Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 11:28
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 25-04-2004 @ 10:14 :
Ik vind het erg triest ja, maar het heeft ook te maken met het feit dat we niet in de moedertaal zingen dat maakt toch vrij veel uit. Je hoort bij de meeste toch duidelijk een accent. En het lijkt mij lastiger om klanken goed voort te brengen als je het niet goed uitspreekt.

Bij Boris en Maud valt het overigens mee
dat van dat Engels is echt de grootste onzin ooit. Nederlands is 1 van de moeilijkste talen om in te zingen, in het Engels zitten minder afsluitende klanken en dat is dus makkelijker. Wel blijft het zo dat Nederlanders in elke taal heel veel moeite moeten blijven doen om goed te zingen omdat wij dus bepaalde klanken op andere plaatsen maken maar feit blijft dat dan in het Engels makkelijker gaat dan in het Nederlands.

En dan nog iets, en dat is niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk dat mensen die Boris a-muzikaal noemen geen goed muzikaal gehoor hebben waardoor veel dingen die hij erin legt (die dus juist muzikaal zijn) niet kunnen begrijpen waardoor het scheef klinkt terwijl het dus eigenlijk het tegenovergestelde is. Ik vrees dat de gemiddelde idolskijker niet zo heel muzikaal is en een hoop goede dingen van Boris niet hoort en een hoop slechte dingen van Maud ook niet hoort... Ik vind Maud geen bijzonder goede zangers, er zit totaal geen lijn in, het flubbert alle kanten op, ze focust haar stem nergens en alles blijft heel vlak/mat, weinig energie enzovoort.

Kortom: ik= pro boris .
Oud 26-04-2004, 11:55
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 26-04-2004 @ 00:02 :
Is Boris soms een zigeuner? Ik ben benieuwd naar zijn afkomst.
Volgens mij hoort zijn familie bij de rijkere mensen van Venlo. Dus is hij echt geen zigeuner, maar Spaans bloed zou wel kunnen kloppen ja!

Zijn moeder is blank en zijn vader ook dacht ik...
Oud 26-04-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 26-04-2004 @ 12:05 :
Hij moet helemaal Soul, Funk of Jazz doen. Dan komt ie het beste tot zn recht. Niet met halve popliedjes. Ik ben echt zo bang dat ie zo'n walgelijk liedje toegewezenkrijgt..
Idd, vind ik ook. Maar toch vond ik dat nummer van Justin Timberlake dat hij zong ook erg goed gedaan... Ik hou helemaal niet van JT maar wanneer Boris het zingt, is het toch minder pop-ig... Mja, ik hoop wel dat hij zijn sofuja-naam waar kan blijven maken, dat zou ik echt het liefste zien...
Oud 26-04-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 26-04-2004 @ 12:15 :
Precies. Dat is het probleem Als ie nou met de beste producers/songwriters samen zou werken, dan zou ik ook niet zo bang zijn..
Zou dat mogen eigenlijk? Zou hij die inspraak mogen hebben, als hij dat zou willen? Dat lijkt me wel heel leuk namelijk.
Oud 26-04-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 26-04-2004 @ 12:05 :
Hij moet helemaal Soul, Funk of Jazz doen. Dan komt ie het beste tot zn recht. Niet met halve popliedjes. Ik ben echt zo bang dat ie zo'n walgelijk liedje toegewezenkrijgt..
vind ik ook
Oud 26-04-2004, 12:26
levi's
levi's is offline
Wie denken jullie maakt de meeste kans zaterdag om te winnen?
Oud 26-04-2004, 12:34
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik hoop echt dat Boris gaat winnen. Hij kan zo geweldig goed zingen. En ook heel constant. Er is maar 1 performance die iets minder was (the Rasmus). En zelfs die vond ik niet slecht.

