Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dali agenda
lichtblauwe met bruine krijtstreep baggy pyama broek, die ik mooi onder mn rokjes aantrek nag champa wierrook mandala kalender pakje luckies 4 gezichtsmaskertjes zwarte visgraat pantalon met persvouw een hele mooie kaars van de canarische eilanden ombind riem van sattijn 2 flessen wijn sinterklaas ![]() en een verschrikkelijk lelijke ketting gekregen van vriendinnetjes voor mn verjaardag, maar er zit een leuke kraal aan die ik wel in mn dreads kan stoppen ![]() en 40 euro van mn tante ook voor mn verjaardag |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sint kadootjes:
*CD Funeral for a friend - casually dressed & deep in conversation *CD Blink 182 - s/t *Rocksound (magazine) *Chocolade letter (een W ) :/ *Vanille body creme *Boek: Liefde, het boek met alle antwoorden (zo'n fun boek met op alle pagina's HET antwoord op je vraag) *Waxinelichtjes houder *marsepein En een biosticket voor finding nemo door vriendje betaald. En voor mezelf gekocht: *Wacom Graphire 3 (teken tablet) ![]() *Happy meal incluus NEMO! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was in Amstelveen en daar heb ik wel groene gezien: Leren groene afzaklaarsjes <3 Ik had alleen geen geld meer, ze waren volgens mij 199 pleuro Ik moest het dus maar doen met de normale versie.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
o jezus, ik liep al een paar weken mmet de halve gedachte, maartje was toch vorig jaar ergens in november jarig, maar wanneeeeeeeeeer??? ![]() sorry meid, maar alsnog GEFELICITEEERD ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laatste aanwinst Ik Will | 75 | 24-07-2006 19:22 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste aanwinst? perfectme | 373 | 05-02-2005 22:09 | |
Games |
Laatste aanwinst. Stevill | 95 | 08-02-2004 23:08 | |