Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() omg WA ziet er beter uit een beetje dan
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens echt een gruwelijke hekel aan spleten tussen de voortanden (mwjah, tis meestal één spleet..), ik vind het niet iets leuks bijzonders en moet er steeds naar blijven staren..nog meer mensen last van dit Grand Canyon syndroom? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind het stom dat jamai, laatste is geworden!
hij was beter dan die Alexander en da ene vrouwtje die in dr eigen taal zong! je zag trouwens wel goed dat al die stupid juryleden errug stom deden tegen de kandidaten! die will young en Kelly wel goed .. al haat ik die muziek .. maar die kurt is een sukkel |
![]() |
|
Ik snap niet dat mensen beweren dat Kurt Bono van U2 probeerde na te apen; als je naar andere nummers van hem hoort (genoeg te vinden op Kazaa) merk je dat hij gewoon ongeveer dezelfde stem heeft als Bono. Dus wat is nu de kritiek? Is het soms verkeerd om dezelfde prachtige stem te hebben? Trouwens, hij geeft regelmatig een eigen draai aan de melodie (ook bij andere liedjes), wat ik ook sprekend vind voor een goede zanger.
Ik vind hem echt heel erg goed, jammer dat hij via Idols beroemd is geworden want met een gewone eigen band was hij denk ik ook heel ver gekomen. Zeker terecht dat hij heeft gewonnen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aangezien niemand van ons met deze stijl is opgegroeid denk ik dat ze een beetje moeilijk is te interpreteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mij had toch Kelly Clarkson mogen winnen maar ja... Vonden jullie nou ook dat de nederlandse jury (ben ff zijn naam kwijt) best aardig reageerde bij iedereen? Ik heb dan niet alles gezien, maar die ik heb gezien, boorde hij niet de grond in. En die poolse jury vond ik echt stoer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kelly was goe.. maar Kurt was beter.. en gene sukkel!!!! |
![]() |
|
ik vond die kritiek van die juryleden veel te makkelijk, ze probeerden allemaal elkaar te overtreffen met kandidaten voor lul zetten. als jurylid hoor je toch een echt oordeel te geven en aan te geven wat beter kan maar ook wat goed is. sloeg werkelijk nerges op
ik vond die canadees heel goed zingen trouwes vet cool dat kurt won en die kop van die amerikaanse was echt grappig |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|