Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wat zou je stemmen als er nu verkiezingen werden gehouden?
CDA 5 5.32%
PvdA 12 12.77%
VVD 22 23.40%
SP 16 17.02%
LPF 4 4.26%
GroenLinks 19 20.21%
D66 8 8.51%
ChristenUnie 2 2.13%
SGP 1 1.06%
Anders, namelijk... 5 5.32%
Aantal stemmers: 94. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 18:06
MH
MH is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-11-2003 @ 22:38:

Het is zo'n € 13.400 per persoon.

Een beetje kortzichtig, in het kabinet van Agt/Wiegel is de staatsschuld ook aardig opgelopen. Het was gewoon kenmerkend voor die tijd.

Ik leef niet op dezelfde wereld als jij ben ik bang. De wereld waarop ik leef, is het niet zo zwart-wit gesteld helaas.. Denk ook eens aan efficiëntie, evenwichtswerkloosheid (om de lonen te drukken), arbeidsfrictie, et cetera.
1. Sorry, nulletje teveel ingetikt op de GR (kreng heb ik overgehouden aan mijn middelbare-schooltijd, maar dat doet er even niet toe).
2. Daarom zeg ik ook dat het MEDE aan hen te danken is, al komt het zo idd iets te demagogisch over . Dus bij deze: mede door Drees (...) Den Uijl én Van Agt (...)
3. Andere omstandigheden heb ik gemakshalve even buiten beschouwing gelaten en dan nog, na de recessie loopt de vraag naar arbeid weer op - de vraag is alleen wanneer dat moment is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 22:17
Skutch
Skutch is offline
PvdA

En dan ben ik waarschijnlijk de wat rechtsere kant ervan.
Eerst VVD maar die pakken het niet helemaal goed aan.
Oud 18-11-2003, 20:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 17-11-2003 @ 17:15:
Ik denk dat rechts opportunistisch genoeg is om dan ook een streng milieustandpunt in te nemen.
Helaas is het nodig om dat nu, sterker nog, enige tijd geleden al gedaan te hebben. De handelingen achteraf zullen zoals zo vaak gezien veel te laat komen. Veel diersoorten zijn tegen die tijd uitgestorven, het broeikaseffect zal in ernst toenemen en de wederopbouw van onze omgeving zal erg zwaar worden.

Ook veel nieuwe long- en hartziektes zouden hun intrede kunnen doen en het percentage lichamelijke afwijkingen zullen, net als de laatste decennia al goed te zien was, toenemen.

De plannen om bijvoorbeeld de subsidie op groene energie stop te zetten vond ik schandalig en dat bewijst voor mij toch weer een hoop. Gelukkig is dat niet doorgezet.

Bezuinigen op milieu is dus duidelijk niet vooruitstrevend of goed op de lange termijn, zoals deze regering wel zo graag financiele maatregelen voor de lange termijn wil proberen te maken.

Nederland kan er enorme financiele voordelen aan hebben om hier grote stappen richting een duurzaam energiegebruik te nemen. Zeker als het gaat om de toekomst is dit een goed uitgangspunt. Nu maar hopen dat onze regering dat toch nog enigszins op tijd inziet!
Oud 18-11-2003, 20:12
Verwijderd
Ik zou niet stemmen. Ik ben het niet eens met hoe de politiek de laatste tijd loopt. En dan kun je nu zeggen: maar dan breng je er ook geen verandering in door niet te stemmen, maar zo voel ik het!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 20:35
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 18-11-2003 @ 21:12:
Ik zou niet stemmen. Ik ben het niet eens met hoe de politiek de laatste tijd loopt. En dan kun je nu zeggen: maar dan breng je er ook geen verandering in door niet te stemmen, maar zo voel ik het!
maar dan breng je er ook geen verandering in...
Oud 18-11-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Brutus schreef op 18-11-2003 @ 21:35:
maar dan breng je er ook geen verandering in...

mmzz, viel te verwachten deze reactie
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Pientjeuh schreef op 18-11-2003 @ 21:12:
Het is een voorrecht om te stemmen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 01:07
Charisma
Charisma is offline
SP of Groenlinks
Oud 19-11-2003, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 18-11-2003 @ 23:08:
Het is een voorrecht om te stemmen
Waar slaat dat nou op? het is mij goed recht te kiezen om niet te stemmen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten