| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Maar het gaat toch niet om die homofiele necrofiele kinderverkrachter, maar om het feit dat mensen rokers veel te vaak aankijken alsof ze crimineel zijn, en dat ben ik goed zat, vandaar mijn term, en zwammen is geloof ik wel een bekend woord voor kletsen, maar dit totaal off topic
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(sry fb's zal het niet meer doen op DK )maar ik heb er ook niks tegen!! laat jullie maar roken!! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
mmz
ik vind het nu wel erg ziekelijk worden, ben zelf een niet roker maar het is net alsof het criminelen zijn zeg, zoals bijvoorbeeld gister bij vara laat, was een goochelaar die zijn act niet meer uit kon voeren (eentje met een sigaret) omdat er niet mocht gerookt worden in openbare gelegenheden. word toch een beetje te gek. aan de andere kant is het natuurlijk wel heel schadelijk en kan ik het wel begrijpen |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Last van willen hebben |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Denk daar eens over na....
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen er nog geen tabakswet was, en toen er nog geen maatregelen waren in openbare gebouwen, hoorde je er bijna niemand over, maar nu lijkt het wel alsof iedereen maar wil zitten kankeren om maar wat te kankeren hebben. En ja jouw argument ken ik, en daar ga ik niet over nadenken, want ik ben niet zo asociaal om te gaan roken als er iemand last van heeft, maar nogmaals ik kan niet ruiken wanneer dat zo is, en buitenlucht telt niet, of je moet wel een ontzettend fijngevoelige neus hebben |
|
|
|
|
|
zolang anderen er geen last van hebben is t goed, zo niet dan spreek ik ze er op aan en dat deed ik ook voor de nieuwe wet
![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik vind het als niet-roker maar belachelijk dat je op bepaalde plekken niet meer mag roken, maar dat komt omdat ik me voor dit jaar niet stoorde aan rokers op die desbetreffende plaatsen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
buiten mogen ze van me roken hoor, maar binnenshuis vind ik t toch wel fijn dat t verboden is/wordt. bij mij op kantoor rookte ook iedereen maar gelukkig heeft degene die naast me zit zijn goede voornemen doorgezet. nu stink ik tenminste niet zo sterk naar de rook. het meeroken zelf stoort me eerlijk gezegd niet zo erg, daar ben ik mee opgegroeid. gaat mij meer om dat ik er ook naar ga ruiken, en dat vind ik gewoon ronduit smerig.
maar ik vind t wel erg ver gaan. als iemand nou persee buiten ff een sigaretje wel roken, moet dat toch kunnen?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
schiet toch op. Roken KAN tot kanker leiden, maar hoeft niet. |
|
|
|
|
|
ieder1 meot zelf weten waar hij rookt..
Ik vind het al kut genoeg dat het in de kantine op t werk niet meer kan .. En dat je op school buiten moet gaan roken, terwijl er een bovenbouw kantine is .. Grr..En op stap moet je ook gwn mogen roken.. Anders kunnen die kroegbazen fluiten naar hun geld denk ik.. Meeste mensen roken toch wel op stap..Heel veel mensen roken ook niet door de weekmaar wel in het weekend Kben dus volmondig TEGEN het afschaffen van roken
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Daar gaat het illegaal onder de 16 op stap gaan.. |
||
|
|
|
|
Ik rook zelf niet, maar opzich heb ik er niet heel veel problemen mee als anderen dat wel doen..zoals TS al zei: er zijn zoveel dingen die dan verboden zouden moeten worden..mgoe t maakt mij dus niet zo veel uit, ik heb er ook geen probleem mee als je niet meer mag roken in openbare gelegenheden. Al zullen die dan waarschijnlijk heel wat minde romzet maken..
|
|
|
|
ik ben er tegen: als je buiten aan het roken bent, zal de rook die je uitademt zich gelijk vermengen met de buitenlucht. gevolg: de rook is al snel zo verdund dat het (bijna) niet meer schadelijk is. dus dat gezeik van je schaad mijn gezondheid valt echt reuze mee... stelletje..
en ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die vragen of ik een eindje verderop kan staan roken omdat ze er last van hebben. dan ga ik ook simpelweg ergens anders staan
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 09:50 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 11:24 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 16:14 | |
| Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 09:40 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
discussie nederlands Lil_DarkAngel | 7 | 10-09-2002 17:58 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 19:28 | |