel veel, en jouw ervaring met hem is toch altijd nog veel groter. Jij weet precies hoe ver hij is en wat je dan net wel en net nog niet kunt doen om het nog wat uit te stellen of juist te laten losbarsten. Waar het in bed om gaat is niet alleen technische bekwaamheid, maar elkaar aanvoelen, instinctief weten wat de ander fijn vindt, je op je gemak voelen bij elkaar, stom toevallig ook hetzelfde lekker vinden. En heel goed kunnen inspelen op elkaars signalen. Maar of jullie het met hetzelfde meisje/jongen vaker dan een keer moeten doen...hmmm, ik twijfel. Edit: ik zou stapel worden van jaloezie als hij haar aankijkt (met name dat!) en zoent terwijl hij haar neukt. Als hij haar neukt maar naar mij kijkt, zou ik er nog niet eens zo mee zitten. Maar in een ander meisje opgaan...brrr. Ik denk dat je bij een trio echt als stel moet optreden, dat gezamenlijk met het lichaam van een ander vrijt, maar emotioneel op elkaar gericht is. En het naspel, dus als de geilheid weg is, lijkt mij een heel heet hangijzer. Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 17:41. |
![]() |
||
Citaat:
Kortom: ik weet wel zeker dat hij iemand mooier dan mij kan vinden.
||
Citaat:
Hij doelt dan misschien op miss World ofzo. Dat is objectief, estetisch mooi, afdeling schoonheidsideaal. Ik had het over dierbaar mooi, opwindend mooi, lekker en smakelijk mooi, ontroerend mooi. NB Blij dat de mijne gewoon heel diplomatiek liegt... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn zat meisjes op deze wereld die objectief gezien mooier zijn dan ik, er zijn ook zat jongens die objectief gezien mooier zijn dan hem, maar daar geef ik niets om, dus heeft hij daar niets van te vrezen. Gewoon mooi is alleen maar buitenkant, het heeft geen betekenis. Maar ik ben hypocriet genoeg om objectief en geliefd mooi over een kam te scheren als me dat zo uitkomt, en ijdel genoeg om het leuk te vinden te denken dat ik dan lekker toch het mooist ben. En eerlijk genoeg om nu toe te geven dat ik ook niet leuk zou vinden dat hij met een objectief mooier meisje sex zou hebben hoor ![]() Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 13:07. |
![]() |
||
Citaat:
In het echt ook niet. Als er een stoot van een meid langsloopt die dus echt knapper is als ik, dan wil ik ook niet horen dat ik mooier ben. Ik kan echt niet tegen dat gehypocriet in een relatie. Doet me ook geen pijn om dat soort dingen te horen. Dat ik leuker ben, dat is iets anders. Anders was hij wel met een dergelijke andere stoot gegaan, nuntuurlijk.
||
Citaat:
Het fenomeen leukermooier is dan ook precies waar ik op doelde toen ik het over geliefd mooi had, en waarom jij je geen zorgen zou hoeven te maken om een objecief mooier meisje met Niels in bed. (zie boven, jouw eisenpakket, waar deze hele discussie mee begon voor het verzandde in iets wat volkomen besides the point is) Wat niet wil zeggen dat ik niet eerlijk genoeg ben om toe te geven dat ik dat diep in mijn hart ook niet leuk zou vinden, al ben ik duizend keer leuker in zijn ogen. Dus die eis snap ik best. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wel welke meisjes ik wél erbij wil, gelukkig.
||
Citaat:
Ik zou zelf niks met een maatje 36 blondje willen doen! Ook niet met een 40 rooie, of een 42 ravenzwarte. En nou maar hopen dat hij op dezelfde meisjes valt...triogewijs gesproken dan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vreemdgaan is vreemdgaan, als mijn vriend bi zou zijn en hij zou belsuiten zijn "grenzen te gaan verkennen" terwijl hij wel van mij houdt... dan kan hij wat mij betreft de pot op. Het is OF mij en niks anders, of de rest zonder mij. Zo simpel is dat.
Ik bedoel of hij nu met een meisje zoent of met een jongen dat maakt wat mij betreft weinig uit, hij heeft voor mij gekozen en als hij dan expirimenteren wil afijn, maar dan is hij mij toch echt kwijt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn relatie loopt nu bijna ten einde. Dat komt omdat mijn vriendin mij als haar beste vriend is gaan zien. Maar in de relatie heeft ze ontdekt dat ze bi is (en misschien wel lesbisch). Sterker nog ik heb haar er in vrij gelaten met experimenteren (met zoenen dan, seks is nooit per sprake geweest). Ik heb er ook helemaal geen spijt van, deed wel pijn in het begin. Maar het gevoel dat je iemand zo veel vrijheid kunt geven en vertrouwen en wetende dat het onvoorwaardelijk is, dat is gewoon geweldig.
Als er bi meisjes zijn die wat meer info willen.. dan reageer of pm maar. Ook voor jongens met een relatie met een bi meisjes natuurlijk
|
Sorry, ik heb deze topic niet doorgelezen verder, alleen het stukje van de forumstarter.
Maar wie zegt nou dat alle bi-mensen geen relatie kunnen hebben zonder de behoefte te hebben daarbuiten nog iets met een man of vrouw te doen? Je 'commit' je in een relatie toch tot 1 persoon? Ja, als bi-persoon kan het zowel een man als een vrouw zijn waar je je aan 'commit' want je valt immers op beide, maar volgens mij heeft echt niet elke biseksueel de dringende behoefte om naast zijn/ haar relatie nog iets met een ander geslacht dan dat van de partner te doen....natuurlijk, sommigen wel, maar er zijn genoeg bi's die gewoon zowel op mannen als vrouwen vallen en als ze eenmaal verliefd zijn op iemand en een relatie aangaan, dan het ook gewoon bij deze persoon houden. (lijkt mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eerst even lezen dus. Maar als we het dus NIET over de situatie Scatterheart/Chimera hebben, en sex en liefde niet gescheiden houden, en er geen eenmalig avontuurtje van maken, ben ik het met je eens. Een keuze voor de een is een keuze tegen alle anderen. Je kunt jezelf en je onvoorwaardelijke liefde niet delen tussen twee mensen. Bigamie werkt op de lange duur niet, al doe je nog zo je best. Een menage a trois loopt altijd uit op een drama. |
![]() |
||
Citaat:
*zucht* Je begrijpt me verkeerd. Een keertje ( of vaker) een triootje doen maakt nog geen menage a trois! Een menage a trois is een serieuze langdurige liefdes/sexrelatie, maar dan met drie medespelers inplaats van twee! DVD's om te huren: Henry and June Storia d'amore The unbearable lightness of being. NB: ik zeg hierboven nog expliciet dat die menage a trois-post NIET over de situatie Scatterheart/Chimera gaat! Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 16:32. |
![]() |
|
|