Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
jah hoor , ik ga dus vanuit BRABANT (hallo niet ergens daar in het noorden) helemaal naar utrecht ALLEEN!!(komen ze anders toch wel achter), voor een toneelstuk ofzo terwijl ik in de buurt van 5 min of kwartier 2 schouwburgen/theaters.
dan worden de meeste wel beetje nieuwsgierig |
![]() |
||
Citaat:
of wil je stiekem niet?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn ouders zouden mij liever vastketenen aan mn bureaustoel dan dat ze me naar een meeting zouden laten gaan. Gelukkig is het in mijn staatsjie, en kan ik gewoon zeggen dat ik ff de stad in ben. Desnoods verzin ik dat ik een nieuwe wiskundeschrift nodig heb.. Heeft hier iemand nog smoezen nodig?
|
ik: oeh cool, mam mag ik erheen?
moeder: waarheen? ik: kantine meeting moeder: *kijkt verdacht* waar..? ik: utrecht moeder: oh nee, geen sprake van! ik: waarom niet moeder: daarom niet ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
!Oj!~*|N&A meeting|*~!Oj! --> zie meetingmanager Gatara | 167 | 19-04-2004 20:48 | |
De Kantine |
MEETING: 5 juni, Utrecht!!! Rabbi Daniel | 285 | 15-03-2004 20:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush: alsnog onafhankelijk onderzoek oorlog Rabbi Daniel | 41 | 10-02-2004 15:38 |