Maud daarentegen is misschien iets spontaner. Maar zij zingt absoluut niet constant. Ik vind haar niet zo geweldig. Ook haar houding vind ik niet leuk.
Oud 26-04-2004, 12:37
levi's
levi's is offline
Ik vind Maud eigenlijk niet zo'n hockeytype... ze is best spontaan etc. Alice vind ik wel een echte 'hockeytrutje'

Ik denk door het gedrag ofzo
Oud 26-04-2004, 13:32
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 26-04-2004 @ 13:37 :
Ik vind Maud eigenlijk niet zo'n hockeytype... ze is best spontaan etc. Alice vind ik wel een echte 'hockeytrutje'

Hockeytypes kunnen ook spontaan zijn hoor

En Alice is juist helemaal geen hockeytrutje, meer een dom schaap dat aan streetdance doet ofzo
Oud 26-04-2004, 13:40
Norrage
Norrage is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 26-04-2004 @ 12:15 :
Precies. Dat is het probleem Als ie nou met de beste producers/songwriters samen zou werken, dan zou ik ook niet zo bang zijn..
Ja..Het wordt nog spannend...Ik moet zeggen dat als hij net zo wordt behandeld als Hind(Die mag ook vrij goed haar eigen muziek nog zingen, al dat arabische gedoe(weet niet precies waar het onder valt maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel) het nog best eens goed kan worden en hij genoeg eigen weg erin kan vinden.
Dat ''I've got the music in me'' vond ik eerlijk gezegd niet eens zo slecht, afgezien van de slechte zangers die er natuurlijk nog tussen zaten Dus als het ongeveer van die kwaliteit is...nouja..dan komt het wel goed..Beter dan met Jamai in ieder geval -_-
Oud 26-04-2004, 13:44
heavinly
heavinly is offline
Geen posteractie dit jaar.

Ik wilde zo graag mn kamer behangen met Boris' posters.
En kan je die sjaaltjes alleen kopen als je Rexona koopt? Dus niet los?
Oud 26-04-2004, 13:46
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
heavinly schreef op 26-04-2004 @ 14:44 :
Geen posteractie dit jaar.

Ik wilde zo graag mn kamer behangen met Boris' posters.
En kan je die sjaaltjes alleen kopen als je Rexona koopt? Dus niet los?
volgens mij inderdaad alleen bij Rexona.
Ik wordt gek van mijn zusje die me constant vraagt of ik Rexona wil kopen omdat zij een Boris sjaal wil.
Oud 26-04-2004, 13:52
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 26-04-2004 @ 14:46 :
volgens mij inderdaad alleen bij Rexona.
Ik wordt gek van mijn zusje die me constant vraagt of ik Rexona wil kopen omdat zij een Boris sjaal wil.
vandaag in de krant:

kind: mama, ik wil een sjaaltje
moeder: dat kan niet
kind: ja maar ik wil een sjaaltje!!
moeder: dat kan alleen als je rexona koopt
kind: mama, ik wil rexona!

Oud 26-04-2004, 13:52
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 26-04-2004 @ 12:28 :
En dan nog iets, en dat is niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk dat mensen die Boris a-muzikaal noemen geen goed muzikaal gehoor hebben waardoor veel dingen die hij erin legt (die dus juist muzikaal zijn) niet kunnen begrijpen waardoor het scheef klinkt terwijl het dus eigenlijk het tegenovergestelde is. Ik vrees dat de gemiddelde idolskijker niet zo heel muzikaal is en een hoop goede dingen van Boris niet hoort en een hoop slechte dingen van Maud ook niet hoort... Ik vind Maud geen bijzonder goede zangers, er zit totaal geen lijn in, het flubbert alle kanten op, ze focust haar stem nergens en alles blijft heel vlak/mat, weinig energie enzovoort.

