Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vond alles wel leuk, eigenlijk. en bij jimmy dacht ik even aan de mosh, dus dat was goed. |
![]() |
|
Eeeecht wel. Ondanks dat de dag lang was, was t toch megacool. Kroket die KO gaat. Justice die een kankerharde show neerzet. Nothing Done en ASA. Dead Stop en Uppercut die weer doen wat ze altijd doen.......hard zijn.
Oh dit is een verkeerd topic ![]()
||
Citaat:
Beans, tja hij klonk wel exact zo als op zijn CDs. Maar hij had zn mic wat minder hard moeten zetten en de rest van de muziek weer harder. Toch respect voor zijn gepraat. Plaid was ditmaal beter als in de effenaar. We stonden ergens vooraan in het midden, dat hebben we gevoeld met die basslines. Chris Clark, viel me tegen. Veel nrs waren wel tof, maar hij maakte er een structuurloze boel van van zijn set met steeds de tracks om de 2 min afkappen. Jammer, had echt leuk kunnen zijn. Jimmy Edgar + Bart Skills, eeerg tof veel metroplex, detroit plaatjes gehoord, gevolgd door veel verschillende aphex twin, squarepusher en ander wazig jungle/breakcore gerommel. En de DJ setjes tussendoor waren ook wel tof (clip van iloveacid <3 )
|
die jimmy was wel een hip ventje in z'n ei met z'n heineken sigaretje sjaaltje en powerbook, aardige muziek, beter dan ik had verwacht
beans vond ik tof, maar die neger was zo goed dat ik er na een tijdje niet meer van opkeek plaid was beter dan in eindhoven, maar ik had 't allemaal al wel een keertje gezien qua visuals e.d. chris clark was wel ok, had beter verwacht qua liveset maar hij speelde/draaide wel alleen maar nieuwe tracks ![]() |
![]() |
|
alles sets behalve die van Plaid komen online op 3voor12
![]() http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magaz...&news=16551366 Jimmy Edgar
Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 16:21. |
![]() |
||
Citaat:
Ik plug binnenkort m'n minidisc wel een keer vast om het te tapen ![]()
|
zeg. heeft er iemand behoefte aan een nederlands IDM Board waar allerlei verschillende feestjes reviews ed gepost zouden kunnen worden (netzoals dat belgisch board alleen dan gericht voor nederlands publiek).
Of hebben jullie genoeg aan dit topic?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|