Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 14:30
Mafferd!
Mafferd! is offline
Ok Nauw.... ik vind Amy een vette meeloper van Zack, ik erger me er stuk aan . Ze vinden zuch zo onterecht behandeld omdat ze er toevallig uitgestemd... maar HEE! Shit happens als je een spelletje speelt! Dus doe mij maar Charla of Keith of anders van de mannen die ene die gitaar speelt... HoT HoT HoT!
Oud 21-03-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Mafferd! schreef op 21-03-2004 @ 15:30:
Ok Nauw.... ik vind Amy een vette meeloper van Zack, ik erger me er stuk aan . Ze vinden zuch zo onterecht behandeld omdat ze er toevallig uitgestemd... maar HEE! Shit happens als je een spelletje speelt! Dus doe mij maar Charla of Keith of anders van de mannen die ene die gitaar speelt... HoT HoT HoT!
owh die met die gitaat.... hoe heet die ook al weer.... uhm.... nou ja hij ljikt op john travolta en is wel cool
Tja ergens vind ik het dom dat mensen met elkaar gevoelens spelen maar het is een spelletjes. en het programma werd wel leuker toen zack eruit ging vind ik. toen kwam er veel meer rivaliteit.
maar nu gedragen ze zich iets te hard tegen de barbies. charla en dave hadden het echt niet meer. een ding snap ik alleen niet... keith is toch fotomodel maar ik vind m eigenlijk best lelijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 15:09
Ingah
Ingah is offline
Oh my god.. ziet niemand hier dan hoe achterbaks en schijnheilig die Tara en Charla bezig zijn.. Keith hoort er bij het is allemaal 1 pot nat
Ik heb liever dat die 'originals' dan winnen.. ze zijn dan misschien wel iets te hard maar zeggen tenminste wel waar het op staat en daar heb je dan toch wel heel wat meer aan.
Dave huppelt overal maar een beetje tussen, ik vind hem eigenlijk wel heel zielig. Alhoewel..
Ik vond dat Alex of Zack moest winnen maarja jammer.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ingah schreef op 21-03-2004 @ 16:09:
Oh my god.. ziet niemand hier dan hoe achterbaks en schijnheilig die Tara en Charla bezig zijn.. Keith hoort er bij het is allemaal 1 pot nat
Ik heb liever dat die 'originals' dan winnen.. ze zijn dan misschien wel iets te hard maar zeggen tenminste wel waar het op staat en daar heb je dan toch wel heel wat meer aan.
Dave huppelt overal maar een beetje tussen, ik vind hem eigenlijk wel heel zielig. Alhoewel..
owh ik ben het helemaal met je eens hoor maar zack ging afgelopen keer veel te ver en toni ook. en hoe ze dave aanpakten vind ik ook niet kunnen. ze weten dat hij zwak is. (het is alleen wel leuk om te zien )
Ik wil liever dat een neutraal iemand zoals scott wint.
maar ik heb liever the originals dan de nieuwe 'barbies'
en dave is gewoon een huppelkutje
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ben ik het niet mee eens. De originals waren al die tijd een hecht groepje. Alle nieuwelingen probeerden ze telkens eruit te gooien. Ze deden zich heel braaf voor, maar ondertussen..
Keith heeft als enige het lef gehad om eens ff goed duidelijk te maken waar ze mee bezig waren. En mede dankzij hem kreeg je ook hun ware aard te zien. Je kon gewoon zien dat de originals zich bedreigt voelde, ze begonnen ze zich een beetje zorgen te maken. Dat was voor mij genoeg info om te zien dat zij samen een plannetje hadden en dat dat plannetje flink verstoord werd.
Ik vind de originals walgelijk. Ze hebben tegen iedereen een grote bek, spannen samen. Maar als iemand hun ff de waarheid vertelt of hetzelfde bij hun flikt als wat zij bij al die andere deden.. dan zijn ze opeens op hun teentjes getrapt. Echt zo van.. ikke ikke ikke en de rest kan stikken. En nu is dat hele zooitje weer samen.. en ohh wat vinden zij zichzelf weer geweldig

Daarom ben ik gewoon helemaal voor keith. En charla vind ik ook wel goed... ze speelt het spel zooo geweldig, het valt niet eens op
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 07:55
zlatani9
zlatani9 is offline
Geinig programma is dat idd
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 08:52
Cyra
Cyra is offline
Welke site is dat dan..

Spoiler

Laatst gewijzigd op 22-03-2004 om 08:55.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Cyra schreef op 22-03-2004 @ 09:52:
Welke site is dat dan..

Spoiler
de site = niet kijken als je het niet wilt weten!

hier staan geen filmpjes maar gewoon het hele verhaal van wat er gaat gebeuren in welke aflevering. we zitten nu bij aflevering 23 volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 21-03-2004 @ 22:54:
Ben ik het niet mee eens. De originals waren al die tijd een hecht groepje. Alle nieuwelingen probeerden ze telkens eruit te gooien. Ze deden zich heel braaf voor, maar ondertussen..
Keith heeft als enige het lef gehad om eens ff goed duidelijk te maken waar ze mee bezig waren. En mede dankzij hem kreeg je ook hun ware aard te zien. Je kon gewoon zien dat de originals zich bedreigt voelde, ze begonnen ze zich een beetje zorgen te maken. Dat was voor mij genoeg info om te zien dat zij samen een plannetje hadden en dat dat plannetje flink verstoord werd.
Ik vind de originals walgelijk. Ze hebben tegen iedereen een grote bek, spannen samen. Maar als iemand hun ff de waarheid vertelt of hetzelfde bij hun flikt als wat zij bij al die andere deden.. dan zijn ze opeens op hun teentjes getrapt. Echt zo van.. ikke ikke ikke en de rest kan stikken. En nu is dat hele zooitje weer samen.. en ohh wat vinden zij zichzelf weer geweldig

Daarom ben ik gewoon helemaal voor keith. En charla vind ik ook wel goed... ze speelt het spel zooo geweldig, het valt niet eens op
Ik ben het echt 100% met je eens.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Charmed Prue schreef op 22-03-2004 @ 14:46:
haha ja idd, vreselijk hoe je je aan die amy gang kan ergeren he? Volgensmij lacht heel amerika juist hun uit. En zack, lekker voor m dat hij weg moet!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 22-03-2004 @ 15:23:
haha ja idd, vreselijk hoe je je aan die amy gang kan ergeren he? Volgensmij lacht heel amerika juist hun uit. En zack, lekker voor m dat hij weg moet!

hahahahaha ik lach me zowiezo altijd rot als ik naar het programma kijk... door deze vertoningen wordt het alleen maar leuker
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:04
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Ik ook, oprotten met amy en aanhang...!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:08
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ohja nog iets over aflevering 24.. (we hebben nu 23 gehad toch, 24 is aanstaande donderdag?)
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Mariejen schreef op 22-03-2004 @ 16:04:
Ik ook, oprotten met amy en aanhang...!
Spoiler
hahaha

Citaat:
Ohja nog iets over aflevering 24.. (we hebben nu 23 gehad toch, 24 is aanstaande donderdag?)
Spoiler

ja had ik ook niet verwacht
Spoiler

in principe ben ik voor the originals maar ze gaan me ook iets te ver. Ze mogen wel wat rustiger reageren... ben nu maar voor het aapje van tom
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:37
---Lisette99---
---Lisette99--- is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 20-03-2004 @ 19:25:
ik denk eigenlijk dat er wel meer stelletjes uitkomen... wat dacht je van scott en holly of melany... en amanda en beau waren eerst ook behoorlijk close het was wel uit met die jongen die ook ff langskwam... en charla en keith of dave... en kristen en alex... ik weet niet maar volgens mij gaat iedereen elkaar wel buiten het programma ook om ontmoeten en wordt het mss wel wat tussen mensen... ik zou het niet weten... hopelijk komt er nog een terugblik als het programma is afgelopen dat zou leuk zijn iedereen nog eens horen evalueren over het programma.
Die stelletjes zijn volgens mij net als vakantieliefdes, leuk voor daar, maar thuis wordt het niks...dus ik denk niet dat er veel uit voorkomt. Misschien bij een paar.

Citaat:
anniemoppie schreef op 20-03-2004 @ 19:25:

er is volgens mij wel een touw aan vast te knopen omdat er altijd wordt gezegd.. het spel kan onverwachte wendingen nemen. dat gebeurd ook best vaak.. dat is juist leuk vind ik.
Dat bedoel ik ook: Ze weten niet wat ze staat te gebeuren, omdat het die onverwachte wendingen kan nemen.
En dat vind ik ook leuk, alleen ik zei dat er voor de GASTEN geen touw aan vast te knopen is.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:43
---Lisette99---
Citaat:
Nou hier ben ik het dus helemaal mee eens!! Precies wat ik ook wou zeggen. (Alleen dan niet dat ik wou dat Zack zou winnen)

Tuurlijk is het wel lullig voor die 'nieuwe groep' dat ze buitengesloten weden enzo, maar nu doen ze precies hetzelfde en als het ze ff tegen zit (nu de "originals"(ik haat dat woord!) er zijn) wil Charla meteen naar huis, omdat ze het even niet naar haar hand kan zetten en ze de macht niet meer in handen hebben. Dan die Tara, gaat met alle jongens, maar stuurt ze daarna vrolijk naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:48
Inga
Inga is offline
Ik vind het zooooo oneerlijk van Amy en haar "gang" dat ze nu zo supergemeen doen tegen Charla en helemaal tegen Dave!!! Damn, doe effe normaal! En gelijk superscheinheilig toen bleek dat zij moeten kiezen wie er mogen blijven. Ik wil ze eigenlijk allemaal weer weg, wie eruit is, is eruit, ja toch? Echt oneerlijk. En als Alex en bijv. Toni erin komen, kunnen ze het samen met Amy de rest nog best moeilijk maken. Maar goed... Ik maakte me echt druk om de laatste aflevering!

Wie vinden jullie die erin mogen blijven? Ik weet het echt niet hoor...Ik wil dat Dave en Charla winnen. Alleen is Dave wel errug lelijk zeg... Jonges...
Ma goed... Anders Keith maar. Wat kunnen ze eigenlijk winnen? Dat wisten ze toch ook nog niet?
Oud 22-03-2004, 17:56
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
en ik ook.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:13
Verwijderd
[QUOTE]---Lisette99--- schreef op 22-03-2004 @ 16:37:
Die stelletjes zijn volgens mij net als vakantieliefdes, leuk voor daar, maar thuis wordt het niks...dus ik denk niet dat er veel uit voorkomt. Misschien bij een paar.
[QUOTE]
mwah... hoeveel mensen hebben er ook in totaal ingezeten? 23 ofzo.. veel stelletjes kunnen daar niet uitkomen neej. maja het is geen vakantie meer volgens mij ... 2 maanden lang met elkaar opgescheept zitten.

Citaat:

Dat bedoel ik ook: Ze weten niet wat ze staat te gebeuren, omdat het die onverwachte wendingen kan nemen.
En dat vind ik ook leuk, alleen ik zei dat er voor de GASTEN geen touw aan vast te knopen is.
keej dan bedoelen we hetzelfde, voor de gasten is het zeker vaag.. het spel verandert steeds.. maja vaak wel in positieve zin.

Citaat:
wil Charla meteen naar huis, omdat ze het even niet naar haar hand kan zetten en ze de macht niet meer in handen hebben. Dan die Tara, gaat met alle jongens, maar stuurt ze daarna vrolijk naar huis.
charla wil gewoon naar huis omdat ze heel erg gepest wordt . zoals dave al zei, ze is nooit verder geweest dan dr eigen provincie.. ze heeft weinig levenservaring.. dan kom je ineens daar terecht.. is natuurlijk heel anders.
En tara is gewoon een halve slet.. ik zou haar echt nooit vertrouwen. Ze zit echt bovenop iedereen.

