Advertentie | |
|
![]() |
|
Jezus, wat een goede band!
Heb van de week Transatlanticism (spelling..?) gedownload en is echt een lekker album, erg relaxete muziek wel! Ik vind vooral de titeltrack en Lack Of Colour erg mooi! Die laatste staat niet bij die aanbevelingen hierboven, maar moet daar zeker bij, jezus. Het enige nummer dat mij niet zo bevalt is 'the new year'. Nu zit ik wel met twee vraagjes... Ten eerste, ik wil meer! Deze band is klasse, kan iemand mij wat oudere shit aanraden? Welke albums waren ook top, welke nummers vooral? Ten tweede, de Windows Media Player Guide ( ![]()
||
Citaat:
luister TV trays maar eens.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen ik heb dus gepost dat ze met fata enzo spelen, maar kan dus ook een andere zaal zijn inderdaad. bron is trouwens gewoon de melkweg site. ZIN ZIN ZIN ZIN, beste band ooit!!!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aangezien er teveel mensen zijn wiens muziekstijl ik wel dig die dit goed vinden. vage zin.
||
Citaat:
![]() ik ben der zeker bij de 29ste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() tis toch leuk dat ze komen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik was er in maart niet bij dus ik ben allang blij dat ik ze alsnog dit jaar een keer kan zien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik moet ook een kaartje ![]() escapism: download 'title and registration' of 'tiny vessels' of 'expo '98' of gewoon die hele cd
|
Verwijderd
|
wie transatlanticism vet vindt moet de cd SONG IN THE AIR van ELLIOTT ook eens checken. Live ook een erg diepe beleving. Ok, meer een wat dramatischere langslepende indie achtige stijl in plaats van de lichtelijk poppy sound van death cab. Probeer het maar. Jammer dat ze niet meer bestaan.
Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 12:57. |
![]() |
||
Citaat:
mee eens ![]() false cathedrals is ook niet verkeerd ik wist niet eens dat ze uit elkaar waren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ontdekte ze op hun laatste tour bij toeval als voorprogramma van stretch |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eh...muziekvlinder dit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en het is 10 euro |
![]() |
|
Verwijderd
|
ohnee laat maar
ze gaan daarna op tour met blink182 ![]() en daarna in december: 13 Frankfurt Englisches Theater - te ver 14 Munich Feierwerk - te ver 15 Berlin Maria - te ver 16 Hamburg Knust - te ver 17 Cologne Gebaeude - 70 km 18 Paris Boule Noir - te ver 19 Brussels Botanique -100 km brussel en koln voor mij ![]() Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 16:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|