|
|
|
Verwijderd
LauraLauW schreef op 16-06-2004 @ 08:03 :
Wiehoeeeeeeeee over een uur vertrekt mijn trein richting ArenA ik vertrek om 14.30 met de bus! |
|
|
|
|
eXo schreef op 16-06-2004 @ 08:26 :
Ik ben 20 en ik snap ook niet zo goed waarom je 45 euro zou betalen voor zo een band ![]() maar ik ga maar is want anders hebben we nix aan onze VIP kaarten... ![]() Gwathiel
|
|
ben net terug en ik vond het echt goed
playlist was echt niet verrassend maar de nummers die gespeeld werden werden wel goed gespeeld |
|
|
|
fucking awesome!
yeah totally!
|
|
het was egt super gaaf! gwathiel
|
|
Anoniem
WELKE LOSER BEWEERDE OOK ALWEER DAT DE PEPPERS NIET MEER RAGDEN??
je hebt namelijk echt wat gemist. Iedereen ging uit zen dak en ze spelen live juist hardstikke goed
|
|
|
|
Het was echt geweldig!!!
![]() en chicks on speed waren ook |
|
|
|
Het was echt te gek!! Ook hun nieuwe nr. klonk super!!!.. En toen Flea met zijn trompetje
SUPER
|
|
I agree, I agree. Het was geweldig! En ja vooraan was het dus ook heel gezellig druk en knusjes... haha ik wil meerrr!
|
|
goed???
|
|
nou ja.. ik vond het leuk
weet alleen niet of dat veel zegt
|
|
|
|
chicks on speed waren verschrikkelijk slecht
|
|
|
|
RHCP was een dikke tegenvaller
geluid was extreem kut, nouja, zeer kut bagger en klote enzo. teveel van californication ik vond het kut ![]() ze hadden in HMH moeten spelen |
|
|
|
CharismaticBass schreef op 17-06-2004 @ 14:50 :
RHCP was een dikke tegenvaller geluid was extreem kut, nouja, zeer kut bagger en klote enzo. teveel van californication ik vond het kut ![]() ze hadden in HMH moeten spelen
|
|
little nemo schreef op 17-06-2004 @ 15:38 :
?? k was dr zelf helaas niet maarem...de HMH is net zo sfeerloos als de arena dus dat is echt onzin en k snap ook niet zo wat er mis is met de liedjes van californication...like, dat is tog hun populairste plaat dan is t toch logisch dat ze daar veel van spelen...tsss, als je nog es een kaartje voor de peppers hebt, geef m dan aan mij HMH heeft de beste akoustiek, klaar, en daar gaat het mij om bij een concert, of het geluid goed/mooi/hard staat. Arena schort dit aan alle kanten
|
|
|
|
hmh is idd beter als arena
zoiezo is de arena poep
|
|
Verwijderd
Yvat schreef op 17-06-2004 @ 13:15 :
chicks on speed waren verschrikkelijk slecht en de rhcp waren helemaal goed!
|
|
|
|
CharismaticBass schreef op 17-06-2004 @ 15:39 :
HMH heeft de beste akoustiek, klaar, en daar gaat het mij om bij een concert, of het geluid goed/mooi/hard staat.
|
|
anthony kiedis met zijn ingevallen après-drugs hoofd.. lekker ding
|
ik vond de roots wel goed, alleen die zanger kwam soms niet boven de muziek uitdie solo's van die gitaristen |
|
|
|
Yvat schreef op 17-06-2004 @ 13:15 :
chicks on speed waren verschrikkelijk slecht Zij gebruiken teminste nog íets van drugs, RHCP zijn afgekickt, de mietjes
|
|
Metal schreef op 18-06-2004 @ 00:23 :
Zij gebruiken teminste nog íets van drugs, RHCP zijn afgekickt, de mietjes |
|
|
|
BadlyDrawnGirl schreef op 18-06-2004 @ 11:41 :
ik kan niet achter blijven natuurlijk, COS was zwaar kut, ik stond helemaal vooraan, en de bas was zo hard dat ik er misselijk van werd. Heb nog nooit zoiets kuts gezien. 'We know you love us' terwijl ze bekogeld worden met flesjes Flugel... Yeah right.
|
|
BadlyDrawnGirl schreef op 18-06-2004 @ 11:41 :
. 'We know you love us' terwijl ze bekogeld worden met flesjes Flugel... Yeah right. ik vond COS daar totaal misplaatst, en vreselijke troep. maar ik schaamde me tegelijk voor de reacties van die boeren in het publiek...als je iets kut vind ga dan gewoon iets anders doen. the roots waren erg gaaf, niks op aan te merken alleen dat het te kort was dan. en rhcp ja was leuk om een keer te zien, geluid was vaak brak en ze speelde niet echt oud materiaal,maar ik had ook niet anders verwacht. ahwel ik heb een leuke dag gehad, dus.. |
|
|
|
Metal schreef op 18-06-2004 @ 00:23 :
Zij gebruiken teminste nog íets van drugs, RHCP zijn afgekickt, de mietjes |
|
|
|
Zepp schreef op 17-06-2004 @ 11:04 :
WELKE LOSER BEWEERDE OOK ALWEER DAT DE PEPPERS NIET MEER RAGDEN?? je hebt namelijk echt wat gemist. Iedereen ging uit zen dak en ze spelen live juist hardstikke goed
|
|
ze raggen dan ook niet meer
|
|
Anoniem
oooo jij weer he birthmark
ja jij zal wel gelijk hebben, ookal ben IK er geweest en JIJ niet
|
|
|
|
Anoniem
gaaf hoor
|
|
|
|
Geen geld..
niet leuk maark ben laatst naar Arrow classic rock gweest.. dat kostte 50 voor mn verjaardag maar dan nog oeff.. *danku ouders!*
|
|
RHCP =
|
|
Anoniem
we don't play guitar!! *uhgggg* stelletje ofgefokte barbies
|
|
|
|