Advertentie | |
|
![]() |
|
Tsjemig, SM is wel bezig geweest sinds de laatste keer dat ik hier ben wezen kijken. Ik zou hem in zijn eigen sop gaar laten koken aangezien hij zelf niet eens al te inhoudelijk reageert op jullie posts.
Ik vond de eerste dialoog over wat een mens maakt wat hij is wel boeiend, maar dat over een kam scheren en mensen voor dom uitmaken zonder genoeg kennis over de ander te hebben.. ![]() Daarnaast gaat hij inderdaad bepaalde vragen van mensen hier uit de weg (waarschijnlijk wanneer hij merkt dat hij echt klem wordt geluld). ![]() EDIT: ik ben benieuwd naar die strafbare feiten.. |
![]() |
|
Diepe inhoudelijke discussies met goed onderbouwde argumenten moet je voeren met mensen die op zulk niveau kunnen communiceren; die genuanceerd en niet-generaliserend kunnen discussiëren over onderwerpen. Maar bespaar je de moeite voor personen zoals SM, dat is zinloos.
|
Hu, freaky topic is dit. Respect voor Hitler e.d.? Me reet!
Hoewel ik niet echt iets met martelaren heb, zal ik als braaf christin kiezen voor de volgende mensen: [list=1][*]Peterus[*]Andreas[*]Jakobus[*]Johannes[*]Filippus[*]Bartolomeüs[*]Tomas[*]Matteüs[*]Jakobus[*]Taddeus[*]Simon[*]Judas Iskariot[/list=1] (En al die andere Bijbelse figuren natuurlijk...)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Teminste dat kan ik niet begrijpen......wie wel???
||
Citaat:
ik ga deze discussie niet weer voeren ![]() http://www.carlo-giuliani.com/ zegt al genoeg denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() Dat zegt inderdaad genoeg, en iets wat ik niet kan luchten is dat van die gast een held word gemaakt door die zogenaamde anti globalisten, die in feite alleen maar komen om te rellen. ![]() Dit neemt natuurlijk niet weg dat zijn dood zeer tragisch is, waarbij die naaiers van zijn medevechters rondom zijn lijk nog gingen vechten met de politie ipv proffesionele hulp in de buurt te laten komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan zou Judas eigenlijk niet in mijn rijtje van martelaren thuis horen, maar hij was en blijft een van de twaalf apostelen. Wat betreft Stefanus, er zijn veel meer van dat soort goede figuren geweest en als ik die allemaal moet opschrijven ben ik morgen nog bezig... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
A. wil ff zeggen dat ik SM echt een trieste persoon vind en snap niet waarom iedereen hier gewoon nog op ingaat. Gewoon aandacht trekkerij.
B. de martelaar waar ik het meest respect voor heb is (of beter gezegd zijn) 1. Willem van Oranje Nassau 2. Rabin (van israël)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 15:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit: Ah kut, weer te laat ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic versie 2! Met strengere regels! Verwijderd | 135 | 03-04-2008 17:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert vd G. stopt hongerstaking Nushka | 73 | 12-10-2002 20:05 |