Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar euh, verdedig eens waarom mannen niet naar dames mogen kijken die zomers gekleed voorbijlopen? Vrouwen doen immers net hetzelfde als mannen zonder shirt maar met 'n sixpack voorbijlopen, leert mijn ervaring. (En néé, dat is niet omdat ik 'n sixpack heb maar omdat ik vaak met vrouwen omga) Zij doen dat ook niet speciaal voor die dames (de uitzonderingen daargelaten), net zomin als vrouwen dat doen om de aandacht van mannen te trekken (tenzij ze 't echt willen en zo zijn er ook genoeg). Dus ik snap echt niet wat your point is. Let er niet op als je langs dergelijke mannen loopt, of pas je aan. Als er langs mij 'n knappe verschijning schaars gekleed wandelt, nou, waarom m'n ogen dan niet de kost geven? Het is imho belachelijk om dan speciaal de andere kant op te kijken. Nog iets. Als het zo'n zonnig weer is, dan hebben we toch vaak zonnebrillen op, waardoor je niet zeker weet naar waar hij kijkt (ok, tenzij de kwijl uit z'n mond loopt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Enneuh, misschien al eens gedacht dat 't ook aan de manier waarop je voorbijloopt kan liggen, die blikken van die mannen? Dat je onbewust zo wel iets uitstraalt? Ik wil trouwens weerleggen dat ELKE man op die manier naar schaars geklede vrouwen kijkt, alsof we met iederéén seks willen hebben. ![]()
||
Citaat:
iS dIt JE NIeuwe stYl om MeisJes in Bed Te krijGen. Zeggen dat je zogenaamd lelijk bent, maar wij weten wel beter ![]() ontopic: *SHOCK*!!!!! ![]() *BIG SCHOCK*!!!!!! ![]() ![]() iK dacht serieus tot dit moment dat meisjes zich schaars kleedden alleen voor mij! Als je er dan zo moet achter komen dat ze dat alleen doen omdat het warm is... ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 16:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Pff, alsof je het erg vindt, je zou het erger vinden als men niet zou kijken. Hypochriet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik liep een keer met een meisje uit m'n klas in de stad. Er toeterde iemand, en zij vindt zichzelf altijd vreselijk mooi. Dus ze zuchtte: "ow... al die mannen die naar me toeteren". Brult die man uit het raam: "ik moet er gewoon langs, doos" ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|