Kortom: ik= pro boris .
volkomen mee eens.... maarja, ieder zn mening he
Oud 26-04-2004, 14:22
Fleurop
Fleurop is offline
joh...laten we gewoon afwachten wat voor muziek Boris gaat zingen als hij wint voordat we conclussies trekken.
En daarbij.. popmuziek is zo breed, eigenlijk bijna alles wat je op mtv/tmf hoort, dus het kan nog alle kanten op.
Volgende week zullen we het waarschijnlijk wel horen.
Even geduld mensen
Oud 26-04-2004, 15:09
Breg
Breg is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 26-04-2004 @ 15:22 :
joh...laten we gewoon afwachten wat voor muziek Boris gaat zingen als hij wint voordat we conclussies trekken.

op zijn eerste cd zingt ie precies dezelfde muziek als die Maud zou zingen als ze wint. Dat zei Henk Jan Smits in ieder geval in het AD van afgelopen zaterdag. De (muziek voor de) cd voor de winner ligt al klaar, hij moet nog aangepast worden op de toonhoogte van de winnaar en ingezongen worden, en dan ligt ie binnen een maand in de winkels....
Oud 26-04-2004, 15:24
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Breg schreef op 26-04-2004 @ 16:09 :
op zijn eerste cd zingt ie precies dezelfde muziek als die Maud zou zingen als ze wint. Dat zei Henk Jan Smits in ieder geval in het AD van afgelopen zaterdag. De (muziek voor de) cd voor de winner ligt al klaar, hij moet nog aangepast worden op de toonhoogte van de winnaar en ingezongen worden, en dan ligt ie binnen een maand in de winkels....
klopt, heb ik eerder gelezen hier.
Maar zoals ik al zei; laten we afwachten, misschien wordt het wel hele leuke muziek. Misschien ook niet.... dat weten we zaterdag pas
Oud 26-04-2004, 15:25
alguien
alguien is offline
Citaat:
Norrage schreef op 26-04-2004 @ 14:40 :
worden en hij genoeg eigen weg erin kan vinden.
Dat ''I've got the music in me'' vond ik eerlijk gezegd niet eens zo slecht, afgezien van de slechte zangers die er natuurlijk nog tussen zaten
Tja dat was dan ook een cover.
Oud 26-04-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 26-04-2004 @ 16:09 :
En vandaag in de krant stond dat deze week de productieleiders samen met Boris gingen zoeken naar nummers voor hem en wat hij nou wilde.

En zoals geloof ik Andijvie al zei in dit topic, betekent dat niet dat ze dezelfde nummers zingen, maar dat er voor zowel Maud als Boris al een cd klaar ligt voor als ze zouden winnen.
Oud 26-04-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-04-2004 @ 16:45 :
En vandaag in de krant stond dat deze week de productieleiders samen met Boris gingen zoeken naar nummers voor hem en wat hij nou wilde.

En zoals geloof ik Andijvie al zei in dit topic, betekent dat niet dat ze dezelfde nummers zingen, maar dat er voor zowel Maud als Boris al een cd klaar ligt voor als ze zouden winnen.
Ze gaan wel hetzelfde nummer zingen volgende week, dus 1 nummer is wel gelijk. Maar 't lijkt me raar wanneer de rest ook helemaal hetzelfde is... Boris heeft in mijn ogen hele andere nummers nodig dan Maud. Vorig jaar bij Jim en Jamai was dat ook niet zo.
Oud 26-04-2004, 17:33
Fleurop
Fleurop is offline
Maud en Boris gaan beiden het liedje When you think of me zingen. Zowel de versie van Boris als Maud is al opgenomen. De tape daarvan ligt in de cd-fabriek en zodra de winnaar van Idols 2 duidelijk is, worden cd's geperst van de winnende versie. Het nummer When you think of me is enige tijd geleden al op de plaat gezet door de Amerikaan Mark Wills. '

Voor het hele artikel klik hier

Het liedje is trouwens best leuk, wel beetje 'zwijmel', maarja, wel grappig.
Oud 26-04-2004, 18:53
heavinly
heavinly is offline
Iemand RTL Boulevard/Jeugdjournaal gezien?

Ik allebei. ( ) En ik vond dat Boris erg relaxed was! Heel anders dan bij Idols eigenlijk, veel spontaner. Hij had het ook nog over dat mensen hem arrogant vinden, maar dat hij dat toch echt niet is.

En ja.. jeugdjournaal vind ik altijd zo neppig, zo ook nu. Maud was er ook maar heel even, Boris was langer bij Boulevard.
Oud 26-04-2004, 19:13
levi's
levi's is offline
Oh shit! heb Maud gemist bij het Jeugdjournaal
Heeft iemand het gezien?
Oud 26-04-2004, 19:15
heavinly
heavinly is offline
Oehoe. Ja ik. En 't was niet megaboeiend. Eigenlijk.
Oud 26-04-2004, 19:31
levi's
levi's is offline
Zucht
Oud 26-04-2004, 19:32
levi's
levi's is offline
Oud 26-04-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 26-04-2004 @ 19:53 :
Iemand RTL Boulevard/Jeugdjournaal gezien?

Ik allebei. ( ) En ik vond dat Boris erg relaxed was! Heel anders dan bij Idols eigenlijk, veel spontaner. Hij had het ook nog over dat mensen hem arrogant vinden, maar dat hij dat toch echt niet is.

En ja.. jeugdjournaal vind ik altijd zo neppig, zo ook nu. Maud was er ook maar heel even, Boris was langer bij Boulevard.
Ik heb ook allebei gezien. Ik vond die presentatrice van het Jeugdjournaal echt nerveus overkomen... (Ik kijk het eigenlijk altijd ( ) en normaal gesproken is ze minder nep dan vandaag, maar ik mag haar sowieso niet zo Die andere mensen zijn leuker )
Maud vond ik op zich wel leuk, alleen ook een beetje nerveus.

Boris bij RTL-B was echt leuk. Lekker rustig, en inderdaad heel anders dan bij Idols. Veel echter, veel leuker ook. Mijn vriend kon hem ook waarderen (voor het eerst):'Hey, hij lijkt op mij! Dat haar! Zal ik het ook zo knippen?'
Ook leuk hoe Beau en Albert deden, heel rustig en makkelijk... niet gedwongen of nep, fijn
Oud 26-04-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 26-04-2004 @ 18:33 :
Maud en Boris gaan beiden het liedje When you think of me zingen. Zowel de versie van Boris als Maud is al opgenomen. De tape daarvan ligt in de cd-fabriek en zodra de winnaar van Idols 2 duidelijk is, worden cd's geperst van de winnende versie. Het nummer When you think of me is enige tijd geleden al op de plaat gezet door de Amerikaan Mark Wills. '

Idd, maar dat is dus alleen de single he, niet een heel album dat gelijk is.
Oud 26-04-2004, 20:53
Verwijderd
Oh, en ik wou nog iets zeggen:

Ik vroeg me af he, die keuze van het publiek voor Boris. Ik vroeg me af wie daar nu vooral op zouden hebben gestemd, wie dus een beetje zijn.. mja, doelgroep is. Aangezien het niet echt nummers zijn waarvan ik denk dat ze door jonge mensen gekozen zijn.. (Aretha Franklin en The Rolling Stones... ik bedoel... ehm... wie komt daar op?!)

Maud haar nummer waren toch een stuk bekender namelijk.
Zal Boris veel 'oudere' fans hebben?

(Mijn vader heeft toegegeven hem ook goed te vinden )

sorry voor al die posts
Oud 26-04-2004, 20:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-04-2004 @ 21:53 :
Oh, en ik wou nog iets zeggen:

Ik vroeg me af he, die keuze van het publiek voor Boris. Ik vroeg me af wie daar nu vooral op zouden hebben gestemd, wie dus een beetje zijn.. mja, doelgroep is. Aangezien het niet echt nummers zijn waarvan ik denk dat ze door jonge mensen gekozen zijn.. (Aretha Franklin en The Rolling Stones... ik bedoel... ehm... wie komt daar op?!)

