![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dat is sowieso 1,0. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vreemd, aangezien je dan maar een 9,5 kan halen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SilverSteven, die tabellen moeten ook berekend worden met een bepaalde formule. Uiteindelijk zit je daar toch aan vast. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de cijfers in mijn straatje kloppen namelijk wel met de 9(bs/ms)+n en eindexamen.nu bevestigt dat eigenlijk ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, behulpzame leraren hadden die vraag achteraf wel fout ![]() En er zaten inderdaad veel weggevertjes in. Die vraag over CO2&metabolisme was te voor de handliggend. Ik ben daar een kleine 5 minuten mee bezig geweest voordat ik toch maar voor koolhydraten heb gekozen. Eerst dacht ik nog dat bij een overmaat Co2 hexose toch nog veranderde in dRub. Maar het is allemaal goed afgelopen. |
![]() |
||
Citaat:
kHad m ook finaal fout, daar niet van (stomme fout, I know), maar idd, ik vond de pijlen ook onduidelijk. Ik wist op een gegeven moment niet of ik 5 of 6 moest kiezen omdat ik niet wist of ze nu bedoelden dat ik de pijl ervoor of erna moest nemen... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat met die pijlen vond ik ook onduidelijk, maar ik heb het toevallig goed gegokt. En bij die dinosaurusvraag wist ik niet of die stippellijn of het laatste doorgaande lijntje nu de laatste dinosaurus was, zeg maar. Maar omgedraaid (fout dus) vond ik het toch het meest logisch, omdat de dinosaurus die het meest ingewikkeld leek dan onderaan was. Bla, nu snap ik het ook niet meer. Zou je nog 1 punt krijgen voor die vraag als je eerst het goede antwoord had, dat doorgekrast had (maar nog wel leesbaar) en dan hetzelfde opgeschreven had, maar omgedraaid? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Al had ik 35 punten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hoop niet dat ik het erg omlaag haal.. want wil niet de lacher vant vwo worden ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
we gaan beetje offtopic nu......maar ik heb daaar die twee weken alleen op geoefend joh...niet tikken... beter haalt a d b ff slecht cijfer en gb ook hebben we beter normering hahaha |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Centraal Examen VWO Lien10^^ | 35 | 24-09-2006 14:07 | |
Eindexamens 2006 |
Biologie 1,2 VWO [ccc]ivopila | 3 | 17-05-2006 15:55 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |