Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Okay, ik heb de eerste pagina doorgelezen, toen ik merkte dat er nog 3 waren
![]() Die heb ik niet gelezen maar ik moet toch wat zeggen. Met de lengte van 1.72m en gewicht van 61.7kg zit je op een BMI van 20.85 ![]() Personen met een gezond gewicht hebben een BMI van 19 t/m 26. Dit betekent dus dat je helemaal NIET te dik bent. Afvallen zou dan ook niet zo gezond zijn. Je zegt zelf dat je uit verhouding bent (dikke buik/kont/benen). Als je er echt mee zit zou ik daar aan gaan werken, in die zin, niet gaan afvallen maar gaan fitnessen!! Gewoon oefeningen doen voor strakkere buik/kont/benen. Ook las ik dat je zei dat je maar 650kcal nodig hebt op een dag. Dit is niet waar. Een normaal mens heeft ongeveer 2000 kcal nodig per dag! En als je heel veel beweegt moet je zelfs meer naar binnenwerken. Afvallen gaat vanzelf als je gezond eet. Val je dan niet af, dan zit je al op gezond gewicht. Gezond eten doe je door zeker 2 liter water per dag te drinken, 2 stuks fruit, 2 ons groenten, voldoende vezels. Als je altijd al snoept is het niet gezond om te stoppen met snoepen, want je bent die suiker toevoer zo gewend, dat je gewoon moet afbouwen. Dus dan niet meer zoveel snoepen op 1 dag, of maar 4 dagen per week snoepen ofzo. Enne, je vriend is best wel een muts ![]() Ik heb zelf een BMI van 22.74, ook een buikje en dikke dijen, een maatje 42, en mijn vriendje zit me de hemel in te prijzen dat ik zo mooi ben ![]() Jouw vriendje is gewoon niet goed snik! Zo!
|
![]() |
Ik vind het ook heel erg dat hij dat zegt
![]() Daar krijg je alleen maar een complex van joh! Ik was vroeger een dik pubertje en vond het al verschrikkelijk toen mn familie zei dat ik eens wat minder moest eten. Als mn vriend dat nou zou zeggen zou ik eens goed nadenken over de relatie....Een stille hint gaat misschien nog maar het is nog altijd jouw lijf en daar heeft hij toch niks over te zeggen? Mensen die van je houden accepteren je zoals je bent... Dat heb ik ook wel ondervonden ![]() |
![]() |
|
Ik zou denk ik heel goed na gaan denken of ik LOS van vriend e.a. mensen mezelf te dik vindt, zo ja, dan er wat aan gaan doen, zo nee, dan zeggen tegen vriend dat ie er maar mee te leven heeft. Gaat t dan zwaar kut in de relatie, dan is t misschien beter om te uit te maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() En meid, je bent 21, zie je nou zelf niet wat voor ontzettend boerenlul die gozer is?
||
Citaat:
Ik geloof dat ik je wel een beetje irritant begin te vinden mannetje uit de hel, ook vanwege je reactie op mijn andere topic....niet dat je per definitie ongelijk hebt, maar ala ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn gewoon mensen die alleen maar op dunne meisjes vallen. Persoonlijk vind ik daar nix aan, je knijpt ze zo fijn ![]() De een valt gewoon op dunne, en de andere op dikke meisjes, om het zo maar zwart/wit te zeggen. Wat jou betreft: jij bent echt niet te dik! BMI van 21 is supergezond ![]() En, je vriendje hoort je gewoon te accepteren zoals jij bent. Zo niet, dan weet ik niet of het zin heeft om door te gaan met de relatie.
||
Citaat:
![]() Maar 62 kilo zou ik me niet druk over maken ![]() Mark ![]()
||
Citaat:
Maargoed, is het al uit? |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het als ik jou was echt niet pikken, je vriend is echt niet helemaal oke, hoor... Als hij over overgewicht, dat er eigenlijk TOTAAL NIET is, gaat zeuren. Ik ben zown 5 centimeter kleiner dan jou en zo ongeveer even zwaar. Ik heb nog nooit klachten gehoord.
Als je wat aan je gewicht/figuur wil doen, dan moet je dat doen omdat je het zelf graag wil, maar niet omdat iemand anders dat van je verwacht! Je bent echt niet te dik hoor, dat kan gewoon niet met zo'n gewicht en lengte. Dikke kus, Sabine |
![]() |
||
Citaat:
Als mijn vriend ineens begon van, je bent te dik en als je niet afvalt dan wil ik geen sex meer met je.... nou ik ben heel gek op hem, maar dan kon hij oprotten hoor (en ja ik ben wat aan de stevige kant, en dan nog. Dan mag het best wat subtieler en zonder stomme voorwaarden)
|
Door dit topic lijkt het alsof mijn vriend een grote boeman is en wordt het 'gewichtsprobleem' heel erg uitgemeten maar het is gewoon een minpuntje van hem, een minpunt tussen heel veel goede dingen/ eigenschappen....het valt nu ook alweer best mee, hij zeurt er niet meer echt over...
