Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 13:23
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-11-2003 @ 11:58:
ehem, dat vind ik onzin. Als je iemand wilt laten mekren dat je van diegene houdt, dan ga je diegene knuffelen, niet neuken. Neuken doe je om iemand te laten merken dat je op hem of haar geilt.
Misschien jou opvatting, maar ik ga niet met iemand naar bed enkel en alleen om te laten merken dat ik op 'r geil.
Oud 17-11-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 17-11-2003 @ 14:23:
Misschien jou opvatting, maar ik ga niet met iemand naar bed enkel en alleen om te laten merken dat ik op 'r geil.
Het was natuurlijk wel overdreven gezegd... maar als ik met mijn vriend naar bed ga, dan doe ik dat omdat ik geil ben en hij ook, op vóórwaarde dat we van elkaar houden. Niet omdát we van elkaar houden.
Oud 17-11-2003, 23:09
coecie
coecie is offline
je vriend is een eikel en ik wil ook wel weten wat jullie uberhaupt in elkaar vinden
Oud 18-11-2003, 10:38
DeathKnight
DeathKnight is offline
Ik wist niet wat ik las. Je kan het beste kabouter plop de bons geven. Dit belooft niet veel goed voor de toekomst.
Oud 18-11-2003, 10:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Okay, ik heb de eerste pagina doorgelezen, toen ik merkte dat er nog 3 waren
Die heb ik niet gelezen maar ik moet toch wat zeggen.

Met de lengte van 1.72m en gewicht van 61.7kg zit je op een BMI van 20.85
Personen met een gezond gewicht hebben een BMI van 19 t/m 26.
Dit betekent dus dat je helemaal NIET te dik bent.
Afvallen zou dan ook niet zo gezond zijn.

Je zegt zelf dat je uit verhouding bent (dikke buik/kont/benen).
Als je er echt mee zit zou ik daar aan gaan werken, in die zin, niet gaan afvallen maar gaan fitnessen!!
Gewoon oefeningen doen voor strakkere buik/kont/benen.

Ook las ik dat je zei dat je maar 650kcal nodig hebt op een dag. Dit is niet waar. Een normaal mens heeft ongeveer 2000 kcal nodig per dag!
En als je heel veel beweegt moet je zelfs meer naar binnenwerken.

Afvallen gaat vanzelf als je gezond eet. Val je dan niet af, dan zit je al op gezond gewicht.
Gezond eten doe je door zeker 2 liter water per dag te drinken, 2 stuks fruit, 2 ons groenten, voldoende vezels.
Als je altijd al snoept is het niet gezond om te stoppen met snoepen, want je bent die suiker toevoer zo gewend, dat je gewoon moet afbouwen.
Dus dan niet meer zoveel snoepen op 1 dag, of maar 4 dagen per week snoepen ofzo.

Enne, je vriend is best wel een muts
Ik heb zelf een BMI van 22.74, ook een buikje en dikke dijen, een maatje 42, en mijn vriendje zit me de hemel in te prijzen dat ik zo mooi ben
Jouw vriendje is gewoon niet goed snik! Zo!
Oud 18-11-2003, 11:01
moenbase
moenbase is offline
nog steeds niet uitgemaakt?
Oud 18-11-2003, 13:52
Audrey
Audrey is offline
Ik vind het ook heel erg dat hij dat zegt
Daar krijg je alleen maar een complex van joh!
Ik was vroeger een dik pubertje en vond het al verschrikkelijk toen mn familie zei dat ik eens wat minder moest eten. Als mn vriend dat nou zou zeggen zou ik eens goed nadenken over de relatie....Een stille hint gaat misschien nog maar het is nog altijd jouw lijf en daar heeft hij toch niks over te zeggen?
Mensen die van je houden accepteren je zoals je bent...
Dat heb ik ook wel ondervonden ik wil voorlopig geen vriend meer totdat ik mn droomprins gevonden heb.
Oud 18-11-2003, 14:39
Mark
Mark is offline
Ik kan er niet over oordelen zonder een foto gezien te hebben.

Plaats eens een foto dan.
Oud 18-11-2003, 15:05
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik zou denk ik heel goed na gaan denken of ik LOS van vriend e.a. mensen mezelf te dik vindt, zo ja, dan er wat aan gaan doen, zo nee, dan zeggen tegen vriend dat ie er maar mee te leven heeft. Gaat t dan zwaar kut in de relatie, dan is t misschien beter om te uit te maken.
Oud 18-11-2003, 20:57
Omen
Omen is offline
Allemaal getallen geven heeft geen zin hoor.
Je bent gewoon te dik en zorg er maar voor dat je dun wordt wil je je vriend nog houden, of later ooit nog een vriend hebben.
Oud 18-11-2003, 21:02
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 18-11-2003 @ 15:39:
Ik kan er niet over oordelen zonder een foto gezien te hebben.

Plaats eens een foto dan.
62 kg bij 1,70 is echt niet dik, daar heb je geen foto voor nodig hoor .

En meid, je bent 21, zie je nou zelf niet wat voor ontzettend boerenlul die gozer is?
Oud 18-11-2003, 23:01
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Omen schreef op 18-11-2003 @ 21:57:
Je bent gewoon te dik en zorg er maar voor dat je dun wordt wil je je vriend nog houden, of later ooit nog een vriend hebben.

Ik geloof dat ik je wel een beetje irritant begin te vinden mannetje uit de hel, ook vanwege je reactie op mijn andere topic....niet dat je per definitie ongelijk hebt, maar ala
Oud 19-11-2003, 08:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 00:01:
Ik geloof dat ik je wel een beetje irritant begin te vinden mannetje uit de hel, ook vanwege je reactie op mijn andere topic....niet dat je per definitie ongelijk hebt, maar ala
Gewoon niet op reageren.
Er zijn gewoon mensen die alleen maar op dunne meisjes vallen.
Persoonlijk vind ik daar nix aan, je knijpt ze zo fijn (no offense voor de meisjes die dun zijn!)
De een valt gewoon op dunne, en de andere op dikke meisjes, om het zo maar zwart/wit te zeggen.

Wat jou betreft: jij bent echt niet te dik! BMI van 21 is supergezond

En, je vriendje hoort je gewoon te accepteren zoals jij bent. Zo niet, dan weet ik niet of het zin heeft om door te gaan met de relatie.
Oud 19-11-2003, 11:40
Mark
Mark is offline
Citaat:
Studentje schreef op 18-11-2003 @ 22:02:
62 kg bij 1,70 is echt niet dik, daar heb je geen foto voor nodig hoor .

En meid, je bent 21, zie je nou zelf niet wat voor ontzettend boerenlul die gozer is?
Dat ligt eraan waar de kilo's zitten.

Maar 62 kilo zou ik me niet druk over maken

Mark
Oud 19-11-2003, 12:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 00:01:
"Omen" is wat je noemt een Troll, mensen die erop kicken anderen tot last te zijn in een forum/nieuwsgroep/chatbox/wherever. Niet op reageren dus.

Maargoed, is het al uit?
Oud 19-11-2003, 12:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Omen schreef op 18-11-2003 @ 21:57:
Oud 19-11-2003, 13:18
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Nee, tis niet uit nee....hij heeft namelijk ook goede kanten...veel meer dan slechte hehe....
Oud 19-11-2003, 13:24
lovely girl
lovely girl is offline
Ik zou het als ik jou was echt niet pikken, je vriend is echt niet helemaal oke, hoor... Als hij over overgewicht, dat er eigenlijk TOTAAL NIET is, gaat zeuren. Ik ben zown 5 centimeter kleiner dan jou en zo ongeveer even zwaar. Ik heb nog nooit klachten gehoord.
Als je wat aan je gewicht/figuur wil doen, dan moet je dat doen omdat je het zelf graag wil, maar niet omdat iemand anders dat van je verwacht!
Je bent echt niet te dik hoor, dat kan gewoon niet met zo'n gewicht en lengte.

Dikke kus, Sabine
Oud 19-11-2003, 14:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 13:18:
Nee, tis niet uit nee....hij heeft namelijk ook goede kanten...veel meer dan slechte hehe....
Dan moeten het wel heel goeie kanten zijn zeg....

