![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan nog iets, en dat is niet lullig bedoeld ofzo, maar ik denk dat mensen die Boris a-muzikaal noemen geen goed muzikaal gehoor hebben waardoor veel dingen die hij erin legt (die dus juist muzikaal zijn) niet kunnen begrijpen waardoor het scheef klinkt terwijl het dus eigenlijk het tegenovergestelde is. Ik vrees dat de gemiddelde idolskijker niet zo heel muzikaal is en een hoop goede dingen van Boris niet hoort en een hoop slechte dingen van Maud ook niet hoort... Ik vind Maud geen bijzonder goede zangers, er zit totaal geen lijn in, het flubbert alle kanten op, ze focust haar stem nergens en alles blijft heel vlak/mat, weinig energie enzovoort. Kortom: ik= pro boris ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn moeder is blank en zijn vader ook dacht ik...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En Alice is juist helemaal geen hockeytrutje, meer een dom schaap dat aan streetdance doet ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat ''I've got the music in me'' vond ik eerlijk gezegd niet eens zo slecht, afgezien van de slechte zangers die er natuurlijk nog tussen zaten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wordt gek van mijn zusje die me constant vraagt of ik Rexona wil kopen omdat zij een Boris sjaal wil. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kind: mama, ik wil een sjaaltje moeder: dat kan niet kind: ja maar ik wil een sjaaltje!! moeder: dat kan alleen als je rexona koopt kind: mama, ik wil rexona! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
op zijn eerste cd zingt ie precies dezelfde muziek als die Maud zou zingen als ze wint. Dat zei Henk Jan Smits in ieder geval in het AD van afgelopen zaterdag. De (muziek voor de) cd voor de winner ligt al klaar, hij moet nog aangepast worden op de toonhoogte van de winnaar en ingezongen worden, en dan ligt ie binnen een maand in de winkels....
||
Citaat:
Maar zoals ik al zei; laten we afwachten, misschien wordt het wel hele leuke muziek. Misschien ook niet.... dat weten we zaterdag pas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals geloof ik Andijvie al zei in dit topic, betekent dat niet dat ze dezelfde nummers zingen, maar dat er voor zowel Maud als Boris al een cd klaar ligt voor als ze zouden winnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maud en Boris gaan beiden het liedje When you think of me zingen. Zowel de versie van Boris als Maud is al opgenomen. De tape daarvan ligt in de cd-fabriek en zodra de winnaar van Idols 2 duidelijk is, worden cd's geperst van de winnende versie. Het nummer When you think of me is enige tijd geleden al op de plaat gezet door de Amerikaan Mark Wills. '
Voor het hele artikel klik hier Het liedje is trouwens best leuk, wel beetje 'zwijmel', maarja, wel grappig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maud vond ik op zich wel leuk, alleen ook een beetje nerveus. Boris bij RTL-B was echt leuk. Lekker rustig, en inderdaad heel anders dan bij Idols. Veel echter, veel leuker ook. Mijn vriend kon hem ook waarderen (voor het eerst):'Hey, hij lijkt op mij! Dat haar! Zal ik het ook zo knippen?' ![]() Ook leuk hoe Beau en Albert deden, heel rustig en makkelijk... niet gedwongen of nep, fijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
boris moet je idd niet zo'n popachtig nummer geven en dat heeft iedereen maar al te goed door. Maud kan nummers als die van Dido echt perfect en ook dat had men door. Ik denk niet dat er een verschil zit in doelgroep.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb Boris ook al gemist bij RTL Boulevard ![]() En Andijvie: gefeliciteerd!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben allang blij dat hij niet zo druk en lacherig als Jamaď is. @Pebbles: Bedankt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() En.. laat je vriend zn haar zo knippen. ![]() ![]() Gefeliciteerd ook. ![]() |
![]() |
||
@ Andijvie: gefeliciteerd
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij had Boulevard ook gezien he? Daar hadden ze 't over Maud uitnodigen en dat Boris dan naar Jeugdjournaal zou moeten (ik vond 't zo gaaf zoals Boris zei: "Ja maar dan mag k ook naar 't Jeugdjournaal!"). 't Zou me niets verwonderen als dat nog echt gaat gebeuren ook. Vrijdag is er ook nog the Day Before (onder 't motto: hoe kan je zo vaak mogelijk Idols per week uitzenden) en verder zou ik het niet weten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze krijgt gewoon geen kans van de media: Ik was net een omroepblad (ik mag geloof ik geen namen noemen hier op het forum) aan het lezen. Daarin stond een stukje over de drie laatste kandidaten (toen het gedrukt was wisten ze waarschijnlijk nog nie wie er uit zou gaan). Bij Boris waren ze heel erg positief terwijl er bij Maud dingen stonden als "ze heeft niet die x-factor" en "Zelf denkt Maud het helemaal te gaan maken"... toch zeker dit laatste heb ik Maud nog nooit horen zeggen. In datzelfde omroepblad staat er bij zaterdag 1 mei een stukje geschreven over de Idols-finale. Bij dat stukje staat een foto van Boris en JK, en dus geen foto van Maud.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wel interessant om de tussenstand te zien op www.jeugdjournaal.nl van wie er gaat winnen volgens jeugdjournaal en zo....Staat namelijk echt helemaal gelijk...Als de rest van Nederland ook zo denkt gaat het zaterdag HEEL spannend worden...Leuk
![]() Maar Boris moet toch wel winnen...Toch wel duidelijk dat hij iets meer heeft dan Maud, meningen daargelaten... |
![]() |
||
Citaat:
Veronica magazine, ik heb hem net voor me liggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Craig Rogen | 501 | 27-09-2008 17:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales transfattyacid | 500 | 24-04-2004 23:27 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
De Kantine |
Ankette voor sgool. Uncle_Sam | 24 | 08-04-2003 15:21 |