|
|
Bekijk resultaten poll: [PEILING] Op welke politieke partij zou je stemmen? | |||
CDA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 4.40% |
Christenunie |
7 | 4.40% |
D66 |
18 | 11.32% |
Groenlinks |
33 | 20.75% |
LPF |
5 | 3.14% |
PvdA |
29 | 18.24% |
SGP |
2 | 1.26% |
SP |
28 | 17.61% |
VVD |
24 | 15.09% |
anders, namelijk: |
6 | 3.77% |
Aantal stemmers: 159. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft voorbeelden: Veel politiekorpsen gedogen (idd gedogen) bewust zaken als drugs en andere smokkel, niet naleven van regelgeving door de horeca (volendam). Hoge topcriminelen worden bewust ontzien. Dat hells angels en woonwagenkamp bewoners geen belasting betalen is helemaal dubieus.
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 23:41. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Noelliam schreef op 26-03-2004 @ 00:37:
Citaat:
Citaat:
Ik vind dat preventie stukken beter zou werken, maak mensen ervan bewust dat het niet in de haak is wat ze doen, zorg voor een goede reclassering, breng kinderen bij dat misdaad nooit loont, verminder de armoede, zorg voor goede opleidingskansen en belangrijker nog: begeleiding. Daar hoor ik de VVD nooit over, altijd is het bij de VVD populistisch gewauwel over camera's, meer blauw op straat, meer bevoegdheden voor de politie et cetera. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind VVD trouwens een realistische partij, dat populistische gewauwel is onzin. Het verschil is natuurlijk dat n partij als GroenLinks nooit wat hoeft waar te maken. Dus ze kunnen makkelijk dingen roepen zonder dat er een geheel en uitvoerbaar beleid achter hoeft te staan.
|
Hoe kun je nou in godsnaam op de Pvda, Groenlinks of de SP stemmen? Wat een achterlijk schapenvolk..
Ik schaam mij diep om een Nederlander te zijn. De Partij van de Afbraak heeft ons land naar de vernietiging geholpen. Het begon met Joop den Uyl die met zijn multicul project kwam aanzetten en het ging verder met Kok, bolk en Pronk, allen verraders van het eigen volk. Onze eigen Nederlandse bejaarden kunnen hun medicijnen etc nauwelijks nog betalen maar de buitenlanders blijven binnenstromen, om nog maar niet te spreken over de subsidies die organisaties voor allochtonen elk jaar weer ontvangen het is zelfs zo gek geworden om de vliegreis voor Marokkanen te betalen die naar Marokko wilde gaan ivm de aardbeving. Een jood als Burgemeester van Amsterdam, een wethouder als hoerenloper en een HOER als PvdA lid. En dan nog de GroenLinks acties, ‘stop de deportatie’, wie denken die geitenwollensokken lopers wel niet dat zij zijn? Zij lappen de regels van dit land aan hun laars! Krijgen ze niet hun zin dan gaan ze het toch tegen houden met grof geweld. Ik ging vorige maand naar een debat om eens wat politieke partijen te aanschouwen. Nou ik schrok me toch kapot toen ik daar dat GroenLinks volk zag, lang haar, een baard, ongewassen..ze konden zo van de straat zijn geplukt. Om nog maar niet te spreken over de vrouw die de woordvoerder van GroenLinks was, ook zij had vettig haar, het leek net een mongooltje. Of vorige week de SP, hun jongeren organisatie ‘Rood’. Zaten ze te folderen, en wat voor figuren zaten te folderen..LOL volgens mij hadden ze de lokale zwevers omgekocht om voor hun te folderen. Echt smerige mensen zijn het, en dit soort partijen moet Nederland besturen? We komen nu nog nauwelijks uit de puinhopen die dit soort partijen veroorzaakt hebben. Ach gewetenloze mensen blijven net als hun ‘trouwe’ ouders stemmen op hun oh zo geliefde partij. Ons land bestaat voornamelijk nog uit zwakke elementen, mensen stem vooral op deze vervloekte partijen maar kom niet over 20 jaar aanzetten dat jullie het niet geweten hebben. Ik kots van dit volk. ![]() |
![]() |
|
En owja ik zou nergens op stemmen. Ik zie geen heil in de huidige partijen. Een revolutie of geweldadig verzet kan dit land nog figuurlijk zuiveren van de troep waar we nu in zitten.
Ik zou niet mijn hele leven kunnen leven in deze zieke maatschappij, dan zou ik me nog eerder opofferen. Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 13:34. |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, je gaat toch ook niet de keus van welk merk auto je neemt laten afhangen van hoe knap de dealer is? Tuurlijk is charismatische uitstraling mooi meegenomen en kan het vertrouwen opwekken, maar het moet niet een centerpiece worden in een verkiezing. En ik vind dat je je 'betoog' ook wel wat vriendelijker mag houden. In deze topic zitten allemaal tegenpolen en toch zie ik dat zij een beetje respectvol met elkaar discussieren. En dan kom jij er ineens tussendoor als een olifant in een porseleinswinkel. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Noelliam schreef op 26-03-2004 @ 13:59:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik liet trouwens mijn emoties even vrije loop omdat ik zag hoeveel dwazen nog steeds op de PvdA stemde. Dit is echt niet te geloven, maar had ook niet anders verwacht van het huidige Nederlandse volk. De oogklepjes zullen pas over 20 jaar afgaan als het te laat is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Al was mijn vriendin wel een 'trouw' PvdA stemmer om redenen die helemaal niet bleken overeen te komen met waar de PvdA voor staat. Haar heb ik dan wel overtuigd dat die partij niet overeenkomt met haar belangen, maar alleen omdat zij op die partij stemde om dingen die totaal niet bleken te kloppen. Zelfs ik heb ooit PvdA gestemd (vooral door de indoctrinatie op de basisschool dat als je niet op die partij stemt, je slecht bezig bent). |
![]() |
||
Citaat:
Achteraf gezien werd er echt een mening opgedrongen aan iedereen, want als je rechts was, dan zou dat slecht zijn enzo en je mocht absoluut niet als uitslag 'CD' hebben want dan was je een nazi. Het beste zou zijn als je PvdA zou stemmen werd er verteld. Ikzelf trok me daar weinig van aan. Ik kwam geloof ik heel erg in het centrum uit met dat testje (en zo beschouw ik mij nog steeds), maar qua partij programma kwam ik uit bij de PvdA omdat daar het meest goede dingen in stonden en het minst slechte. Ik was zo naief toen om te geloven dat mensen in de politiek hun beloftes nakwamen en verdiepte me toen niet zo in de politiek. Uiteindelijk heb ik PvdA gestemd toen ik eenmaal stemgerechtigd was. Ik ben daarna gaan letten op wat ze nakwamen van wat ze beloofden, maar dat bleek een grote teleurstelling te zijn. Maar goed, je bent maar mens denk ik dan en vergissingen komen nou eenmaal voor (niet dat PvdA stemmen op zich een vergissing is, maar mijn motivatie om erop te stemmen bleek gewoon misplaatst). |
![]() |
|
PvdA, GL of SP. De minst slechte van die drie. Of er moet een nieuwe, fatsoenlijke partij worden opgericht die aan mijn wensen voldoet, maar dat lijkt me sterk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tussentijdse peiling Verwijderd | 435 | 31-03-2009 17:28 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
"Verdrag Rechten Mens opzeggen" Love & Peace | 242 | 24-01-2005 15:57 | |
Sp in peiling 19 zetels Verwijderd | 77 | 28-11-2002 20:40 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Pim naar 18 zetels... Nieuwe Nationale Partij | 11 | 09-01-2002 16:36 |