Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een of andere n00b bood op hbp 200K (!) voor een 28 jarige, redelijke verdediger. komt er een of andere eikel langs die hem een jongere speler biedt voor 150K
![]() ![]() heb hem maar voor 20K op de lijst gezet. *edit* en weer een keeper erbij. Dat wordt big cash over enkele weken ![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 15:49. |
![]() |
|
![]() |
Yordi Borgerink
47 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Staat nu op de transferlijst voor 125k |
![]() |
|
Team Gespeeld Goals Punten
1. Schavuit 11 43 - 4 33 2. VV Roosendaal 11 31 - 14 23 3. FC-Gelean 11 19 - 16 22 4. Paling voor je zwij 11 18 - 28 15 5. fc. Unwies 11 12 - 18 12 6. snelle jelle 11 11 - 25 9 7. Hulsel3 11 13 - 29 8 8. Deadly Annoncement 11 15 - 28 4 hier heb je de stand bij mij in de competitie. Ik heb het geluk dat de nummer 3 een n00b is die nog maar 1 keer heeft ingelogd.
|
![]() |
leuke training vanmorgen
ik train al het hele seizoen scoren. Ben nu voor 1 week overgestapt op keepen. Resultaat vd training: mn keeper gaat op scoren van rampzalig naar waardeloos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uitstekend scoren redelijk passen uitstekend ervaring |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
En ik twijfel, verkopen of opleiden
![]() Boris Koek (25265881) 17 jaar, redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 58 000 Euro Loon: 780 Euro/week Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak |
![]() |
|
Volgens mij mijn beste jeugdpull ooit:
Gerjan van Boxel (25267465) 17 jaar , redelijk vorm, gezond Een controversieel persoon, die kalm is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 136 000 Euro Loon: 1 160 Euro/week Eigenaar: FC GoldenGoal Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend Scoren: matig Spelhervatting: matig Nu ben ik echt blij. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1.000.000 euro? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zet m de eerste keer erop voor een miljoen, dan zie ik wel of iemand m ervoor wil hebben... ![]()
||
Citaat:
![]() http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ zlatani9 Links in het menu op je teamnaam klikken => Wedstrijden => Bij elke wedstrijd staat 'orders' erachter. Als je daar op klikt kan je je opstelling opgeven. |
![]() |
|
3e minuut. Aanval op de rechterflank, Attack's Ulf Olenstrand devieert de bal perfect voorbij de doelman, de thuisploeg komt op een 1 - 0 voorsprong. 8e minuut. Ulf Olenstrand breekt door en schiet, de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en keken ernaar alsof het koeien waren. 2 - 0 voor Attack.
*danst op de straten* ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 7-0 gewonnen trouwens ![]() Wolf Attack Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: goed Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: goed Linker Aanval: formidabel
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Blue Wolf: lekkere stats, ik hoop dat ik die vanmiddag ook krijg als ik MOTS, maar dat zal wel nie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XXI Mavie©2004 | 344 | 24-04-2014 09:56 | |
Vrije tijd |
Hattrick XX Methuselah | 500 | 26-06-2008 02:31 | |