Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Monkeyboy = ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toch bedankt |
![]() |
|
![]() |
ok, mensen, ik zoek dus een liedje, dat ik laatst op de radio hoorde bij rtl fm, het is italiaans, gaat over luna ofzo
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had nog een vraag. uit de site van de ster heb ik gevonden dat het liedje dat ik eens gehoord had bij een D&G reclame Recogn-Eyezn heet van irene nonnis. nu kan ik op soulseek dit nummer niet vinden. heeft iemand van jullie het toevallig op een of andere manier wel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zal 't proberen te uploaden (want via msn ofzo versturen met een modem werkt niet), check je pm |
![]() |
||
Citaat:
ik wil liever dat iemand het gewoon heeft, en dan ook soulseek. of zoiets *lui is*
||
Citaat:
|
![]() |
nummer, beetje rock, klinkt beetje als blur, woo hoo (song 2, maar dat is em niet)
maar dan zegt iets, dan een paar woorden, 2 ofzo en dan BLAM! refrein die gast geeft een opdrachyt, zegt iets... meer weet ik niet, kut! (spelen ze vaak in de triangel als iemand dat wat zegt)
Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 14:22. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil dat liedje weten van antonie kamerling alias Hero. Het was in een zomer lang geleden een dikke hit. Nederlandstalig.
||
![]() |
Citaat:
is dit niet blur - song 2 ? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
bedankt
|
hmz ik heb er ook nog een, ik weet de tekst nog een beetje maar hij zal wel niet helemaal kloppen, hij zal niet zo moeilijk zijn, hoop op hulp
shout shout let it all out ....................... i can do without come on i'm talkin to you come on tis een beetje een rustiger nummer door man(nen) gezongen maar wel hoog. alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
hoe heet de oorspronkelijke versie v dit liedje? Liesjeuh | 4 | 20-05-2004 11:05 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 |