Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
weet je wel die factor die er bij jou niet inzit. Je 1e 4 zinnen waren totaal nutteloos, Je bent meer de nieuwe jessica , ik stop je bij linda en roos En dat wij de topic zolaag laten dalen? Dit is toenvallig wel het topic dat JIJ koos Wil je pro shit zien? Vertel op hiphopinjesmoel je zielige verhalen daar ben jij de kakker die rondloopt tussen de kannibalen. Ik kan je nu vertellen dat je met je reddingsactie niets zult uithalen. Het enige waarmee ik je tekst kon worden beschreven is een gewonde neersteken en verbaasd zijn dat ze niet meer leven. HEt doel waarnaar je moet streven is anderen motiveren, mensenkennis, maar dat zul je nog wel leren. Shit die je mij toestuurt zal me tog niet deren, jonge, ik gooi met stenen jij gooit met veren. je ligt daar levenloos en ik heb pluisjes in mijn kleren. En deze topic is niet doop, de topic's die deze voor waren ,waren vet, Voor deze is geen hoop, zielig topicje als dit is rijp voor de sloop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al jullie rijms zijn als 1+1=2 Gewoon te slecht voor woorden, dus daarom doe ik niet mee Er zit geen ritme in wat jullie allemaal opschrijven En toch komt niemand op het idee om gewoon hier weg te blijven Drie zinnen achter elkaar die rijmen op 'droppen' Zet die rijm eens op een beat en het zal voor geen meter kloppen Dit is geen rappen, dit is misplaatste arrogantie Of is je rijmvermogen al een tijd lang op vakantie? Als deze rijm klaar is stop ik hem in een pakje en smijt hem in je gezicht Waarschijnlijk zie je dan sterretjes, en misschien zelfs wel het licht Niet goed kunnen rijmen is niet persé een schande Maar de manier waarop sommigen hier in quasi-poëzie verzanden Is te kansloos voor woorden, echt lyrisch vermoorden Doe je niet met mooie woorden maar met verbale koorden Die zich om je nek sluiten Ga maar niet buiten Als woorden konden doden zouden ze me meteen opsluiten Mijn teksten zijn de flexte, de gekste en soms de oversekste Ff denken, wie is nu 'next' euh.. Ik ben je naam ff kwijt, og 'Tuup' was het toch? Ook al zo'n irritant hoogmoedig joch Gefrusteerd, geen sociaal leven, dagen achter de pc En af en toe misschien een klein uitstapje naar de wc En daar verzin je waarschijnlijk je raps, want ze klinken als schijt En kruip nu maar naar de reageerknop en ga zeggen dat het je spijt Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 13:02. |
![]() |
||
Citaat:
ahuh,, yo,, ahu. yo yo drink nu verdomme je bier geef die pils anders maar hier van bier krijg je last van je nier en je moet er van pissen als een stier drink voor vier en ga aan de haal dan pis je bier anaal dan kom je op één manier de deur uit en dat is verticaal. yo yo goed ben ik he |
Advertentie |
|
![]() |
|
|