Als mijn vriend ineens begon van, je bent te dik en als je niet afvalt dan wil ik geen sex meer met je.... nou ik ben heel gek op hem, maar dan kon hij oprotten hoor (en ja ik ben wat aan de stevige kant, en dan nog. Dan mag het best wat subtieler en zonder stomme voorwaarden)
Oud 19-11-2003, 14:07
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Door dit topic lijkt het alsof mijn vriend een grote boeman is en wordt het 'gewichtsprobleem' heel erg uitgemeten maar het is gewoon een minpuntje van hem, een minpunt tussen heel veel goede dingen/ eigenschappen....het valt nu ook alweer best mee, hij zeurt er niet meer echt over...
Oud 19-11-2003, 14:13
Qimm
Qimm is offline
Ik vind het opzich een groot minpunt, maar ik ben blij dattie er nou niet meer zo over aandringt iig.
Oud 19-11-2003, 14:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 14:18:
Hij is 15 jaar ouder, vindt jou inhoudsloos en te dik. Ben wel benieuwd naar die 'pluspunten', er zijn namelijk genoeg leuke jongens van jouw leeftijd die niet zitten te zeiken.

Edit: laatmaar, dit is toch een lost case. D'r zal ongetwijfeld iets gebeurt zijn waardoor je op zoek bent naar een vaderfiguur ofzo.
Oud 19-11-2003, 14:34
L1
L1 is offline
hij moet zijn mond over jou houden als hij je niet meer mooi of wat dan ook vind rot hij maar op ik ben van het zelfde gewicht en dezelfde lengte en mijn vriend vind mij een mooi lichaam hebben wat je vriend dan dat je zo,n anorexia figuur krijgt het licht gewoon aan de jongen is hij zelf niet veranderd dan????
Oud 19-11-2003, 14:38
juno
juno is offline
Ik zeg dit nooit, ik ben niet zo'n radicaal persoon, maar Tulpje...zoals hij nu is, is deze man niet goed voor jou. Stap er nu uit, voor het te laat is. Hij zal alleen maar erger worden, jouw zelfvertrouwen zal alleen maar verder de grond ingestampt worden.

Waarom doet hij dit? Om je klein te houden! Je was lekker jong, hij was je de baas, maar nu je geen kind meer bent, voelt hij zich bedreigd, en gaat hij je de grond in trappen. Waarschijnlijk om zijn eigen fouten te camoufleren.

Wat jij dus gaat doen, is werken aan je economische zelfstandigheid, dan is hij wat dat betreft de baas tenminste niet. En verder ga je maar eens een beetje schijt aan hem hebben. Jij bent jij zoals je bent, take it or leave it. Ik denk dat hij dan wel inbindt. Hij is veel te bang om je kwijt te raken. Hij is nu al bang dat je hem ontgroeit. Maar jou klein houden is niet de manier om je te houden, het is de manier om je kwijt te raken. het feit dat je het er hier nu over hebt, bewijst dit al.

Hij zal vast zat goede kanten hebben, maar deze zitten je toch best wel dwars. En of je het gaat redden met iemand hangt af van die slechte kanten, of je daar mee kunt leven. Zijn het voor jou nou net heel belangrijke dingen, dan kun je dat niet, en dan zal hij je alleen maar ongelukkig maken.

Hij is vast heel belangrijk voor je geweest, maar hij zal zich echt beter moeten gaan gedragen. Anders ben jij weg.

Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 15:09.
Oud 19-11-2003, 16:42
Angeles
Angeles is offline
Hij is vijftien jaar ouder en dan nog zulk lomp, kinderachtig gedrag, dan nog verwachten dat zijn vriendin eruit ziet als iemand van zestien?

Mijn hemel.
Oud 19-11-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 07-11-2003 @ 09:52:
Als mijn vriend dat zo zou zeggen dan mag ie gaan. Sorry hoor een beetje respect is tog wel belangrijk in een relatie.

En ik zal je nog wat zeggen. Ik ben 1.70 lang en ik weeg ong. 65 kg (ietsie minder misschien) en ik ben tog ook niet dik??? Misschien niet de slankste, maar echt niet dik hoor!
Ik had het nauwelijks en verkeerd gelezen, ik dacht daardoor dat hij enkel vond dat het gezonder zou zijn als ze wat af zou vallen en dat niet subtiel had gebracht, mijn excuses.

Hij is inderdaad een gore klootzak en ik zou hem in de positie van de TS nooit meer hoeven zien.

Laatst gewijzigd op 19-11-2003 om 16:59.
Oud 19-11-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 18-11-2003 @ 22:02:
Nee ze ziet het echt niet.. sad isn't it?
Oud 20-11-2003, 00:25
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
juno schreef op 19-11-2003 @ 15:38:
-verhaal-
Nouja, gelukkig heeft ie het er de laatste tijd niet echt meer over....hopen maar dat dat zo blijft.......ik heb in deze en andere topics volgens mij een beetje een verkeerd beeld van mn vriend neergezet , als ik het zelf zo zou lezen zou ik ook denken 'wat een lul' maar dat is ie niet...hij heeft echt kanten die ik bij weinig andere jongens terugzie (heeeeel erg veel geduld met me bijv.) etc.etc.
Ik hoop maar dat hij deze topics niet zal lezen
Oud 20-11-2003, 06:01
Dark Angel
Dark Angel is offline
Je hebt niet zozeer een beeld van je vriend neergezet, als van je relatie. En da's niet zo'n flatterend beeld nee. Maar daarin acht ik jou net zo goed 'schuldig' als hem. Want hij is een beetje een hufter, maar jij laat het allemaal gebeuren.

Als je vind dat de voordelen opwegen tegen de nadelen moet je er verder ook niet over zeuren. Dan heb je je keuze toch gemaakt? You make your bed and then you sleep in it.
Oud 20-11-2003, 07:46
pessimistje
pessimistje is offline
Ik vindt je niet dik.
Oud 20-11-2003, 08:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 20-11-2003 @ 08:46:
Ik vindt je niet dik.
Whoop-tee-fucking-doo, daar waren we dus al uit Einstein.
Oud 20-11-2003, 10:21
juno
juno is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 20-11-2003 @ 08:46:
Ik vindt je niet dik.
Met dt nog wel.

TE dik is trouwens een kwestie van smaak. Hij mag haar best te dik naar zijn smaak vinden. Zijn eisen zijn wat aan de strenge kant, maar ja, over smaak valt niet te twisten.

Ook jij zult ongetwijfeld een moment hebben dat je denkt: nee, dit vind ik te dik, dit is niet mooi meer, hier word ik niet bepaald opgewonden van. De een vindt het tot confectiemaat 36/38 mooi, de ander begint pas bij 44/46 te klagen. Maar een grens hebben we allemaal. Ga hem niet verwijten dat zijn grens ergens anders ligt dan de jouwe.

Maar dat is het probleem niet.

Waar iedereen hier over valt, is zijn botte bijl aanpak. Haar dwingen om af te vallen, anders wil hij geen sex meer met haar, en haar zelfvertrouwen ook op andere punten ondermijnen. Zelf bepaald niet moeders mooiste zijn maar wel een fotomodellenfiguur van zijn vriendinnetje eisen en als klap op de vuurpijl marsepein en kaasfondue in huis halen!

Maar het ergste is een in absolute zin belachelijke en onhoudbare eis stellen, waaraan geen sterveling kan blijven voldoen die ouder is dan 16, namelijk de eis van het er altijd blijven uitzien als 16 (en ouder wordt je vanzelf) EN HAAR DAT VERWIJTEN!

Het ergste is haar lichaam tot inzet maken in de vraag of ze het waard is om van gehouden te worden, en haar lekker in de grond trappen.

Dat is zoooo fout. En daarom verdient hij haar niet.
Oud 20-11-2003, 13:42
Verwijderd
Op verzoek van Tulpje6 sluit ik dit topic. Ze heeft genoeg advies enzo gehad, vindt ze. Ehm, als je er verder nog iets over kwijt wilt (Tulpje6) dan kun je me een PM sturen.

Iedereen bedankt voor de adviezen

xx
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten