|
|
|
Verwijderd
Supporters zijn kalm, krijg je dit:
19-04-2004 De club zag helaas 6 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub. droom lekker verder hattrick.... |
|
|
|
Verwijderd
wonderbaarlijke verdediger gekocht, 3 miljoen armer nu
![]() Was eigenlijk van plan om het geld een beetje op te sparen, maar ja, lukt toch nooit bij hattrick.
|
|
|
|
Verwijderd
Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 € op voor de clubkas.
Supporters: dolgelukkig En voolgende week weer gegarandeerd winst
|
|
|
|
Verwijderd
superduck schreef op 18-04-2004 @ 22:40 :
number9 hoe heb je dat geluid op je site gezet? |
|
|
|
Verwijderd
Je fanclub heeft er 10 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 300 € op voor de clubkas.
ze zijn dan ook in de wolken het gaat me voor de wind op dit moment |
|
|
|
de ballonnenman schreef op 19-04-2004 @ 12:27 :
wonderbaarlijke verdediger gekocht, 3 miljoen armer nu ![]() Was eigenlijk van plan om het geld een beetje op te sparen, maar ja, lukt toch nooit bij hattrick. , ik kik op die grote bedragen... Vorige week: Totale inkomsten 1 635 035 Totale uitgaven 1 368 321
|
|
_Moby_ schreef op 19-04-2004 @ 17:28 :
haha dat levert ook zo'n geweldige balans op , ik kik op die grote bedragen... Vorige week: Totale inkomsten 1 635 035 Totale uitgaven 1 368 321 ![]() Hoogste dat ik ooit heb gehaald wsa toen ik een speler voor ongeveer 400k verkocht en meteen dat geld weer verspilde, kwam er iets van 500 op 600 ofz. wel geinig idd. (feestje kan hier beginnen, die verdediger met goed loopt pas overmorgen af, en er is al 11k op geboden , mij benieuwen)
|
|
|
|
Verwijderd
_Moby_ schreef op 19-04-2004 @ 17:28 :
haha dat levert ook zo'n geweldige balans op , ik kik op die grote bedragen... Vorige week: Totale inkomsten 1 635 035 Totale uitgaven 1 368 321 ![]() Totale inkomsten 7 049 123 Totale uitgaven 3 899 488 Winst/verlies van vorige week 3 149 635 Kwam doordat ik 4 van mijn getrainde spelers verkocht en daar nieuwe trainees voor terugkocht. Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 18:03. |
|
|
|
rockyj schreef op 19-04-2004 @ 18:39 :
Heeft iemand van jullie weleens meegemaakt dat een trainer zijn vaardigheden verloor?? Ik wel en ik ga nu (binnenkort) dus een nieuwe kopen. Heeft er iemand tips nog voor het aantrekken van een nieuwe trainer |
|
|
|
Wat voor speler moet ik dan gaan zoeken?
|
|
Verwijderd
rockyj schreef op 19-04-2004 @ 18:50 :
Wat voor speler moet ik dan gaan zoeken? En veel ervaring, hoe meer ervaring hoe beter en goedkoper. Minimaal redelijk ervaring heb je nodig voor een redelijke coach. Maar wonderbaarlijke ervaring levert een goedkopere goede coach, dan uitmuntend ervaring. |
|
|
|
Verwijderd
Mijn toekomstig coach heeft zwak ervaring, en speelt nog 4/5 jaar in mijn A-team. (waarschijnlijk)
|
|
|
|
superduck schreef op 19-04-2004 @ 19:11 :
Mijn toekomstig coach heeft zwak ervaring, en speelt nog 4/5 jaar in mijn A-team. (waarschijnlijk) Over 4/5 seizoenen ben je echt wel van mening veranderd hoor..
|
|
over twee dagen pas deadline en nu al 25k
|
|
|
|
rockyj schreef op 19-04-2004 @ 18:39 :
Heeft iemand van jullie weleens meegemaakt dat een trainer zijn vaardigheden verloor??
|
|
Verwijderd
faen schreef op 19-04-2004 @ 21:10 :
HAHAHAHAHAH!!! Over 4/5 seizoenen ben je echt wel van mening veranderd hoor.. )
|
|
|
|
superduck schreef op 19-04-2004 @ 22:24 :
Tegen die tijd is zijn ervaring wel hoger, en het lijkt erop dat ik dan in VII zit, waar hij nog goed mee zal kunnen draaien.6 seizoenen A-team, ervaring zal zeker weten redelijk worden. (en anders is het hopen op die ene jeugdpull waarik bakken geld mee verdien )
|
|
Tommie/Aligogo schreef op 19-04-2004 @ 23:16 :
Na 6 seizoenen nog steeds in VII? Ik zit nu in mijn 2e seizoen en ik ga waarschijnlijk promoveren naar VI ![]() En volgend seizoen ben ik wederom van de partij
|
|
|
|
superduck schreef op 19-04-2004 @ 22:24 :
Tegen die tijd is zijn ervaring wel hoger, en het lijkt erop dat ik dan in VII zit, waar hij nog goed mee zal kunnen draaien.6 seizoenen A-team, ervaring zal zeker weten redelijk worden. (en anders is het hopen op die ene jeugdpull waarik bakken geld mee verdien )
|
|
_Moby_ schreef op 19-04-2004 @ 23:40 :
goh je weet dan wel heel zeker dat je over anderhalf jaar nog hattrick speelt en van die gesprekken op MSN met vrijgezel is er nog zo'n Hattrick verslaafde
|
|
number9 schreef op 20-04-2004 @ 00:06 :
Ik iig wel hoor en van die gesprekken op MSN met vrijgezel is er nog zo'n Hattrick verslaafde Conquest Squadron - MER United 0-4 : jaja ![]() Conquest Squadron - MER United 0-4 : ik vooral koop-verslaafd ![]() Conquest Squadron - MER United 0-4 : ![]() carin : mja dat is waar wat voor verslaafdheid binnen hattrick heb ik carin : een overwinningsverslaving
|
|
vrijgezel schreef op 20-04-2004 @ 12:42 :
carin : wij zijn behoorlijk hattrick verslaafd Conquest Squadron - MER United 0-4 : jaja ![]() Conquest Squadron - MER United 0-4 : ik vooral koop-verslaafd ![]() Conquest Squadron - MER United 0-4 : ![]() carin : mja dat is waar wat voor verslaafdheid binnen hattrick heb ik carin : een overwinningsverslaving
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
Tommie/Aligogo schreef op 19-04-2004 @ 23:16 :
Na 6 seizoenen nog steeds in VII? Ik zit nu in mijn 2e seizoen en ik ga waarschijnlijk promoveren naar VI |
|
|
|
|
|
waarom zou je dat uitschakelen? ik vind 't erg handig... door msn plus bewaar ik ze zelfs allemaal dubbel
|
|
|
|
Ik hoop op winst, ik speel zelfs met 2 A-spelers
|
|
Verwijderd
Brain-Damage schreef op 20-04-2004 @ 23:30 :
Wat wordt er tegenwoordig belachelijke bedragen geboden zeg... Ik ben al een aantal dagen op zoek naar een nieuwe spits, maar er wordt elke keer overheen geboden zodat ze steeds voor veel meer Euries eruit gaan dan dat ik vind dat ze waard zijn... ![]() Vroeger was alles beter...
|
|
|
|
Verwijderd
Brain-Damage schreef op 20-04-2004 @ 23:30 :
Wat wordt er tegenwoordig belachelijke bedragen geboden zeg... Ik ben al een aantal dagen op zoek naar een nieuwe spits, maar er wordt elke keer overheen geboden zodat ze steeds voor veel meer Euries eruit gaan dan dat ik vind dat ze waard zijn... ![]() Vroeger was alles beter... Vorige week bijv. 550.000 vor mijn 28-jarige goed vleugelspel/redelijk positiespel speler. ![]() Volgens mij liggen de prijzen van spelers met iets 'goed' nog wel op een normaal niveau. Maar spelers vanaf uitstekend en spelers met heel veel verschillende dingen goed/redelijk, die zijn echt vel te duur. Nog een tip voor als je in een biedoorlog bent en er nog maar een paar minuten voor de deadline zitten: ![]() Probeer, als iemand over jou bod heen heeft geboden, echt gelijk weer over die van hem heen te bieden. (Dus heel vaak ff opnieuw kijken of iemand over jou heen heeft geboden) Heb zelf heel vaak gehad, dat de ander al snel stopte, omdat ik gelijk telkens over hem heen bood. |
|
|
|
Tommie/Aligogo schreef op 20-04-2004 @ 22:48 :
Ik speel morgen tegen jou, als S.V. Loosduinen van jou is Ik hoop op winst, ik speel zelfs met 2 A-spelers |
|
|
|
de ballonnenman schreef op 21-04-2004 @ 13:23 :
verhaal |
|
|
|
Verwijderd
MartenZ schreef op 21-04-2004 @ 15:16 :
je moet er wel rekening mee houden dat je dezer tijd steeds lastiger een goede en geschikte speler vind, vroeger had je binnen no-time die ene die je wilde voor een prikkie... Nog een goeie speler trouwens, voor iemand die een toekomstige coach wil kopen: Jiang Myung-Bo (3660616) 28 jaar, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon, die rustig is en eerlijk. Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Singapore Waarde: 86 000 € Loon: 1 500 €/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Catalunya C. F. Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: matig Passen: slecht Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos 3 Sterren gemiddeld op de vleugel, max. 3,5 ster. |
|
|
|
MartenZ schreef op 21-04-2004 @ 15:14 :
ik heb geen B-team maar ik speel 442, kijken wat er van komt. Ik verwacht niet dat ik ga winnen en hopen dat mijn middenveld 'slecht' haalt...
|
|
Tommie/Aligogo schreef op 21-04-2004 @ 16:18 :
Ik speel zonder basismiddenvelders, alleen 1 basisvleugelspeler. Dus ik haal waarschijnlijk een slecht middenveld. S.V.Loosduinen : Groet United - bewolkt FC GoldenGoal : MM Stars - gedeeltelijk bewolkt royba FC : FC knijtert - gedeeltelijk bewolkt FC Zathan : Nieuwmarkt - gedeeltelijk bewolkt vv EENDracht : HilversumFC - gedeeltelijk bewolkt kratjebier : FC Stampertjes - bewolkt machester United : MER United - bewolkt FC Zathan : Nieuwmarkt - gedeeltelijk bewolkt VV Eijsden : tempestas - gedeeltelijk bewolkt |
|
|
|
nou geweldig hoor
, mja ik hoop dat zondag dan het zonnetje wel straalt
|
|
|
die stomme groet united heeft mijn enige béétje in de buurt kom van 2,5 ster speler in het ziekenhuis getrapt, sukkel
|
|
|
|
MartenZ schreef op 21-04-2004 @ 17:53 :
die stomme groet united heeft mijn enige béétje in de buurt kom van 2,5 ster speler in het ziekenhuis getrapt, sukkel
|
|
|
|
|
en dan moet ie nog winnen via zijn vrije trappen ook
slap
|
|
|
En dit doelpunt is trouwens door mijn keeper gescoord, die heeft uitstekend spelhervatten
|
|
Tommie/Aligogo schreef op 21-04-2004 @ 18:01 :
Het is pas de 30e minuut hoor En dit doelpunt is trouwens door mijn keeper gescoord, die heeft uitstekend spelhervatten
|
|
|
|