Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik het al genoeg zeggen dat er alleen sfeer gemaakt kan worden tegen Feyenoord, PSV of in de CL |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat er bij Feyenoord elke wedstrijd meer dan 38.000 supporters zijn. Ook tegen FCG of RBC. En dan kan je nu heel tof gaan doen, dat DAT wel spannend is. Maar dat was het vorig seizoen ook niet echt (RBC dan wel), maar alsnog zat het vol. En wat denk je van de 1000-en supporters die meegaan naar de meest onbenullige wedstrijden? Tegen een Helmond Sport ofzoiets? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat lag er natuurlijk ook aan, doordat het zo'n saaie wedstrijd was. Dan is de sfeer altijd wel wat minder. De meeste CL-wedstrijden van Ajax is de sfeer best redelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
titel "Irritante Pro-Ajax sfeer in de media" en inmiddels hebben we het over de sfeer in het stadion zelf. Ikzelf vind sfeer wel leuk als het er is. Maar ik kom uiteindelijk toch niet voor die sfeer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ze komen alleen voor het resultaat" Ik ga naar De Kuip omdat ik m'n cluppie zie spelen, maar daarbij is de sfeer ook gewoon geweldig, zonder die sfeer zou ik het veel minder leuk vinden |
![]() |
|
komen voor het resultaat is sowieso echt een bullshit uitspraak, hoe je het ook wendt of keert, iedereen wil toch dat zijn cluppie wint? voetbal is bedoeld als vermaak en het is wel prettig als uit dat vermaak genoegdoening voortvloeit, en dat uit zich toch meestal in een overwinning van de ploeg die jij ondersteunt. niks ajax-supporters instelling of wat dan ook, dat wil iedereen
en overigens van alle nederlandse supporters willen ajax supporters toch het meest het mooiste voetbal zien, niet voor niets dat er zo negatief wordt gereageerd als de huisstijl wordt vermeden en tuurlijk is de sfeer belangrijk, maar uiteindelijk ga je naar het stadion om wat er op het veld gebeurt en niet wat er buiten gebeurt, tenminste, ik in ieder geval...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb echt elke keer genoten en me vermaakt. Ook toen PSV won met 1-3, de sfeer was gewoon geweldig. Punt. Verder zijn Ajax-supporters verwend door de tijd van Bergkamp en Overmars. Toen speelde Ajax oogstrelend voetbal. Tegenwoordig worden ze uitgefloten bij Ajax als ze met 1-0 de rust in gaan, dat vind ik gewoon te triest voor woorden |
![]() |
||
Citaat:
Dat gebeurt in Groningen namelijk ook.
||
Citaat:
Ajax-nec Ruststand was 0-0 en k hoorde niemand fluiten. Hoe kan je dat nou oordelen als je er nooit komt?
|
Het uitfluiten van spelers/trainer heeft te maken met de prestaties die de supporters te verwachten.
Als de supporters erg kritisch zijn (wat in Groningen wel het geval is) zijn ze minder snel tevreden. Lijkt me vrij logisch.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar hij stelt zo dat het altijd bij iedere wedstrijd bij ajax is. laat em dan es heel seizoen komen, dan merkt hij wel dat het niet zo is.
||
Citaat:
![]() Dat doe je een Feyenoorder toch niet aan?
|
![]() |
deze topic is een btje een trieste bedoening. Lees het algemene of rotterdamse dagblad, en je denkt anders over dit standpunt. Mja maar momenteel is er natuurlijk weinig positiefs te schrijven over feijenoord. Dit seizoen hebben ze nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Niet dat ajax goed speelt, ma iig een stuk beter en met jeugd. Zo is de telegraaf is het meer amsterdams geörienteerd.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Emilio: Er wordt nooit gefloten als Feyenoord met 1-0 de rust ingaat, omdat dat vrijwel nooit voorkomt ![]() @ (altijd vervelend) MartenZ: Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat het allemaal zo ongeinspireerd is bij Ajax. Welke liedjes zingen ze daar nou? "Daar hoorden ze engelen zingen, AJAX, AJAX, AJAX" of de zo goed doordachte "Joduuuuh! Joduuuuh! Joduuuuh!" zoiets is het wel |
![]() |
||
Citaat:
Nu staan wij nooit met 1-0 voor, maar toevallig kwamen we gisteren met 1-0 voor (tegen de nummer laatst van Nederland) en een hels fluitconcert streek over de spelers heen. Dat hoort toch ook? Je moet toch ook kritisch zijn? En dan maakt het niet uit of het havenarbeiders zijn, mannetjes met neuzen of gewoon of gewoon een klein clubje ergens uit Deventer. De spelers moeten werken voor hun geld. Staan ze 1-0 voor tegen Real Madrid zijn het helden. Staan ze 1-0 voor tegen Eindhoven mogen ze oprotten. Niets is zo tegenstrijdig als emotie. Voetbal is emotie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat ik verder NIET weet van de andere supporters, als er een wedstrijd verloren gaat, word er dan na afloop ook gefloten? Neem zo'n wedstrijd als Feyenoord 0 - 2 Teplice, na afloop toch nog klappen en iedereen toezingen, is dat bij anderen ook zo? (bespaar me de inkoppertjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kranten als het AD, Trouw en het NRC moeten gewoon subjectief blijven. Verder is het helemaal overdreven dat de NOS zo pro-Ajax is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
T zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom maak je je als Feyenoord supporter druk om een omroep die Pro-Ajax zou zijn..? Je kan je beter druk maken om Feyenoord, lijkt me..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook in Europees verband zou dat niet mogen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mij mogen ze ook bij Feyenoord - Dortmund (finale) best voor Feyenoord zijn. Ben je nou Nederlander of niet?? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 23:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Europees verband lijkt het me wel logisch dat ze voor de Nederlandse ploeg staan, maar gewoon in de competitie zouden ze idd objectief moeten zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En uiteraard valt het mee jouw inziens (??? ^_^ ) Maar dat komt omdat jij al de Ajax-publiciteit positief opvat, en ik trek het me allemaal meer aan omdat ik het juist negatief opvat. |
![]() |
|
Gebeurt trouwens niet alleen bij Ajax in Nederland, zat gister ManUTD - .....(geen idee) samenvatting te kijken op RTL5 en die commentator prees van Nistelrooy helemaal de hemel in, dat vind ik ook niet goed.
Als zijn tegenstander een foutje maken maakte hij geen fout maar van Nistelrooy die een goeie actie maakte oid. Ik werd er gewoon gek van van die gast. Nou is het verslag van RTL5 sowieso niet geweldig vind ik maar goed..
||
Citaat:
Als je dat hoort is het bij RTL 5 echt geweldig...
||
Citaat:
Het kan idd slechter maar ik neem dat hele Eurosport niet meer zo serieus het enige wat ze doen is herhalingen uitzenden van 20jaar geleden op af en toe es een toernooitje of wk'tje na.
||
Citaat:
Met goeie spelers/clubs heb je nog geen leuke/goeie wedstrijd hoor.. EDIT: Typefoutje ![]()
Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 15:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar voor deze clubs heb ik wel meer interesse en deze spelers hebben ook betere kwaliteit, waardoor het misschien een betere wedstrijd wordt. Ik geef toe dat een wedstrijd met 'mindere' clubs ook een leuke wedstrijd kan worden, maar dat is dan meestal door strijd in plaats van kwaltiteit. Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 16:33. |
![]() |
||
Citaat:
T lijkt mij juist wel leuk als een studio sport supporter met een Feyenoord-shirt aan verteld dat Ajax gewonnen heeft.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|