Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 15:13
walter
walter is offline
over de arena: het is eigenlijk gewoon een kutstadion van binnen, met die rare betonnen gracht om het veld heen en alles
dan vind ik het voor de fans spreken als er toch sfeer wordt getoverd, zoals in de CL of tegen feyenoord of psv

en lijkt me niet voorniets dat de engelse pers lyrisch was over de sfeer in de arena na ajax - arsenal: de exacte woorden:

'hier kan zelfs galatasaray nog wat van leren'
Oud 29-01-2004, 15:20
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
STUFF schreef op 29-01-2004 @ 15:42:
ahum alsof andere clubs opeens ook 50 . 000 toeschouwers zouden hebben als ze hun stadion vergroten. dan hadden ze dat allang al gedaan slimme jongen
groter stadion geeft wel altijd meer supporters, alleen niet alle clubs kunnen zo 1 2 3 het stadion verbouwen
Oud 29-01-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 29-01-2004 @ 16:13:
over de arena: het is eigenlijk gewoon een kutstadion van binnen, met die rare betonnen gracht om het veld heen en alles
dan vind ik het voor de fans spreken als er toch sfeer wordt getoverd, zoals in de CL of tegen feyenoord of psv

en lijkt me niet voorniets dat de engelse pers lyrisch was over de sfeer in de arena na ajax - arsenal: de exacte woorden:

Doelend op alles wat Galatassaray op het veld gooit om sfeer te maken?

Verder vind ik het al genoeg zeggen dat er alleen sfeer gemaakt kan worden tegen Feyenoord, PSV of in de CL
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 28-01-2004 @ 12:57:
waarschijnlijk heeft dat ermee te maken dat er geen spanning in dat soort simpele wedstrijdjes zit, wedstrijden in de CL of tegen Feyenoord / PSV is het alles behalve stil omdat er dan tenminste iets op het spel staat.
Vind ik nogal kansloos eigenlijk.
Ik geloof dat er bij Feyenoord elke wedstrijd meer dan 38.000 supporters zijn. Ook tegen FCG of RBC. En dan kan je nu heel tof gaan doen, dat DAT wel spannend is. Maar dat was het vorig seizoen ook niet echt (RBC dan wel), maar alsnog zat het vol.
En wat denk je van de 1000-en supporters die meegaan naar de meest onbenullige wedstrijden? Tegen een Helmond Sport ofzoiets?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 29-01-2004 @ 16:13:

Kom op man, loop nou geen onzin te lullen. Over de sfeer vóór de wedstrijd zeiden ze dat ja, maar ze zeiden ook dat het daarna hartstikke rustig was in het stadion, tijdens de wedstrijd.

Maar dat lag er natuurlijk ook aan, doordat het zo'n saaie wedstrijd was. Dan is de sfeer altijd wel wat minder. De meeste CL-wedstrijden van Ajax is de sfeer best redelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:54
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-01-2004 @ 17:19:
Zelf ben ik naar het Amsterdam Tournament geweest vorig jaar (als Feyenoorder ) en het luidste gejuich (op de doelpunten na) kwam nadat een papieren vliegtuigje het speelveld bereikte... tsja, dan denk ik: "is dit nou het ajax publiek".
Sfeer in de Arena is niet altijd even goed idd.. Vond het afgelopen zondag echt een dieptepunt gewoon.. T voetbal was kut maar k geloof dat ik 5x een spreekkoor gehoord heb.. (zat ook niet in 410/F-side dit maal) En heb zelfs nieteens een keer (het door sommigen ultiem gehaatte) Joden! Joden! gehoord.. Terwijl je dat normaal toch wel een stuk of 10x hoort.. Maar als ik dan vanuit de skybox soms naar die havenarbeiders bij Feyenoord kijk, dan ben ik ook wel weer blij dat ik daar niet tussen hoef te staan..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 21:23
USPalermo
USPalermo is offline
ach ja sfeer dit sfeer dat. Er is nog nooit iemand met een goede sfeer kampioen geworden.....
Oud 29-01-2004, 21:45
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 29-01-2004 @ 22:23:
ach ja sfeer dit sfeer dat. Er is nog nooit iemand met een goede sfeer kampioen geworden.....
Topic wordt beetje uit z'n verband getrokken denk ik

titel "Irritante Pro-Ajax sfeer in de media"

en inmiddels hebben we het over de sfeer in het stadion zelf.

Ikzelf vind sfeer wel leuk als het er is. Maar ik kom uiteindelijk toch niet voor die sfeer.
Oud 30-01-2004, 08:44
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 29-01-2004 @ 22:45:

Ikzelf vind sfeer wel leuk als het er is. Maar ik kom uiteindelijk toch niet voor die sfeer.
Met alle respect, maar dit is precies hoe Ajax-supporters vaak worden omschreven.
"Ze komen alleen voor het resultaat"
Ik ga naar De Kuip omdat ik m'n cluppie zie spelen, maar daarbij is de sfeer ook gewoon geweldig, zonder die sfeer zou ik het veel minder leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 11:32
walter
walter is offline
komen voor het resultaat is sowieso echt een bullshit uitspraak, hoe je het ook wendt of keert, iedereen wil toch dat zijn cluppie wint? voetbal is bedoeld als vermaak en het is wel prettig als uit dat vermaak genoegdoening voortvloeit, en dat uit zich toch meestal in een overwinning van de ploeg die jij ondersteunt. niks ajax-supporters instelling of wat dan ook, dat wil iedereen

en overigens van alle nederlandse supporters willen ajax supporters toch het meest het mooiste voetbal zien, niet voor niets dat er zo negatief wordt gereageerd als de huisstijl wordt vermeden

en tuurlijk is de sfeer belangrijk, maar uiteindelijk ga je naar het stadion om wat er op het veld gebeurt en niet wat er buiten gebeurt, tenminste, ik in ieder geval...
Oud 30-01-2004, 14:29
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Ikzelf vind sfeer wel leuk als het er is. Maar ik kom uiteindelijk toch niet voor die sfeer. [/B]
Ik wel.. Als ik het goed wil zien kan je beter Anaal+ kijken Ipv op de tribune.. Vind het gezang en het gedoe eromheen juist mooi..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 30-01-2004 @ 12:32:
komen voor het resultaat is sowieso echt een bullshit uitspraak, hoe je het ook wendt of keert, iedereen wil toch dat zijn cluppie wint? voetbal is bedoeld als vermaak en het is wel prettig als uit dat vermaak genoegdoening voortvloeit, en dat uit zich toch meestal in een overwinning van de ploeg die jij ondersteunt. niks ajax-supporters instelling of wat dan ook, dat wil iedereen

en overigens van alle nederlandse supporters willen ajax supporters toch het meest het mooiste voetbal zien, niet voor niets dat er zo negatief wordt gereageerd als de huisstijl wordt vermeden

en tuurlijk is de sfeer belangrijk, maar uiteindelijk ga je naar het stadion om wat er op het veld gebeurt en niet wat er buiten gebeurt, tenminste, ik in ieder geval...
Dit is mijn eerste seizoen bij Feyenoord als SZ-kaart-houder, en de enige wedstrijd die er goed uitzag was tegen ADO.
Maar ik heb echt elke keer genoten en me vermaakt. Ook toen PSV won met 1-3, de sfeer was gewoon geweldig.
Punt.
Verder zijn Ajax-supporters verwend door de tijd van Bergkamp en Overmars. Toen speelde Ajax oogstrelend voetbal.
Tegenwoordig worden ze uitgefloten bij Ajax als ze met 1-0 de rust in gaan, dat vind ik gewoon te triest voor woorden
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 16:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Bazz schreef op 30-01-2004 @ 17:22:

Tegenwoordig worden ze uitgefloten bij Ajax als ze met 1-0 de rust in gaan, dat vind ik gewoon te triest voor woorden
Je gaat mij niet vertellen dat dat bij jullie niet gebeurt?
Dat gebeurt in Groningen namelijk ook.
Oud 30-01-2004, 17:10
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:

En dit is dus onzin. Et zal best wel eens gebeuren, maar dat is niet alleen bij ajax zoals emilio al zei.

Ajax-nec Ruststand was 0-0 en k hoorde niemand fluiten.
Hoe kan je dat nou oordelen als je er nooit komt?
Oud 30-01-2004, 17:14
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het uitfluiten van spelers/trainer heeft te maken met de prestaties die de supporters te verwachten.
Als de supporters erg kritisch zijn (wat in Groningen wel het geval is) zijn ze minder snel tevreden.
Lijkt me vrij logisch.
Oud 30-01-2004, 17:29
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Bazz schreef op 30-01-2004 @ 09:44:
Met alle respect, maar dit is precies hoe Ajax-supporters vaak worden omschreven.
Ik ga naar De Kuip omdat ik m'n cluppie zie spelen, maar daarbij is de sfeer ook gewoon geweldig, zonder die sfeer zou ik het veel minder leuk vinden
je doet net of ze in ArenA nog nooit een liedje hebben gezongen?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 17:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 30-01-2004 @ 18:29:
je doet net of ze in ArenA nog nooit een liedje hebben gezongen?
Veel verder als Ajax..Ajax..Ajax..komen ze ook niet
Oud 30-01-2004, 17:31
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-01-2004 @ 18:14:
Het uitfluiten van spelers/trainer heeft te maken met de prestaties die de supporters te verwachten.
Als de supporters erg kritisch zijn (wat in Groningen wel het geval is) zijn ze minder snel tevreden.
Lijkt me vrij logisch.
Ja ok, dat bedoel k ook wel.
maar hij stelt zo dat het altijd bij iedere wedstrijd bij ajax is.

laat em dan es heel seizoen komen, dan merkt hij wel dat het niet zo is.
Oud 30-01-2004, 17:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 30-01-2004 @ 18:31:
Ja ok, dat bedoel k ook wel.
maar hij stelt zo dat het altijd bij iedere wedstrijd bij ajax is.

laat em dan es heel seizoen komen, dan merkt hij wel dat het niet zo is.
Dat is niet zo lijkt me

Dat doe je een Feyenoorder toch niet aan?
Oud 30-01-2004, 17:37
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-01-2004 @ 18:35:

Dat doe je een Feyenoorder toch niet aan?
, jij snapt em
Oud 30-01-2004, 18:50
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
deze topic is een btje een trieste bedoening. Lees het algemene of rotterdamse dagblad, en je denkt anders over dit standpunt. Mja maar momenteel is er natuurlijk weinig positiefs te schrijven over feijenoord. Dit seizoen hebben ze nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Niet dat ajax goed speelt, ma iig een stuk beter en met jeugd. Zo is de telegraaf is het meer amsterdams geörienteerd.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:07
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 30-01-2004 @ 18:10:

Ajax-nec Ruststand was 0-0 en k hoorde niemand fluiten.
Dr heeft in die hele wedstrijd sowieso niemand zn bek opengetrokken hor.. Het spijt me als k een beetje anti-meclub over kom, maar k heb me ernstig zitten ergeren zondag
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:18
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-01-2004 @ 18:31:
Veel verder als Ajax..Ajax..Ajax..komen ze ook niet
kijk ze willen wel zingen,maar ajacieden zijn nou eenmaal niet zo slim. En dan vergeten ze de teksten, maar geef ze een blaadje met de tekst en dan gaat ie wel hoor
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 19:50
houn
houn is offline
Citaat:
Bazz schreef op 30-01-2004 @ 09:44:
Het heeft ook wel een beetje met de periode te maken..of er sfeer is of niet..want ik vind het dit jaar bij Feyenoord, en vorig jaar trouwens ook een stuk minder dan een paar jaar ervoor.
Oud 30-01-2004, 19:57
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 30-01-2004 @ 20:07:
Dr heeft in die hele wedstrijd sowieso niemand zn bek opengetrokken hor.. Het spijt me als k een beetje anti-meclub over kom, maar k heb me ernstig zitten ergeren zondag
Ik ook wel hoor, maar Bazz stelt dat ze iedere keer uitfluiten. En dat is gewoon niet zo.
Oud 31-01-2004, 00:08
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 30-01-2004 @ 20:50:
Het heeft ook wel een beetje met de periode te maken..of er sfeer is of niet..want ik vind het dit jaar bij Feyenoord, en vorig jaar trouwens ook een stuk minder dan een paar jaar ervoor.
Dat is waar. Best jammer. Maar dat komt wel weer goed denk ik (/ hoop ik).
@ Emilio: Er wordt nooit gefloten als Feyenoord met 1-0 de rust ingaat, omdat dat vrijwel nooit voorkomt
@ (altijd vervelend) MartenZ: Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat het allemaal zo ongeinspireerd is bij Ajax. Welke liedjes zingen ze daar nou?

"Daar hoorden ze engelen zingen, AJAX, AJAX, AJAX"
of de zo goed doordachte
"Joduuuuh! Joduuuuh! Joduuuuh!"
zoiets is het wel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 00:08
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 30-01-2004 @ 20:57:
Ik ook wel hoor, maar Bazz stelt dat ze iedere keer uitfluiten. En dat is gewoon niet zo.
*leest eigen post*
Ja klopt. Zo staat het er. Maar zo bedoelde ik het niet.
Je m'excuse.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 00:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Bazz schreef op 31-01-2004 @ 01:08:

@ Emilio: Er wordt nooit gefloten als Feyenoord met 1-0 de rust ingaat, omdat dat vrijwel nooit voorkomt
Nee idd wij konden fluiten door met 0-3 achter te staan he
Oud 31-01-2004, 07:55
Martjin
Martjin is offline
Citaat:

@ (altijd vervelend) MartenZ: Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat het allemaal zo ongeinspireerd is bij Ajax. Welke liedjes zingen ze daar nou?
ja ik weet het, de creativiteit is ver te zoeken :/
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 13:50
AGH
AGH is offline
Citaat:
[B]Ik zeg alleen dat het allemaal zo ongeinspireerd is bij Ajax. Welke liedjes zingen ze daar nou?
[B]
Je mag ook niks meer zingen in het stadion....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 13:55
AGH
AGH is offline
Citaat:

Dat is overal.
Nu staan wij nooit met 1-0 voor, maar toevallig kwamen we gisteren met 1-0 voor (tegen de nummer laatst van Nederland) en een hels fluitconcert streek over de spelers heen.
Dat hoort toch ook?
Je moet toch ook kritisch zijn?

En dan maakt het niet uit of het havenarbeiders zijn, mannetjes met neuzen of gewoon of gewoon een klein clubje ergens uit Deventer. De spelers moeten werken voor hun geld.
Staan ze 1-0 voor tegen Real Madrid zijn het helden.
Staan ze 1-0 voor tegen Eindhoven mogen ze oprotten.

Niets is zo tegenstrijdig als emotie.
Voetbal is emotie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 15:00
Kamasutra Nijn
Kamasutra Nijn is offline
Wat is er mis met wat pro-ajax sfeer in de media...

Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-01-2004 @ 01:12:
Nee idd wij konden fluiten door met 0-3 achter te staan he
En wij omdat het 3-3 werd
Maar wat ik verder NIET weet van de andere supporters, als er een wedstrijd verloren gaat, word er dan na afloop ook gefloten?
Neem zo'n wedstrijd als Feyenoord 0 - 2 Teplice, na afloop toch nog klappen en iedereen toezingen, is dat bij anderen ook zo?
(bespaar me de inkoppertjes )
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Kamasutra Nijn schreef op 31-01-2004 @ 16:00:
Wat is er mis met wat pro-ajax sfeer in de media...

Als het in het Amsterdamsche Dagblad is (of hoe dat plaatselijke ding ook heet) vind ik het best.
Maar kranten als het AD, Trouw en het NRC moeten gewoon subjectief blijven.
Verder is het helemaal overdreven dat de NOS zo pro-Ajax is
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:21
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Bazz schreef op 31-01-2004 @ 16:03:
Als het in het Amsterdamsche Dagblad is (of hoe dat plaatselijke ding ook heet) vind ik het best.
Maar kranten als het AD, Trouw en het NRC moeten gewoon subjectief blijven.
Verder is het helemaal overdreven dat de NOS zo pro-Ajax is

T zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom maak je je als Feyenoord supporter druk om een omroep die Pro-Ajax zou zijn..?

Je kan je beter druk maken om Feyenoord, lijkt me..
Oud 31-01-2004, 19:26
Panno
Panno is offline
Wat een calimero`s hier zeg....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 31-01-2004 @ 20:21:
T zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom maak je je als Feyenoord supporter druk om een omroep die Pro-Ajax zou zijn..?

Je kan je beter druk maken om Feyenoord, lijkt me..
Omdat elke omroep subjectief zou moeten zijn. En dus niet zo erg pro-Ajax of pro-Feyenoord of pro-PSV zijn.
Ook in Europees verband zou dat niet mogen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 31-01-2004 @ 23:28:
Omdat elke omroep subjectief zou moeten zijn. En dus niet zo erg pro-Ajax of pro-Feyenoord of pro-PSV zijn.
tuurlijk wel.

Van mij mogen ze ook bij Feyenoord - Dortmund (finale) best voor Feyenoord zijn.

Ben je nou Nederlander of niet??
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:12
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
Omdat elke omroep subjectief zou moeten zijn.
Jij weet ook niet wat je wil he. Eerst moeten ze niet zo pro-Ajax zijn (wat overigens wel meevalt mijns inziens), en nu moeten ze opeens wél subjectief zijn?

Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 23:27
Verwijderd
Citaat:
je bedoelt zeker objectief

In Europees verband lijkt het me wel logisch dat ze voor de Nederlandse ploeg staan, maar gewoon in de competitie zouden ze idd objectief moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 03:18
Verwijderd
Citaat:
Wunkyteb schreef op 01-02-2004 @ 00:12:
Jij weet ook niet wat je wil he. Eerst moeten ze niet zo pro-Ajax zijn (wat overigens wel meevalt mijns inziens), en nu moeten ze opeens wél subjectief zijn?
Gast het is laat, laat mij ook even fouten maken.
En uiteraard valt het mee jouw inziens (??? ^_^ )
Maar dat komt omdat jij al de Ajax-publiciteit positief opvat, en ik trek het me allemaal meer aan omdat ik het juist negatief opvat.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:28
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Gebeurt trouwens niet alleen bij Ajax in Nederland, zat gister ManUTD - .....(geen idee) samenvatting te kijken op RTL5 en die commentator prees van Nistelrooy helemaal de hemel in, dat vind ik ook niet goed.
Als zijn tegenstander een foutje maken maakte hij geen fout maar van Nistelrooy die een goeie actie maakte oid.
Ik werd er gewoon gek van van die gast.
Nou is het verslag van RTL5 sowieso niet geweldig vind ik maar goed..
Oud 01-02-2004, 13:49
ZlatanSuperJood
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-02-2004 @ 12:28:

Nou is het verslag van RTL5 sowieso niet geweldig vind ik maar goed..
Al een keer een wedstrijd om de Afrika Cup op Eurosport gezien...?

Als je dat hoort is het bij RTL 5 echt geweldig...
Oud 01-02-2004, 14:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 01-02-2004 @ 14:49:
Al een keer een wedstrijd om de Afrika Cup op Eurosport gezien...?

Als je dat hoort is het bij RTL 5 echt geweldig...
Hehe oke ik moet je nu gelijk geven, maar ff eerlijk bij RTL5 is het nou ook niet super.
Het kan idd slechter maar ik neem dat hele Eurosport niet meer zo serieus het enige wat ze doen is herhalingen uitzenden van 20jaar geleden op af en toe es een toernooitje of wk'tje na.
Oud 01-02-2004, 14:38
Verwijderd
En bij RTL5 laten ze tenminste nog eens leuke wedstrijden zien (hoewel Charlton - Porthmouth ook geen zak aan is). Iig leuke competities
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:50
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-02-2004 @ 15:38:
En bij RTL5 laten ze tenminste nog eens leuke wedstrijden zien (hoewel Charlton - Porthmouth ook geen zak aan is). Iig leuke competities
Ik kan me kapot ergeren aan dit soort reactie's!
Met goeie spelers/clubs heb je nog geen leuke/goeie wedstrijd hoor..

EDIT: Typefoutje

Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-02-2004 @ 15:50:
Ik kan me kapot ergeren aan dit soort reactie's!
Met goeie wedstrijd heb je nog geen leuke/goeie wedstrijd hoor..
nu snap ik je

maar voor deze clubs heb ik wel meer interesse en deze spelers hebben ook betere kwaliteit, waardoor het misschien een betere wedstrijd wordt. Ik geef toe dat een wedstrijd met 'mindere' clubs ook een leuke wedstrijd kan worden, maar dat is dan meestal door strijd in plaats van kwaltiteit.

Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Voorzitter Raaij van PSV zei:
Het is alleen maar een kwestie van tijd voordat NOS Studio Sport wordt uitgezonden door iemand met een Ajax-shirt aan
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 16:43
ZlatanSuperJood
Citaat:
Bazz schreef op 01-02-2004 @ 16:59:
Het zit je wel heel hoog he...

T lijkt mij juist wel leuk als een studio sport supporter met een Feyenoord-shirt aan verteld dat Ajax gewonnen heeft..
Oud 01-02-2004, 16:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-02-2004 @ 16:03:
nu snap ik je

maar voor deze clubs heb ik wel meer interesse en deze spelers hebben ook betere kwaliteit, waardoor het misschien een betere wedstrijd wordt. Ik geef toe dat een wedstrijd met 'mindere' clubs ook een leuke wedstrijd kan worden, maar dat is dan meestal door strijd in plaats van kwaltiteit.
Het hakje van Sander van Gessel is het mooiste doelpunt na die ene achterwaarste hakbal van v/d Vaart.
Reageren

Regels voor berichten