Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[Gisteravond in de bioscoop]
Meisje met panterprint knierokje en totaal vloekende panterprint puntlaarsjes eronder. En een vrouw die de 40 al zéker gepasseerd was, in een strak streepjesrokje met zwarte strik, en een ladder in d'r panty. ('Normaal heb ik verdorie áltijd nagellak bij me! Halloooo, waar is de nagellak!!???' ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
mijn zusje..
![]() ze probeert met alle geweld mee te lopen met de mode van nu .. alleen zij doet het dan net verkeerd.. ![]() ![]() zie: lichtblauwe broek.. daarop een wit truitje met 3 kwarts mouwtjes.. en dan met een klap op de vuurpijl een ouwd g-sus t-shirt.. helemaal verwassen dus tekens half eraf en beetje oranje achtig over dat witte truitje heen .. en dan .. nog vergeten d'r veel te grote puma's sneakers.. (ze hadden alleen nog maatje 42) int zwart.. sjorriey .. was egt geen porum vanochend.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
een meisje die wel eens samen met mij college volgt, we weten haar naam niet maar noemen haar liefkozend Priscilla omdat ze op de dochter van Patty Brard lijkt (die heet dus ook Priscilla).
ze heeft elke dag dikke lagen plamuur en poeder op, als je dichtbij staat .... IEUW. haar kleren zijn ook altijd superfout, ze combineert dingen die NIET bij elkaar staan. en op een belangrijke presentatie-dag kwam ze aanzettten op travestieten-pumps: zwart met zilver !!! ![]()
|
Ik zal je es ff een fashion nono van het jaar geven!:
http://www.pixyland.org/peterpan/petersFashionPage.html |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik nomineer Ilona!
Een meisje dat vandaag tegenover me in de trein zat! Ik zag dat ze ilona heette, door de ketting die ze droeg. Voor de rest was ze behangen met goud! Meerdere oorbellen had ze en aan iedere vinger droeg ze een ring en bij sommige vingers wel twee! Ze had een kort truitje aan, en haar vetlaag kwam er uit puilen! De knoop van haar broek kon ze maar net dicht krijgen, maar helaas kon haar gulp niet helemaal meer dicht. Ze had haar haren geblondeerd! En ze had zo'n jaren 90 kuif! De grootste fashionblunder was dat ze haar nagelriemen had geverfd! Dat zag er echt niet uit! Uit het gesprek dat ze voerde met een vriendinnetje kon ik afleiden dat haar vriendengroepje bestond uit een Brian (die van school was getrapt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik reed vanmiddag nietsvermoedend door een aso wijk in Arnhem om naar de Hema te gaan, en ik maakte bijna een botsing door wat ik daar aantrof.
Een vrouw van een jaar of 45 met een badjas, sportsokken en badslippers liep daar met haar hondje. En ik maar denken dat zulke mensen alleen in parodieën bestonden. ![]() Ik ben maar hard doorgereden. |
![]() |
||
Citaat:
Nou ik fietste vandaag van school naar huis en toen zag ik een groepje jongens lopen.En niet zomaar een groepje ![]() 3 jongens: jongen1: 1m90 , gebleekte spijkerbroek , scapinonikes met van die grote zuignappen , kort zwart bomberjekkie, coupe de soleil. jongen2:1m50, taps toelopende zwarte trainingsbroek van Umbro ofzo, nike air max , pluizig zwart modelloos haar. jongen 3: 1m50, lichtbruine ribbroek met spijkerbroek vlakken(zo'n halfspijkerhalfribbroek dus) Filaboots,zwart gel kapsel met 2 van die plukken langs de wangen. Ik fietste rustig langs hoor maar natuurlijk hadden de jongens al een Aldibiertje genuttigd en dan durven ze meestal wat meer.Dus ook naar leuke meisjes roepen.En dat deden ze: ''zoozoo je mag er wel wezen hoor, kom eens hier?!Hallo !Geef me je nummer effuh!Hee, waarom kijk je zo verwaand!? Verwaand kreng!! het was overduidelijk het hoogtepunt van mn dag. |
![]() |
|
Een meisje op mijn school heeft altijd setjes aan die zo goed bij elkaar passen dat het eng is
![]() Ja en een groep jongetjes op mijn school met allemaal dezelfde mensroom schoudertas
||
Citaat:
Te grote hema wortelbroek (34 was er niet meer met als gevolg dat het van boven echt een aardappelzak is en beneden veel te strak...), een ongewoon t-shirt wat er alleen in XL was. En dan nog doc. martens eronder. p.s. Mag jij nikes aan bij de HEMA?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het kansloze topic Sponstanietje | 500 | 10-10-2004 21:20 | |