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: laatmaar, dit is toch een lost case. D'r zal ongetwijfeld iets gebeurt zijn waardoor je op zoek bent naar een vaderfiguur ofzo. |
![]() |
|
![]() ![]()
|
Ik zeg dit nooit, ik ben niet zo'n radicaal persoon, maar Tulpje...zoals hij nu is, is deze man niet goed voor jou. Stap er nu uit, voor het te laat is. Hij zal alleen maar erger worden, jouw zelfvertrouwen zal alleen maar verder de grond ingestampt worden.
Waarom doet hij dit? Om je klein te houden! Je was lekker jong, hij was je de baas, maar nu je geen kind meer bent, voelt hij zich bedreigd, en gaat hij je de grond in trappen. Waarschijnlijk om zijn eigen fouten te camoufleren. Wat jij dus gaat doen, is werken aan je economische zelfstandigheid, dan is hij wat dat betreft de baas tenminste niet. En verder ga je maar eens een beetje schijt aan hem hebben. Jij bent jij zoals je bent, take it or leave it. Ik denk dat hij dan wel inbindt. Hij is veel te bang om je kwijt te raken. Hij is nu al bang dat je hem ontgroeit. Maar jou klein houden is niet de manier om je te houden, het is de manier om je kwijt te raken. het feit dat je het er hier nu over hebt, bewijst dit al. Hij zal vast zat goede kanten hebben, maar deze zitten je toch best wel dwars. En of je het gaat redden met iemand hangt af van die slechte kanten, of je daar mee kunt leven. Zijn het voor jou nou net heel belangrijke dingen, dan kun je dat niet, en dan zal hij je alleen maar ongelukkig maken. Hij is vast heel belangrijk voor je geweest, maar hij zal zich echt beter moeten gaan gedragen. Anders ben jij weg. Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 15:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is inderdaad een gore klootzak en ik zou hem in de positie van de TS nooit meer hoeven zien. ![]() Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 16:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop maar dat hij deze topics niet zal lezen ![]() |
![]() |
|
Je hebt niet zozeer een beeld van je vriend neergezet, als van je relatie. En da's niet zo'n flatterend beeld nee. Maar daarin acht ik jou net zo goed 'schuldig' als hem. Want hij is een beetje een hufter, maar jij laat het allemaal gebeuren.
Als je vind dat de voordelen opwegen tegen de nadelen moet je er verder ook niet over zeuren. Dan heb je je keuze toch gemaakt? You make your bed and then you sleep in it.
||
Citaat:
![]() TE dik is trouwens een kwestie van smaak. Hij mag haar best te dik naar zijn smaak vinden. Zijn eisen zijn wat aan de strenge kant, maar ja, over smaak valt niet te twisten. Ook jij zult ongetwijfeld een moment hebben dat je denkt: nee, dit vind ik te dik, dit is niet mooi meer, hier word ik niet bepaald opgewonden van. De een vindt het tot confectiemaat 36/38 mooi, de ander begint pas bij 44/46 te klagen. Maar een grens hebben we allemaal. Ga hem niet verwijten dat zijn grens ergens anders ligt dan de jouwe. Maar dat is het probleem niet. Waar iedereen hier over valt, is zijn botte bijl aanpak. Haar dwingen om af te vallen, anders wil hij geen sex meer met haar, en haar zelfvertrouwen ook op andere punten ondermijnen. Zelf bepaald niet moeders mooiste zijn maar wel een fotomodellenfiguur van zijn vriendinnetje eisen en als klap op de vuurpijl marsepein en kaasfondue in huis halen! Maar het ergste is een in absolute zin belachelijke en onhoudbare eis stellen, waaraan geen sterveling kan blijven voldoen die ouder is dan 16, namelijk de eis van het er altijd blijven uitzien als 16 (en ouder wordt je vanzelf) EN HAAR DAT VERWIJTEN! Het ergste is haar lichaam tot inzet maken in de vraag of ze het waard is om van gehouden te worden, en haar lekker in de grond trappen. Dat is zoooo fout. En daarom verdient hij haar niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hij vindt mij te dik, dat trek ik niet meer. fib | 270 | 25-01-2007 12:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
Lifestyle |
bloot op TMF Tulpje6 | 106 | 01-12-2003 14:44 | |
Psychologie |
internetgeneraties Verwijderd | 26 | 26-11-2003 12:36 | |
Psychologie |
dipje? depri enz ik weet niet wat het is anonieme_teddybeer | 21 | 12-10-2003 17:48 |