Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 22:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik droom dus bijna nooit, maar als ik droom is het wel iets raars bijvoorbeeld vannacht.

Ik ging naar een feestje en bij me in de bus zat de beste vriendin van een meisje waar ik IRL een tijdje gek op ben geweest. Dat meisje was er niet, maar gek genoeg wat die beste vriendin ook uitgenodigd op dat feest (terwijl mijn vrienden en ik eigenlijk bijna nooit met hun omgaan). Op een gegeven moment zitten we gewoon te zoenen in de bus
Op het feestje zelf was het gezellig totdat er een jongen tegenover me ging zitten. We begonnen te praten en op een gegeven moment wil die jongen me zoenen maar ik ben uiteraard hetero en geef hem een paar klappen voor zijn harses loopt-ie bang de deur uit... ja en toen werd ik wakker

Echt weer zo'n duffe domme droom die ik bijna altijd wel heb op sporadische momenten als ik droom
Oud 16-04-2004, 02:03
phensicske
phensicske is offline
'k Weet niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 05:55
Lionheart
Citaat:
phensicske schreef op 16-04-2004 @ 03:03 :
'k Weet niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 06:01
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
phensicske schreef op 16-04-2004 @ 03:03 :
'k Weet niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 07:20
Miss Helena
Miss Helena is offline
Geen idee
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 08:03
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 16-04-2004 @ 08:20 :
Geen idee
Oud 16-04-2004, 09:49
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik heb gedroomd over dat ik bij een "making of.. " van dat liedje van Tube & Berger was en daarna dat ik wakker werd met rechtovereindstaand haar.
Oud 16-04-2004, 10:06
Verwijderd
ik heb vanacht echt heel helder gedroomd.

Eerst droomde ik dat mijn moeder wilde dat mijn huid witter werd en daarom wormen/maden aan mij voerde of in mijn kleding deed ofzo. Ze zaten vooral op mijn benen en het deed veel pijn (denk aan het epileren van benen van die kleine prikjes). Dus ik wilde er vanaf, daarom ging ik kotsen en kwamen al die beesten eruit. Toen lagen ze nog overal, in bed in de keuken enzo

En de andere droom was dat ik met mijn vrienden in een pretpark en toen kwamen we die gast uit 'The O.C.' tegen en al mijn vriendinnen vonden hem 'wel leuk' en ik ook. En toen gingen naar het zwembad, maar ik had geen zwemkleding bij me dus ik kon niet zwemmen. Maar opeens zwom er niemand en was die gast weg. dat vond ik niet leuk en toen kwam ik erachter dat hij stiekem (alsof hij iets met mij te maken had ) smste met twee van mij vriendinnen. Toen was ik jaloers.

Die tweede komt waarschijnlijk doordat ik gister 'the O.C.' heb gekeken en doordat ik de laatste tijd veel doe met mijn vrienden.

Die eerste verklaart echt heel precies hoe ik me voel (volgens de dromenencyclopedie dan )
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 15-04-2004 @ 22:10 :
niet zo'n fan?

vanacht weer heel vaag... Ik wilde heel graag een kat hebben... Maar dat mocht niet van m'n ouders (sowieso raar, want m'n vader is dood). Nou ja... op een gegeven moment kom ik thuis, zegt m'n moeder: "niet schrikken, Mathijs heeft een vogelspin gekregen" (mathijs is m'n broertje). Dus ik had echt zoiets van: "wtf? Ik ben doodsbang voor vogelspinnen, en m'n moeder trouwens ook en ik mag niet eens een kat"

Nou ja... ik naar binnen, ik zie dat beest en ik dacht: "jullie zijn gek! Dat is gewoon een kat!" t was wel een kleine zwarte, dus ik was wel heel bang. Ik dacht: misschien dénk ik alleen maar dat het een kat is, en als ik m dan aai zie ik ineens dat het een vogelspin is...
Oud 16-04-2004, 10:32
alguien
alguien is offline
Ik heb amper geslapen, omdat ik superzenuwachtig was voor mijn wiskunde herkansing. En in de 3 uur dat ik geslapen heb, zal ik daar wel over hebben gedroomd..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 16-04-2004 @ 11:06 :
ik heb vanacht echt heel helder gedroomd.

Eerst droomde ik dat mijn moeder wilde dat mijn huid witter werd en daarom wormen/maden aan mij voerde of in mijn kleding deed ofzo. Ze zaten vooral op mijn benen en het deed veel pijn (denk aan het epileren van benen van die kleine prikjes). Dus ik wilde er vanaf, daarom ging ik kotsen en kwamen al die beesten eruit. Toen lagen ze nog overal, in bed in de keuken enzo

dat was geen droom, dat was een nachtmerrie!!!!!!!!!!

>nieuw topic; wat heb jij vannacht genachtmerriet????
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 11:14
JantjePietje
JantjePietje is offline
Ik droomde vannacht dat mijn droommeisje en ik aan het tennissen waren, waarbij ze me telkens lief toelachte, zoals ze dat nooit doet in het echte leven.
Werd ik maar nooit wakker.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 11:16
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 16-04-2004 @ 11:06 :
*dromen*
Die eerste: Jak!
Reageren

Regels voor berichten