Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik was ook verbaasd dus dat ze zo laag scoorde. Er is OF iets niet goed gegaan met de telling, OF met het apparaat OF ze heeft 1 hele rij verkeerd begrepen door de voorbeeldvraag niet goed te lezen. Ze kwam mij iig niet als een meisje met een IQ van 98 over.
||
Citaat:
Success! ![]() ![]()
||
Citaat:
Grappig dat ik daar 1 punt meer heb dan bij BNN ![]() plaatje doet t niet... Ik had 126 ![]() Bij de eerste test op die pagina 112. Maar ja daar kon ik een aantal vragen niet beantwoorden omdat mn engels tekort schoot ![]()
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 18:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
had 146
maar vond hem dit jaar ook een stuk makkelijker dan vorige jaren. Zo maakte ik ineens altijd redelijk wat fouten met de betekenissen van moeilijke woorden, maar dat onderdeel hadden ze er nu ineens helemaal uitgehaald.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een echte IQ test is echt heel uitgebreid en bestaat uit 13 verschillende testen. Waarvan er slechts 1/2 tests over kennis gaan (bijv wie was columbus of wat gebeurde er in 1919) Verder zitten er in een echte IQ test echt heel andere opdrachten en gaat het niet om tijd vaak. En als het om tijd gaat geven ze je zo lang de tijd als je zelf nodig hebt en meten ze het gewoon met een stopwatch. Heel anders dan bij deze IQ test waarbij het antwoord gewoon heel erg gehaast is. |
![]() |
||
Citaat:
(bij die culturele faire test had ik ook 141, poe poe)
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 21:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
mijn hond heeft een iq van 117. het gemiddelde bij honden is 120
kan je ook via www.bnn.nl/iq bekijken
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar goed iq is ook niet belangrijk. Het eq is veel belangrijker...
||
Citaat:
Je iq is denk ik heel belangrijk, iq tests niet, ze stellen toch allemaal niet bijster veel voor. Vind ik dan. ![]()
|
|