Citaat:
Wie vinden jullie die erin mogen blijven? Ik weet het echt niet hoor...Ik wil dat Dave en Charla winnen. Alleen is Dave wel errug lelijk zeg... Jonges...
Ma goed... Anders Keith maar. Wat kunnen ze eigenlijk winnen? Dat wisten ze toch ook nog niet?
ik wil dat amy en beau of zack winnen. of holly en scott.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
---Lisette99--- schreef op 22-03-2004 @ 16:43:
.......... wil Charla meteen naar huis, omdat ze het even niet naar haar hand kan zetten en ze de macht niet meer in handen hebben...
Heb je nou echt niet door dat charla gewoon een spelletje speelt? Het is een lief stil meisje, dat imago heeft zij ook, en daar maakt ze volop gebruik van. Terwijl iedereen een poging doet om te winnen door te schreeuwen, op te scheppen, en andere zwart te maken (iets beters kan dat zooitje niet verzinnen), heeft charla haar eigen strategie. En dat doet ze goed
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 22-03-2004 @ 19:22:
Heb je nou echt niet door dat charla gewoon een spelletje speelt? Het is een lief stil meisje, dat imago heeft zij ook, en daar maakt ze volop gebruik van. Terwijl iedereen een poging doet om te winnen door te schreeuwen, op te scheppen, en andere zwart te maken (iets beters kan dat zooitje niet verzinnen), heeft charla haar eigen strategie. En dat doet ze goed
charla speelt een spelletje ja.. voordoen alsof je heel stil bent maar gewoon iedereen opserveren om zwakke plekken te vinden. maar die huilbui was wel echt volgens mij.. ze hadden haar op dr zwakke plek geraakt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:33
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Oke ze speelt een spelletje, maar omdat ze zo ver gegaan zijn en zo achterbaks doen en daar al lang mee bezig zijn is er iets in Charla gebroken en dus gaat t dan niet meer.
Kijk Charla en Dave enzo die groepje gingen over die andere groep praten, maar die andere groep doet hetzelfde vooral Amy, Toni en Kristin hun zijn zooooo achterbaks!
Oud 22-03-2004, 18:33
Wave
Wave is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 22-03-2004 @ 16:36:
[B... ben nu maar voor het aapje van tom [/B]

ikke ook, dies cool
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:35
Wave
Wave is offline
Citaat:

idd helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 22-03-2004 @ 19:26:
...maar die huilbui was wel echt volgens mij.. ze hadden haar op dr zwakke plek geraakt.
Ja daar heb je toch wel gelijk in denk ik. Ze begon zich mischien inderdaad wel een beetje bang te worden, en opzich ook niet zo raar. Wat wil je als je zo`n hele groep opeens tegen je hebt. Maar dat ze eruit wou... nee dat meende ze niet
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:51
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Voor degenen die de winnaars willen zien:
Spoiler
Oud 22-03-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 22-03-2004 @ 19:51:
Voor degenen die de winnaars willen zien:
Spoiler
joepie
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 22-03-2004 @ 19:45:
Ja daar heb je toch wel gelijk in denk ik. Ze begon zich mischien inderdaad wel een beetje bang te worden, en opzich ook niet zo raar. Wat wil je als je zo`n hele groep opeens tegen je hebt. Maar dat ze eruit wou... nee dat meende ze niet
nee de emoties liepen te hoog op bij haar, daardoor was ze zo verdrietig dat ze eruit wou. maar wat had die groep eigenlijk gedaan? was het niet meer dat ze bang was voor wat komen ging.. immers toni was er nog niet eens toen ze ging janken. ze was alleen met de neus op de feiten gedrukt dat ze veel dingen doorlult samen met tara.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:42
---Lisette99---
Citaat:
Heb je nou echt niet door dat charla gewoon een spelletje speelt?
Dat heb ik heus wel door hoor...het was ook gewoon om aandacht te trekken enz...

En willen jullie nou echt graag die winnaars weten, lijkt mij dan helemaal niet leuk meer om te kijken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
---Lisette99--- schreef op 23-03-2004 @ 15:42:
Dat heb ik heus wel door hoor...het was ook gewoon om aandacht te trekken enz...

En willen jullie nou echt graag die winnaars weten, lijkt mij dan helemaal niet leuk meer om te kijken.
het is juist leuk om te weten wie de winnaars zijn vind ik. ik let nu veel meer op de mensen die gaan winnen en hoe die het spel spelen. Dat is een super grappig gezicht
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:21
Surjirro
Surjirro is offline
Dat aapje van tom

En bah, die Amy. Wát een trut. Ja als der 'vriendjes' erbij zijn durft ze wel. Wat misselijkmakend zwak, en hoe ze tegen elkaar doen. Leuk en vermakelijk om te kijken maar vind soms wel erg zielig. Alhoewel ik het niet zo zeer zielig kan vinden voor Charla, beetje een fakerd.
Oud 23-03-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 23-03-2004 @ 16:21:
Dat aapje van tom

En bah, die Amy. Wát een trut. Ja als der 'vriendjes' erbij zijn durft ze wel. Wat misselijkmakend zwak, en hoe ze tegen elkaar doen. Leuk en vermakelijk om te kijken maar vind soms wel erg zielig. Alhoewel ik het niet zo zeer zielig kan vinden voor Charla, beetje een fakerd.
owh ja dat aapje heet smokey volgens mij.. ik kon er maar niet opkomen.

Ik kan het ergens wel begrijpen van amy.. eerst raakt ze een voor een al haar vrienden kwijt, en kijkt niemand meer naar haar om. Dan komen al haar vrienden terug en gaat ze iedereen terugpesten. maar het is niet alleen amy maar ook de rest van de groep.. ik denk dat die het gewoon helemaal in hun bol is geslagen.

charla is zeker een fakerd voor mijn gevoel was dat janekn wel echt.. maar ze doet zo gemaakt!

geef mij the originals dan maar!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:25
Cyra
Cyra is offline
kvind het van de ene kant wel leuk datk het allang wist..
Spoiler

aah khep Zooown zin in donderdag alst weer komt
ik hoop dat ze in Nederland ook nog een x zoiets gaan doen.. geweldig
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Cyra schreef op 23-03-2004 @ 18:25:
kvind het van de ene kant wel leuk datk het allang wist..
Spoiler

aah khep Zooown zin in donderdag alst weer komt
ik hoop dat ze in Nederland ook nog een x zoiets gaan doen.. geweldig
ja dat vond ik ook wel jammer toen.. net zoals dat ik al weet wie deze week mogen blijven met keith en alex vond ik het wel grappig maar ik wist al hoe iedereen ging stemmen..
dat hoeft btw niet in spoiler (denk ik) je doet er namelijk geen voorspellingen mee.
Ik weet niet of ik het leuk zou vinden als er nog een tweede serie zou komen. Ergens wel omdat je alle spanning weer vanaf het begin krijgt. maar je weet al hoe alles gaat en de ik vind paradise hotel toch een beetje een programma met de mensen die er nu inzitten. nederlands zou ik redelijk leuk vinden,,. maar amerikaans is toch leuker, die zijn net iets meer overdreven en anders.

maja ik heb super veel zin in donderdag
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 21:00
Cyra
Cyra is offline
[QUOTE]anniemoppie schreef op 23-03-2004 @ 19:32:
dat hoeft btw niet in spoiler (denk ik) je doet er namelijk geen voorspellingen mee.

Mja.. jawel, want ik had er in gezet dat ik wist wie er zou winnen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 21:25
Verwijderd
[QUOTE]Cyra schreef op 24-03-2004 @ 22:00:
Citaat:
anniemoppie schreef op 23-03-2004 @ 19:32:

Mja.. jawel, want ik had er in gezet dat ik wist wie er zou winnen
owh ja ik lees het anders.. ik d8 dat je bedoelde toen het tussen keith en alex ging 2 weken geleden.
hehe

zin in morgen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:24
Ephese
Ephese is offline
Citaat:

Pff, blijkbaar niet! De nieuwelingen hebben er al heel veel originals uitgegooid en ze maken nu ook een goeie kans om het helemaal over te nemen...
Ze spelen het spel veel beter, en daar gaat het om.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ephese schreef op 25-03-2004 @ 15:24:
Pff, blijkbaar niet! De nieuwelingen hebben er al heel veel originals uitgegooid en ze maken nu ook een goeie kans om het helemaal over te nemen...
Ze spelen het spel veel beter, en daar gaat het om.
mwah zo slim spelen ze ook weer niet. Als je charla ziet.. ze zetten heel veel mensen tegen zichzelf op.. op een gegeven moment zijn er een aantal mensen heel boos en krijg je zo iets als met charla vorige week. dan ben ik liever een original.
Maja aan de andere kant zijn ze wel weer slim.. steeds de sterkste eruit spelen.. al vond ik amanda niet erg sterk en beau ook niet.
ach het is en blijft een spelletje, dat ook erg leuk om te zien is!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 06:50
Verwijderd
ik vond het gisteren echt leuk!

wel goed dat beau en melanie mogen blijven... tenminste weer wat oude garde erin die de barbies ff kunnen aanpakken....
ik vond het ook goed van zack dat ie die speech nog hield.. laat toch zien dat het niet helemaal een leeghoofd is.
vond charla wel een punt maken toen ze aan dave vertelde van: 'waarom zouden ze mij mogen kwetsen, ik heb hen toch niets gedaan.'
en keith vond ik ook wel goed toen ie tegen dave zei van: trek het kritiek van anderen niet aan en denk gewoon aan jezelf en je 'echte' vrienden.

volgende week gaat desiree los tegen dave volgens mij.. en tara en amy krijgen ook flink ruzie.. ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:44
Verwijderd
Ik irriteer me zo aan die idioten (amy & co). Jezus, wat een leeghoofden, vooral Zack.

Kavita had erin moeten komen, het verbaasde me ook dat Holly voor Melanie koos.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:40
Cyra
Cyra is offline
ben blij dat Beau er in zit!!
Helas voor hem niet Amanda, had het wel leuk gevonden als het weer wat zou worden..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:41
Cyra
Cyra is offline
Citaat:
ik wil dat amy en beau of zack winnen. of holly en scott.
zack verdient het zo niet om te winnen.. Wat een eikel
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:01
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
holly koos voor melanie, deed zo ook alleen maar om aan scott te bewijzen dat ze ''zogenaamd helemaal niet jaloers is''
volgende week word echt leuk,
jammer dat het maar 1x per week is..
Oud 26-03-2004, 12:03
Cyra
Cyra is offline
indd..
In amerika wordt het volgens mij 2 x per week utigezonden..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:04
Shadina
Shadina is offline
Wat heb ik me doodgeergerd aan Zack gister. Wat een mongool. En nog zo dom ook.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:52
Dust
Dust is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-03-2004 @ 13:04:
Wat heb ik me doodgeergerd aan Zack gister. Wat een mongool. En nog zo dom ook.
Idd, die speech van 'm op het eind was volgens mij ook alleen maar bedoelt om iedereen te laten zien dat hij wel "normaal" kon doen. Slijmbal .
Doe mij dan toch maar de barbieclub....
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:43
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 26-03-2004 @ 13:01:
holly koos voor melanie, deed zo ook alleen maar om aan scott te bewijzen dat ze ''zogenaamd helemaal niet jaloers is''
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:43
.Pure
.Pure is offline
Hulde aan de barbies
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 26-03-2004 @ 14:43:
Hulde aan de barbies
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Cyra schreef op 26-03-2004 @ 12:40:
ben blij dat Beau er in zit!!
Helas voor hem niet Amanda, had het wel leuk gevonden als het weer wat zou worden..
ja dat vind ik ook.. hij was best verbaasd toen amanda geen stemmen kreeg. Maar ze zijn gewoon hele goede vrienden..

Citaat:
denk dat holly koos voor melanie om een aantal redenen: mss mag ze kevita wel niet, doet ze het ook voor scott en wil ze desiree en amy te vriend houden..
Er jammer ja dat het maar 1x per week komt.. zou best elke dag mogen komen maar dan half uur ofzo.. voor mijn gevoel kijken we het ook al superlang! maar het blijft leuk.

Citaat:
Hulde aan de barbies
dood aan de barbies!!!
hehehe nou zo erg hoeft het ook weer niet maar ik vind ze wel erg slijmerig..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten