Advertentie | |
|
![]() |
|
*offtopic* => nuchteR
..Heb vandaag een avonddienst! ![]() Damn, hoe heb ik oudjaarsavond nu kunnen vergeten???
||
Citaat:
what where you thinking
||
Citaat:
*ontoerekeningsvatbaar, dus* ![]()
|
Verwijderd
|
Voorgaande delen:
Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 Deel 8 Deel 9 Deel 10 Deel 11 Deel 12 Deel 13 Deel 14 Deel 15 Deel 16 Deel 17 Hehe ![]() edit:"Beetje anders dan normaal. Deze thread komt uit het mergen van meerdere nutteloze threads, wat de basis is voor deze topic Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 12:49. |
![]() |
||
Citaat:
en dat kun je zeker niet uitleggen aan je baas ![]() ![]()
|
Toch? of niet dan, vindik van wel. maar et is dan wel idd dat iedereen iedereen gelukkig nieuwjaar wenst en dat iedereen er helemaal gek van word, als ze dat dan al niet zijn want ik vin iedereen gek behalve mensen die mij niet gek vinden maar dat zijn er weing want die hebben dan dezelfde viesi , dik klinkt raar vinnik maar ik ben ook niet in clean state... mja
|
opzich www.lam.nl en wordt brak.org
|
Verwijderd
|
www.zovoeltiezich.nl
nog nooit zoveel hasj en weed peuken bij elkaar gezien zeg. Kon wel eens een meeting zijn. Twas een leuk feest ieg. |
![]() |
|
Ik kom net bij de koffieshop, en ik bestel een geeltje big tops, wat krijg ik? 2 geeltje zakjes big tops, een voorgedraaide joint en een bakkie koffie. De koffieshop zn manier om de vaste klanten gelukkig nieuw jaar te wensen
![]()
Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 17:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik geloof zelfs dat ik nog wel wat filtertjes heb liggen, helemaal vergeten (ik ben niet zo'n pijproker, maar nood breekt wet). dan ga ik over een paar minuten maar is on-topic. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 23 cha0s | 500 | 28-02-2004 13:33 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 |