Maud haar nummer waren toch een stuk bekender namelijk.
Zal Boris veel 'oudere' fans hebben?

(Mijn vader heeft toegegeven hem ook goed te vinden )

sorry voor al die posts
mwah, ik denk dat het publiek gewoon heel goed kan inschatten wat voor muziek geschikt is voor boris en maud.
boris moet je idd niet zo'n popachtig nummer geven en dat heeft iedereen maar al te goed door. Maud kan nummers als die van Dido echt perfect en ook dat had men door.
Ik denk niet dat er een verschil zit in doelgroep.
Oud 26-04-2004, 23:36
Balance
Balance is offline
hehe. Ik zie net de herhaling van RTL Boulevard. Boris zegt: misschien is dat een stukje integriteit van mij. Ik ben toch wat terughoudender.
En twee dagen terug hoorde ik hem ergens zeggen: Mensen denken altijd dat ik integer ben, maar dat valt heel erg mee.
Hij had het er toen over dat ie integer en rustig over kwam, maar dat ie dat helemaal niet zo was...
Oud 27-04-2004, 07:58
Verwijderd
Ik heb echt enorm het idee dat Boris eigenlijk een hekel heeft aan Idols (het programma op zich, de vorm bedoel ik). Het feit alleen al dat hij tijdens de Backstage-uitzendingen een beetje op die bank hangt en een beetje rond zit te kijken en heel kortaf antwoordt...
En dan vergeleken met zijn interviews bij Life & Cooking en bij RTL Boulevard.. ik vond hem heel spontaan en gezellig overkomen. Nog steeds wel serieus, maar hij zei veel meer en maakt zelfs grapjes (!!! ) tussendoor..

En ik ben heel erg bang eigenlijk dat Maud gaat winnen zaterdag, juist omdat veel mensen Boris zo'n eikel vinden.. maar als we het dan over een ster op zich hebben..
Bij Maud moet het echt uit haar tenen komen, de sexy kleding die ze draagt.. volgens mij voelt ze zich er ook helemaal niet lekker in
Dus ook ik ben "definitely" pro-Boris
Oud 27-04-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 26-04-2004 @ 18:33 :

dus ze beginnen meteen met een cover?

ik heb Boris ook al gemist bij RTL Boulevard Helemaal vergeten dat hij daar bij kwam..

En Andijvie: gefeliciteerd!!
Oud 27-04-2004, 09:41
levi's
levi's is offline
Volgens mij kunnen Maud en Boris niet zo goed met elkaar overweg. De Finale wordt dan ook minder leuk
Oud 27-04-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Minkiemeis schreef op 27-04-2004 @ 08:58 :
Ik heb echt enorm het idee dat Boris eigenlijk een hekel heeft aan Idols (het programma op zich, de vorm bedoel ik). Het feit alleen al dat hij tijdens de Backstage-uitzendingen een beetje op die bank hangt en een beetje rond zit te kijken en heel kortaf antwoordt...
En dan vergeleken met zijn interviews bij Life & Cooking en bij RTL Boulevard.. ik vond hem heel spontaan en gezellig overkomen. Nog steeds wel serieus, maar hij zei veel meer en maakt zelfs grapjes (!!! ) tussendoor..

En ik ben heel erg bang eigenlijk dat Maud gaat winnen zaterdag, juist omdat veel mensen Boris zo'n eikel vinden.. maar als we het dan over een ster op zich hebben..
Bij Maud moet het echt uit haar tenen komen, de sexy kleding die ze draagt.. volgens mij voelt ze zich er ook helemaal niet lekker in
Dus ook ik ben "definitely" pro-Boris
Bij RTL-B zei hij toch dat hij bij Idols altijd vooral bezig was met zijn optreden enzo, minder met alles er omheen. Misschien is dat gehang en afstandelijke bij Idols een soort nervositeit. Ik vond het in ieder geval erg fijn om te zien dat hij bij RTL-B en Life & Cooking een stuk... mja, toch fijner om naar te kijken was. Hij leek zich meer op zijn gemak te voelen.
Maar ik ben allang blij dat hij niet zo druk en lacherig als Jamaď is.

@Pebbles: Bedankt
Oud 27-04-2004, 10:27
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-04-2004 @ 21:49 :
Ik heb ook allebei gezien. Ik vond die presentatrice van het Jeugdjournaal echt nerveus overkomen... (Ik kijk het eigenlijk altijd ( ) en normaal gesproken is ze minder nep dan vandaag, maar ik mag haar sowieso niet zo Die andere mensen zijn leuker )
Maud vond ik op zich wel leuk, alleen ook een beetje nerveus.

Boris bij RTL-B was echt leuk. Lekker rustig, en inderdaad heel anders dan bij Idols. Veel echter, veel leuker ook. Mijn vriend kon hem ook waarderen (voor het eerst):'Hey, hij lijkt op mij! Dat haar! Zal ik het ook zo knippen?'
Ook leuk hoe Beau en Albert deden, heel rustig en makkelijk... niet gedwongen of nep, fijn
Ik kijk 't Jeugdjournaal ook best regelmatig. Vind 't soms best gaaf, ook met die Europabus. Maar goed. Vind je niet dat die ene presentatrice, dat donkere meisje, pas nep is? Die is altijd zo overdreven vind ik.. daarbij vond ik deze nog wel meevallen. En ik kan't best snappen als ze zenuwachtig was eigenlijk.

En.. laat je vriend zn haar zo knippen.
Gefeliciteerd ook.
Oud 27-04-2004, 10:42
Verwijderd
Komen ze eigenlijk verder nog ergens op tv?
Oud 27-04-2004, 10:43
Daangerous
Daangerous is offline
@ Andijvie: gefeliciteerd

Citaat:
Goede Fee schreef op 25-04-2004 @ 21:26 :
Boris ís gewoon muziek. Hij is al jaren bezig met het krijgen van een platencontract en het maken van muziek.
In Nederland maar ook in Spanje... Daarom vind ik het eigenlijk eerlijker dat Boris wint dan dat Maud wint. Alhoewel zij wel het meest commercieel is denk ik.
Het gaat nu eenmaal niet om eerlijkheid in de showbusiness, er zijn genoeg mensen die het meer verdienen als iemand anders van idols om een pratencontract te krijgen bij een grote maatschappij, die krijgen dat ook niet omdat het eerlijk is.
Oud 27-04-2004, 10:47
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-04-2004 @ 11:42 :
Komen ze eigenlijk verder nog ergens op tv?
Vast wel, hoewel ze ook moeten oefenen neem ik aan.
Jij had Boulevard ook gezien he? Daar hadden ze 't over Maud uitnodigen en dat Boris dan naar Jeugdjournaal zou moeten (ik vond 't zo gaaf zoals Boris zei: "Ja maar dan mag k ook naar 't Jeugdjournaal!"). 't Zou me niets verwonderen als dat nog echt gaat gebeuren ook.

Vrijdag is er ook nog the Day Before (onder 't motto: hoe kan je zo vaak mogelijk Idols per week uitzenden) en verder zou ik het niet weten.
Oud 27-04-2004, 10:54
Balance
Balance is offline
Net de herhaling van het jeugdjournaal gezien. Erg leuk
Maar ik heb weinig zenuwen gezien... ook bij de presentatrice niet. (hoewel ik nooit naar het jeugdjournaal kijk, dus ik weet niet hoe zij het normaal doet)
Oud 27-04-2004, 13:27
levi's
levi's is offline
Ah damn, werd het herhaald
Oud 27-04-2004, 13:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 14:27 :
Ah damn, werd het herhaald
ja. er is 's ochtends altijd een herhaling van het jeugdjournaal met een gebarentolk erbij.
Oud 27-04-2004, 14:08
levi's
levi's is offline
zucht
Oud 27-04-2004, 14:14
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
heavinly schreef op 26-04-2004 @ 19:53 :
Ik heb het zelf niet gezien, maar als dit echt waar is, is het echt oneerlijk. Maud was ook maar heel kort bij Life & Cooking.

Ze krijgt gewoon geen kans van de media: Ik was net een omroepblad (ik mag geloof ik geen namen noemen hier op het forum) aan het lezen. Daarin stond een stukje over de drie laatste kandidaten (toen het gedrukt was wisten ze waarschijnlijk nog nie wie er uit zou gaan). Bij Boris waren ze heel erg positief terwijl er bij Maud dingen stonden als "ze heeft niet die x-factor" en "Zelf denkt Maud het helemaal te gaan maken"... toch zeker dit laatste heb ik Maud nog nooit horen zeggen.
In datzelfde omroepblad staat er bij zaterdag 1 mei een stukje geschreven over de Idols-finale. Bij dat stukje staat een foto van Boris en JK, en dus geen foto van Maud....
Oud 27-04-2004, 15:53
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 27-04-2004 @ 15:14 :
Ik heb het zelf niet gezien, maar als dit echt waar is, is het echt oneerlijk. Maud was ook maar heel kort bij Life & Cooking.

Ze krijgt gewoon geen kans van de media: Ik was net een omroepblad (ik mag geloof ik geen namen noemen hier op het forum) aan het lezen. Daarin stond een stukje over de drie laatste kandidaten (toen het gedrukt was wisten ze waarschijnlijk nog nie wie er uit zou gaan). Bij Boris waren ze heel erg positief terwijl er bij Maud dingen stonden als "ze heeft niet die x-factor" en "Zelf denkt Maud het helemaal te gaan maken"... toch zeker dit laatste heb ik Maud nog nooit horen zeggen.
In datzelfde omroepblad staat er bij zaterdag 1 mei een stukje geschreven over de Idols-finale. Bij dat stukje staat een foto van Boris en JK, en dus geen foto van Maud....
Wat raar? En in welk blad was dat? (Mag wel genoemd worden). Hm.. maar dan vind ik 't juist extra cool dat Maud toch door is naar de finale. Zij is 10x beter dan JK.
Oud 27-04-2004, 15:56
Norrage
Norrage is offline
Wel interessant om de tussenstand te zien op www.jeugdjournaal.nl van wie er gaat winnen volgens jeugdjournaal en zo....Staat namelijk echt helemaal gelijk...Als de rest van Nederland ook zo denkt gaat het zaterdag HEEL spannend worden...Leuk Jeugdjournaal is natuurlijk wel een beetje een voor kleine kinderen...Boris zal toch wel wat hoger scoren bij de ouderen denk ik zo..

Maar Boris moet toch wel winnen...Toch wel duidelijk dat hij iets meer heeft dan Maud, meningen daargelaten...
Oud 27-04-2004, 16:05
levi's
levi's is offline
Jeugd Journaal Poll
Wie moet Idols 2004 winnen?

Boris 1851
Maud 1838

Totaal aantal stemmen: 3689

Nou het gaat wel gelijk op hoor
Oud 27-04-2004, 16:06
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
heavinly schreef op 27-04-2004 @ 16:53 :
Wat raar? En in welk blad was dat? (Mag wel genoemd worden). Hm.. maar dan vind ik 't juist extra cool dat Maud toch door is naar de finale. Zij is 10x beter dan JK.

Veronica magazine, ik heb hem net voor me liggen
Oud 27-04-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 27-04-2004 @ 15:14 :

Mja, dat omroepblad mag schrijven wat het wil, en zo dus ook de rest van de media...
Oud 27-04-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
omrielevie schreef op 27-04-2004 @ 17:05 :
Jeugd Journaal Poll
Wie moet Idols 2004 winnen?

Boris 1851
Maud 1838

Totaal aantal stemmen: 3689

Nou het gaat wel gelijk op hoor
Hey, grappig, toen ik vanmorgen keek stond Maud nog voor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten