Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige dingen zijn te pijnlijk om zo op een forum te posten ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ede staat bekend om zn geile wijfen en om dit
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 21:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Of vinden ze geruite overhemden (van die houthakkersoverhemden) ook geil in Ede? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In de WO 2 zijn hier allemaal legers geland voor de slag om Arnhem. Er is nog steeds een War Cemetary, een oorlogsmuseum, er komen best vaak Engelsen met grote bussen, en eens per jaar hebben we de Airborne Wandeltocht.....
|
Nijkerk, geen aanvulling nodig lijkt me, wie is er nog niet geweest he, jullie kennen allemaal ons groot marktplein wel...
|
hoeren, oudkerk, kut-marokkanen
(amsterdam) mm.. rare combinatie maar toch oh zo logisch dat ze bij elkaar horen ![]() en wat meer positiefs dan: cohen, mooie gebouwen, tulpen (uit Amsterdam (zeker op de bloemenmarkt)), ajax, relaxte sfeer ![]() /me is overigens een import-Amsterdammer
|
Woerden:
Kaasstad ( met 1 van de laatste kaasmarkten van Nederland.) Recent Romeins schepen gevonden. De Mona. De Eru. Het Woerdense kasteel is bekend omdat hier een belangrijk persoon in de geschiedenis heeft gewoond.(Ik geloof Jacoba van Beieren.) De busfabriek van den Oudsten BOUWDE hier bussen.( is failliet.) Jan de Bakker zat hier gevangen en werd als eerste martelaar op een brandstapel gedood. Meer dan 600 jaar stadsrechten. De jaarlijkse koeienmarkt. ( die als laatste opgeheven is na de mond-en klauwzeer crisis.) Ik ben er zo wel geloof ik.
Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 13:07. |
![]() |
|
Bergen (n-h).
- Marion en romy (jullie weten vast wel wie dat zijn)zijn hier in de duinen gevonden. - Rijk, duur dorp - Kunstenaarsdorp - Bergen aan zee... Strand, duinen, bos
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |