Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
give me hope johanna (geen idee van wie, tis ook mn doopnaam)
en ze zingen ook van die van die sigareten met die vrouw die heel snel oud wordt dan omdat mijn naam altijd anders uitgesproken wordt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ken geen liedjes met Melanie.
Helene is toch ook een liedje dat gezongen is door een Franse zanger,die scoorde er destijds en flinke hit mee,ook in Nederland,ik ben al de naam van de zanger kwijt,baal ik van want het is best een bekende franse zanger,was het niet Julien Clerc,ik weet het niet zeker |
![]() |
||
Citaat:
![]() tudududududududududu batmaaaaaaaaaaaan tududududud enz. ![]() ![]() met mijn naam weet ik zo ook niet...iemand die liedjes weet met wilbert erin ![]()
|
Elke fiederelke zet je klompjes bij t vuur..moeder bakt pannekoeken maar t meel is zo duur...of whatever!
Lloyd - Elke stap Grad Damen - Elke kus van jou Grad Damen - Ik mis je elke dag Grad Damen - Elke droom is een droom Frans Bauer - Elke keer Frans Bauer - Elke roos Thomas Berge - Bij elke ster Klein Orkest - Achter elke deur Die Ärtze - Die fette Elke Zo ff gezocht op Kazaa ![]() Hmm...wat zal nou tog mijn naam zijn?
||
Citaat:
Verder zijn er vast geen liedjes over roodborstjes.
|
|