Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en nee gewoon interesse. david en ik hangen graag de hc politie uit ![]()
|
Ow wacht, mn playlist van de afgelopen dagen? Momenteel staat Raised Fist op, Open Hand luister ik ook veel, same for Comeback Kid, Pitboss2000/OLC, 30 Seconds Over Tokyo, Born Against, Kill Your Idols en eigenlijk nog veel meer (heb 500 (mp3)albums ofzo, dus eigenlijk waar ik zin in heb).
Maarem, why? ![]() |
![]() |
|
maar goed
gorilla biscuits ALLES is vet aan die band zelfs die domme aap geluiden in biscuit power. de geweldige toeters op start today aan het begin van new direction, 1 van de beste hardcore nummers ook. met een geweldige boodschap. maar mijn GB favoriet van het moment is HIGH HOPES misschien wel coveren die shit ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens de Raised Fist cover van New Direction is ook heel erg vet ![]() Ennem, DeadNation, ik weet neit what's up omdat ik veel mp3's heb? Da snappik even neit hoor ![]() K heb gewoon te weinig geld om originele zooi te kopen (alleen bij echt geweldige bands doe ik dat, en op festivals ed altijd de LP baklken door snuffelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja, nu nog een platen speler van mezelf (hoef ik dat ding van mn pa neit steeds te jatten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zit inderdaad wel vette shit bij (Earth Crisis!!!). Die ga ik maar eens bestellen ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben je trouwens bekend met 30 Seconds Over Tokyo? |
![]() |
||
Citaat:
En da vinnik een geweldige band ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar side by side is eigenlijk een band uit 1988 uit new york, een klassieker!
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
Einde Dead Stop Verwijderd | 205 | 23-05-2006 11:14 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
LIGHT THE FUSE Fest. 21.2.2004 Light The Fuse | 167 | 25-02-2004 12:42 | |
Muziek |
beste punk band? Verwijderd | 251 | 20-01-2004 19:50 | |
Muziek |
GUTG Topic (2) DeadNation | 246 | 16-10-2003 15:31 |