Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
begin niks -> -> einde niks. Ik zoek uhm prins William van groot Britanie
||
Citaat:
het duurde even maar: 2 zoenende vrouwen. (alleen zoenen dus, niet verder dan dat!) |
![]() |
||
Citaat:
2: bestaan die? ik kan alleen albino paarden vinden..
|
Roel wint Nationaal Junior Songfestival
20 sep 2003 HILVERSUM - De 14-jarige Roel uit Goes vertegenwoordigt Nederland tijdens het Junior Eurovisie Songfestival op 15 november in Kopenhagen. Met zijn lied 'Mijn ogen zeggen alles' won Roel zaterdagavond in Amsterdam de nationale finale van het Songfestival voor kinderen tussen 8 en 15 jaar. Roel kreeg zowel van de vakjury als van het publiek de meeste punten. Het winnende lied is door de 14-jarige zelf geschreven en gecomponeerd. 'Mijn ogen zeggen alles' gaat over een man die volledig is verlamd en alleen met zijn ogen kan communiceren. Aan de eerste editie van het Songfestival voor kinderen doen zestien landen mee. Evenals de nationale finale zal de AVRO ook de internationale finale op 15 november rechtstreeks uitzenden. De liedjes van de negen deelnemers aan de nationale finale zijn op cd gezet. Het winnende lied verschijnt ook als single. © 1996-2002 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden. e-mail: redactie@telegraaf.nl dit ook goed?? ik wil een kind met een knuffel in haar/zijn handen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik had alweer een vraag gesteld |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
het 'post je een plaatje van je caps' topic muchachomalo | 20 | 05-08-2011 17:19 | |
De Kantine |
Waar heb jij vandaag om moeten lachen? Hongaar | 110 | 07-12-2005 15:18 | |
De Kantine |
Gouwe ouwe: Post een pic Sponstanietje | 367 | 05-11-2004 14:02 | |
De Kantine |
Post een pic topic [2] Zozo | 300 | 31-03-2004 11:27 | |
Drugs & Alcohol |
Kruidenfoto-topic! Vlooienband | 26 | 19-01-2004 13:37 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 |