|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij racistisch? | |||
Weet niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1.50% |
Absoluut niet |
70 | 26.22% |
Weinig |
59 | 22.10% |
beetje |
81 | 30.34% |
Absoluut! |
53 | 19.85% |
Aantal stemmers: 267. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en is makkelijk om die gasten die schuld te geven maar jah daar hebben ze het ook beetje zelf naar gemaakt volgens mij zijn de oorzaken dat de politie niet te hard optreed tegen misdrijven alles is te mild en de gemeente en regering ploert maar aan met die mensen dan moeten ze daar heen dan daar nou dan wordt je ook pist off tegen blanken en ze stoppen die buitenlanders allemaal in een wijk hoe willen die mensen ooit wennen aan blanken als ze niet eens in de zelfde buurt wonen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hard optreden.. Tja, wat bedoel je daarmee? Dat de politie elke Marokkaan meeneemt naar het bureau? Wennen aan blanken vind ik wat vreemd uitgedrukt, maar goed, ik begrijp wel wat je bedoelt. Voor een goede integratie en verstandhouding is samenleven juist zo belangrijk, en ghettovorming draagt daar niet echt aan bij. |
![]() |
||
Citaat:
Hard optreden.. bedoel ik mee dat ze iedereen alle straffen hoger moeten gooien moord doodstraf en auto stellen 50 jaar is niet zielig want die gasten maken zelf de keuzen om wat te jatten dus ze nemen zelf de stap Want die buitenlanders die zijn harde straffen gewendt en deze hotels wat ze hiet gevangenisen noemen zijn een lachertje voor die gasten
|||
Verwijderd
|
Buzzzfuzzz.vs schreef op 18-11-2003 @ 12:14:
Citaat:
![]() Citaat:
Er spelen veel meer factoren, zoals de kans gepakt te worden en de omgeving waarin men verkeert. Ik raad je aan eens wat over criminologie te lezen, bijv. de theorieeën van Merton. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar gezien de capaciteit van de gevangenissen en het tekort aan personeel is het weinig reëel zulke straffen op te leggen. Alleen daarom al vind ik het geen goed plan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() vind wel vaag dat er 80% nederlanders zijn en 20% buitenlanders in ons land dus als het gelijk legt plegen die buitenlanders veel misdrijven
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Misschien wel maar dat betekent nog niet dat je bij elke Marokkaan hoeft te denken 'Hey weer een crimineel' |
![]() |
||
Citaat:
zoals jij nu zelf weer uitdrukt met je berichtje
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vind wel dat de gene die gestemt hebben niet eens durfen te zeggen dat ze op "Beetje" en "Absoluut" gestemt hebben
||
Citaat:
Code:
met andere woorden ze hebben het er zelf naar gemaakt maar ben geen rasist :D
|
Vind toch wel dat de meeste racistische mensen gewoon in je face lachen en pas over je beginnen te lullen als je weg bent... Komt echt zooooo vaak voor...
![]() Ik hou nit van mensen die niet van mij houden, dus ik hou ook nie van racisten... Ben zelf ook geen racist ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk niet, ik ga met Nederlanders, Molukkers, Filippijners, enz. om en ben tegen racisme.
Ik heb echter wel af en toe de gedachte 'kankerturk' e.d. als ik voor de zoveelste keer gediscrimineerd wordt door ze, maar bedenk dat altijd dat het om die persoon gaat op dat moment en niet om een heel volk (ook al heb ik wel het meest van hén last) Ik handel er iig. nooi naar, als ik al dit soort gedachten heb. (zie mijn sig. ![]()
|
![]() |
sja ik durf het wel te zeggen hoor
die turken denken dat alles maar kan in nederland maar maak die troep maar lekker in je eigen land denk ik dan ik heb niks tegen beschaafde turken hoor maar dat zijn de meeste niet
||
Citaat:
![]() *is turks..* Ik vind het echt jammer dat de meerderheid aziaten enz haten/ niet mogen... Zit ik eigenlijk best wel mee...want door die paar "eikels" krijgen wij allemaal een slechte naam van... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() alleen al als ik naar je naam kijk weet ik t al ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben trouwens zelf Aziatisch, en ik mag mn volk niet!
||
Citaat:
Maar alleen Istanbul "ligt" in Europa gedeelte. This ook een gedoe met Turkije.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |