![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
's ochtends ontbijt, 's middags lunch en 's avonds avondeten ook op ongeveer dezelfde tijden, misschien uurtje later (ik kan toch niet goed uitslapen)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vandaag als ontbijt 4 minimatzes met tonijnsalade en komkommer gegeten + een appel. Klein beetje water gedronken (nog veel te weinig iig). Als lunch een bruin broodje (wel een lang broodje) met zalmfilet, sla en tomaat en een half flesje cola light. Vanavond gaan we met de jaarclub bij de MacDonalds eten maar ik eet daar niet mee, ga even met een vriendinnetje wat gezonder eten (waarschijnlijk salade). En vanavond een bowlingtournooi ![]() ![]() ![]() Succes allemaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 13:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Op www.slimfast.nl kun je gratis maaltijdreep bestellen.
Ik heb het net gedaan, ben benieuwd. edit: 225 kcal per reep zie ik net, dat is wel echt een maaltijdreep, niet iets wat ik als ontbijt zou nemen.. ![]() Verder gaat de boel matig, vandaag 1.5 plak cake gehad, maar verder wel ok (pap, appel, sinaasappel, 2 boterhammen, avondeten). En gesport (25 min. gejogged en gefitnessed). Ik hoop dat ik een beetje afval voordat ik donderdag in galajurk moet.
||
Citaat:
![]() ![]() naja, ik had me toch al t3e laat bedacht dat ik te veel calorien in die repen vond zitten. het zijn niks voor niks maaltijdvervangers. maar dan kan ik net zo goed een kitkat eten, evenveel calorien en ik vind het waarschijnlijk lekkerder (maar daarna voel ik me waarschijnlijk ook schuldiger), vult het net zo? ![]() ik heb het gevoel dat ik helemaal niet afval, zeer frusterend.. ![]() - maar eigenlijk moet ik op de weegschaal gaan staan -
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien dat het komt als je energie binnenkrijgt in de pubertijd dat dat voornamelijk naar je borsten gaat? En later wanneer die groei eigenlijk gestopt is (en je dus grote borsten hebt), je afgevallen bent en dan weer aankomt dat het gelijkmatig word verdeeld? Eigenlijk heb ik geen idee. ![]() Wel vind ik het vervelend dat ik echt m'n best doe om wat af te vallen (paar keer zondigen daargelaten, maar boven de 60 punten zit ik dan nog niet denk ik) en ik gewoon eigenlijk geen verschil zie. Het schiet gewoon niet op. ![]() Iemand tips hiervoor?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu het weer wat beter weer is en tennisseizoen weer is begonnen sport ik ook meer: - 2x fitnessen, waarbij ik 25 minuten op de loopband 'jog' (zo'n programma, dus er zitten snelle en langzamere stukken bij, voor mij de oplossing) - 2x tennissen, 1x training en probeer altijd nog een keer te tennissen - 1x in 2 weken paardrijden (dan had ik les, misschien kan ik dat nu 1x per week doen, vind ik eigenlijk leuker) - skaten als ik tijd heb: gisteren een uur geskate (iig 15 km), dat doe ik dan ipv joggen, joggen vind ik uitermate saai en met een uur skaten verbrand je meer calorien en meer vet dan dat je 20 minuten jogged Crystal Clear vind ik ook wel lekker en er zit haast niks in (maar ik drink eigenlijk alleen maar water, bar le duc mineraalwater met koolzuur (wat een omschrijving..) en kruiden- of groene thee), ik vind het alleen wel wat zoet. Dus dan meng ik het met mineraalwater. ![]() Ik deed vaak gebraden kipfilet op brood, zit ook haast niks in, maar dat hebben we nu niet meer dus nu doe ik honing op brood. Zo'n zelfgemaakt potje met walnoten erin, bij een klooster in Amersfoort gekocht. Erg lekker. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb van mezelf ook best brede heupen (maar gelukkig net niet té breed) en dat zit ook in mn bouw. Niks aan te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat me niet om mn gewicht, ik lijn omdat ik een strakke buik wil, maar toch vind ik het vreemd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk zou ik m'n benen eens op moeten meten, om te kijken of ik daar ook afval, maar ik durf het eigenlijk niet ![]() weet iemand wat gemiddelde beenomtrek (bovenbeen) is? (buik weet ik wel ongeveer, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om, maar straks meet ik een of andere beenomtrek en denk ik dat het veel te veel is terwijl ik het dus eigenlijk niet kan beoordelen. nouja, ik heb toch geen realistisch beeld van mezelf ![]()
||
![]() |
Citaat:
Of juist niet. Ooit zit je 'op het bot' en wie weet is dat wel nu.
|
Verwijderd
|
hier is trouwens een lijst met voedsel dat negatieve calorien heeft... dat wil dus zeggen dat het je lichaam meer energie kost om dit af te breken dan dat het op levert. (in het engels, want ik heb geen zin om het te vertalen
![]() apples apricots artichokes asparagus beet greens beets blackberries blueberries broccoli brussels sprouts buffalo fish cabbage cantaloupe carrots cauliflower celeriac celery cherries chervil chicory chinese cabbage chives clams cod corn crabs cranberries cucumbers currants damson plum dandelion greens eggplant endive flounder frogs legs garlic grapefruit grapes green beans honeydew huckleberries kale kohlrabi kumquats leeks lemons lettuce limes lobster loganberries mangoes mushrooms muskmelons mussels mustard greens nectarines okra onions oranges oysters papaya parsley leaves parsnips peach pears peas peppers pineapple pomegranates prunes pumpkin quince radishes raspberries red cabbage rhubarb rutabagas sauerkraut scallions sea bass shrimps sorrel spinach squash steaks strawberries string beans tangerines terrapin tomato turnips watercress watermelon (bron) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maf... nou, als dat zo is dan ga ik voortaan alleen op die dingen leven ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heeft iemand wel eens van die 'negatieve groenten' gehoord? - klinkt te leuk om waar te zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor het geval je het nog niet door had: er hoort daar vet te zitten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |