Advertentie | |
|
![]() |
|
~*Sylph*~ (Ik geloof dat je het zo schreef)
MelodyOfDeath Roos (of roosje, weetnietmeer) ThyDarkDestiny Mortischa The Exploding Boy Reflecting_God De Wijze Jodokus jnieuwelaar drama nare man (god, wat vond ik dat een eikel) dystopia euhhhm euhhhm nee
|
Nou daar gaan we:
- HADES - SnOrKeL - Lieverd - Spacey - McCaine - Monica - Maureen - Snufje - Stipje - poki - Joshua - Betsy - AlmereGirl - Leonoor - IJsdrol ![]() - Jon - Siemon - Unexplained - Secreet - Zaagmanzzzzz - AlBundy - alle gebannede personen op het Sportforum (Bartje518, AntiKezman, tukkerboy etc. etc.) Tja en dan mis ik nog heel veel personen maar goed dit zijn er al heel wat...
|
![]() |
De eersten die in mij opkomen:
nare man ![]() Esmée ![]() W1ZZ ![]() Dankzij deze drie (en ikzelf natuurlijk ![]() ![]() ![]() En verder: Alex Red violin Lovely_Loeske Italianboy Rodina Rosi Chanel (knap meisje ![]() Piccola En na even nadenken: drama (altijd gedonder mee ![]() Leonoor Optima Chimera (Toen nog FB van Seksualiteit) McCaine (Toen nog FB van Liefde & Relatie) Hades Mecute1983 Snorkel Secreet Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 02:17. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |