Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vins die tekkeingetjes op de tassen enzow stom, dat is echt om aandacht!! en meestal weet je nog niet eens wat het betekent..(ik heb het over het standaart volk, brugklassers..)
(ik ben 4e klasser.. officieel volwassen..*verwacht bijna commentaar*)(paar keer blijven zitten. ![]() ik vind wel dat je moet weten dat het ergens voor staat!! Maar als je een klein tekentje om je nek hebt hangen.. who cares, (bijna niemand ziet ut..) Ik vind het zelf juist niet prettig als ik ergens meejloop waar ik de betekenis niet van weet!!, maar ik ga me er heus niet helmaal in verdiepen.. ik heb nog een leven.. (als het om een hangetje gaat!!) als het over een groot ding gaat.. T-shirt, tas, etc. vind ik zowiesow al dom om ermeej te lopen.. (kijk mij eens cool zijn, met mn mooie A.. ![]()
|
Een ankh zou ik onbenullig kunnen zeggen, maar dat is niet het gewenste antwoord he?
![]() Ik probeer tot op een zekere hoogte ook mij bewust te maken van wat een teken betekend. Vaak vermijdt ik ze gewoon om mijzelf een hoop tijd en moeite te besparen. Mijn avatar is gebaseerd op een bepaald symbool wat ik als afkorting voor mijn online naam gebruikt, maar wie weet betekent het per toeval wel nog iets. Mijn vriendin is toevallig met r hobbies net bezig een vaas te verven en wilt chinese karakters erop verven. Ik heb nog gewaarschuwd dat ze wel even beter wat research kan plegen, want stel dat ze perongeluk iets vaags erop zet.. ![]() Een bekend voorbeeld van deze topic doet mij denken aan de film full metal jacket, dat die ene gast wordt aangesproken op zijn 'born to kill' tekst op zijn helm waarnaast hij een peace teken heeft staan. Goeie film trouwens. Ik vind het wel een beetje onnozel ja als je als een kip zonder kop tekens gaat dragen om erbij te horen onder het mom van 'kijk mij nou'. Om even de grenzen van deze topic te stretchen, vind ik het ook vaag als een knulletje een oude gabberplaat hoort en hij het hardstyle (of hoe het ook heet tegenwoordig) noemt als ik zeg dat het gabber is. Da's net zo'n situatie als toen ze de step opnieuw 'uitvonden' en het even een strakke naam probeerden te geven. Maar volgens mij begeef ik mij nu op glad ijs met dat aanhalen van dat gabber gedoe.. ![]() |
![]() |
|
Distorted memory's; heb de film al een tijdje niet meer gezien. Dat neemt niet weg dat ik er aan moest denken (of ik het nou goed heb herinnerd of niet).
Had Joker nou zo'n smart-ass response daarop bij die scene? Oh ik moet gewoon die film weer eens huren of zien als tie op de buis komt! Bad Spons! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Haha ok ik zat er vet naast:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |