Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 16:37
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Riantje schreef op 01-06-2004 @ 17:48 :
Sorry, heb het druk, druk, druk. Heb bijna toetsweek en die lieve leraren halen het in hun hoofd deze week nog een laatste tussentoets te geven
Net 16 jaar geworden en nou al worden afgebeuld
Tss....
Ok ok Ik zei het ook alleen maar dat jij je der aan zou irriteren en dus om mij het tegendeel te bewijzen snel een nieuw stukje zou neerzetten

XXX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2004, 16:43
Asperientje
Asperientje is offline
Heey, ik sta op een nieuwe pagina
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:19
Riantje
Riantje is offline
Citaat:
Asperientje schreef op 03-06-2004 @ 17:37 :
Ok ok Ik zei het ook alleen maar dat jij je der aan zou irriteren en dus om mij het tegendeel te bewijzen snel een nieuw stukje zou neerzetten

XXX
Haha leuk geprobeerd Asperientje !
Maare ff serieus, ik wil ook heel graag verder schrijven aan Noah, maar op dit moment heb ik het ff te druk. Zodra ik ook maar een ietsiepietsie klein gaatje over heb, begin ik meteen aan een nieuw stuk!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:44
Asperientje
Asperientje is offline
De stand maar weer eens :

Gebruiker Posts
Riantje 55
Grim 37
Asperientje 23
Millroy 13
Pierreke 9
duivelaartje 6
Sasbeest 3
Susu 2
*Rupsje* 1
Dicenquesoy 1
Mexx_M 1
startrak 1
tiram 1
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Asperientje schreef op 07-06-2004 @ 13:44 :
De stand maar weer eens :

Gebruiker Posts
Riantje 55
Grim 38
Asperientje 24
Millroy 13
Pierreke 9
duivelaartje 6
Sasbeest 3
Susu 2
*Rupsje* 1
Dicenquesoy 1
Mexx_M 1
startrak 1
tiram 1
Ik ben echt gruwelijk.

RIANTJE, SCHRIJF DAT STUKJE EENS AF ANDERS SPAMMEN WE HET TOPIC VOL!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:05
Millroy
Millroy is offline
Helaas, driewerf helaas.
Donderdag beginnen de examens voor de heer millroy (ondergetekende) en ik zal het blijkbaar moeten stellen zonder mijn favoriete pasttime activity, het lezen van Noah...
Snif...
Maar als je duimt vergeef ik het je.
Of anders....geef toe, of anders klinkt ongeloofelijk stoer
Oud 08-06-2004, 20:48
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-06-2004 @ 17:05 :
Helaas, driewerf helaas.
Donderdag beginnen de examens voor de heer millroy (ondergetekende) en ik zal het blijkbaar moeten stellen zonder mijn favoriete pasttime activity, het lezen van Noah...
Snif...

*geeft je best wel gelijk*
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:51
Asperientje
Asperientje is offline
...?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 10:54
Riantje
Riantje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-06-2004 @ 17:05 :
Helaas, driewerf helaas.
Snif...
Ik word al bang
Mensen, nog drie toetsen en ik ben klaaaaar
Dat betekent dat ik vanaf woensdag zo goed als vrij ben en dat ik dan heeeel veel tijd heb om te schrijven.
En ik ben dus ook van plan om dat te doen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 15:59
Riantje
Riantje is offline
Hèhè eindelijk een vervolgje
Ik heb zo goed als vakantie, dus veel meer tijd om te schrijven. Vandaar hier weer een nieuw stukje. Het is niet erg lang, maar er komt nog meer. Enjoy, en laat me jullie kritiek weten

Het leek alsof ik al uren aan het wachten was. Ik zat in een ongemakkelijke houding en mijn benen tintelden. Een fantastisch uitzicht had ik ook niet. De hele tijd keek ik naar het grijze staal van de oerlelijke kast. Ik had me meerdere malen afgevraagd wat daar nou in zat. Om de tijd de doden had ik mijn nagels van een grondige knipbeurt voorzien. Bij gebrek aan iets anders gebruikte ik natuurlijk mijn tanden. Ik stak mijn hoofd om het hoekje van de kast en trok hem weer terug toen ik een aantal mannen zag naderen. Ik vond het vreemd. Het enige wat ik het afgelopen uur had gezien, waren mannen. Niet toevallig één, maar veel meer en veel vaker. ‘Waar ben ik in hemelsnaam in beland?’ Fluisterde ik tegen niemand in het bijzonder. Als het niet om zo’n mooi meisje ging als Noah, dan was ik snel weggeweest, maar ik moest met haar praten. Ik wilde alle twijfel weg wissen die al dagen in me rondspookte. Ik wilde verduidelijking. Nu, en niet een andere keer. Hoe zat het met haar stiefvader en wat als de jongen de waarheid had verteld? Was ze dan echt een hoer? Ik durfde er bijna niet aan te denken. Het enige wat ik wel eens van die wereld had opgepikt, kwam uit vieze blaadjes die Bas en ik eens, een hele tijd terug, in de bosjes hadden gevonden. Verrukt hadden we gekeken naar de rare plaatjes die erin stonden, ondertussen zachte kreetjes slakend. We waren de tijd totaal vergeten en toen we eenmaal met het blaadje thuiskwamen, kregen we van mijn ouders flink op ons kop. Bas moest naar huis en ik naar mijn kamer. Na een volgend gesprek had mijn vader me verboden om ooit nog in die bosjes te kruipen. ‘Eens zul je begrijpen waarom we dit doen jongen,’ had mijn vader gezegd. Ik had er niet veel van begrepen, ik was nog klein, maar nooit zijn Bas en ik nog terug gegaan naar dat plekje. Nee, de schrik zat er goed in.
Glimlachend keek ik voor me uit. Dat was nog eens een leuke tijd. Hoe onschuldig waren we toen nog geweest, totaal niet bewust van de problemen die een mens kan hebben.
Plotseling hoorde ik het gekraak van een deur en schrok op. Ik wierp een snelle blik achter de kast en kwam tot de conclusie dat Noah klaar was met wat ze daar dan ook te zoeken had. Ik besloot me niet langer als een bang muisje achter de kast te verstoppen. Luid kreunend, want mijn benen sliepen, stond ik op. Met een grote stap stond ik in het gangpad. Noah had de deur nog niet dicht gedaan en ik had dus een goed zicht op wat zich in de kamer afspeelde.
Totaal verbijsterd aanschouwde ik het toneel.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:49
Verwijderd
Zal je zien dat ze aant scrabbelen zijn

Heerlijk stukje Riantje, ga zo (snel mogelijk) door

Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 17:58
Riantje
Riantje is offline
Wacht maar af In ieder geval bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Riantje schreef op 17-06-2004 @ 18:58 :
Wacht maar af In ieder geval bedankt voor je reactie
Lezer van het eerste uur
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 20:49
Asperientje
Asperientje is offline
Weer een leuk stukje, alleen.. ok je wou reacties en meningen dus wat ik ervan vind: ik vind het eigenlijk een beetje te langdradig worden. Ik bedoel, er gebeurd niet zo snel "iets", en als er iets gebeurd, is het iets héél kleins..

Ik betwijfel of je me zult begrijpen..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 09:32
Riantje
Riantje is offline
Je hebt gelijk, er gebeurd nu even weinig, maar nu komt het juist op een punt dat er wel wat gaat gebeuren en werk ik naar het einde toe. Als je alles zo snel zou laten verlopen, zou het ook niet leuk zijn. Een verhaal loopt zeg maar in een parabool en soms zijn er ook stukjes waar misschien weinig in gebeurd, maar die het verhaal toch iets extra's geven.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 12:48
Soapsie
Soapsie is offline
Heeeey wijfie!

Jij hebt je verhaal dus ook al hier staan! Ik hoorde het namelijk vannochtend van Darling, dat je hier veel betere reacties kon krijgen. Reacties waar je echt wat aan hebt. Dus ik heb mijn verhaal: "Lizelotte" er ook op gezet! En meteen die reacties hoe ik het moest veranderen! Echt zooo chill!

Maargoed....Noa is echt te gek!!!! Vind um echt superrrr gaaf!!! -x-x-x- Soapsie (soof --> op fancy)
Oud 20-06-2004, 19:34
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 20-06-2004 @ 13:48 :
Heeeey wijfie!

Jij hebt je verhaal dus ook al hier staan! Ik hoorde het namelijk vannochtend van Darling, dat je hier veel betere reacties kon krijgen. Reacties waar je echt wat aan hebt. Dus ik heb mijn verhaal: "Lizelotte" er ook op gezet! En meteen die reacties hoe ik het moest veranderen! Echt zooo chill!

Maargoed....Noa is echt te gek!!!! Vind um echt superrrr gaaf!!! -x-x-x- Soapsie (soof --> op fancy)

Dit is nou echt reclame over eigen stukje..!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:00
Riantje
Riantje is offline
Haha tja...Asperientje Moet kunnen hè
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:09
Millroy
Millroy is offline
Ok,
de Fancy?!?
Dat is nogal fout ja.
Fouter dan faut.
En dat wil dan al wat zeggen
And now for something completely different:
VERVOLGEN DIE HANDEL.

Oud 21-06-2004, 16:13
Verwijderd
Definitie van fancyforum:
Plaats voor pas puberende meisjes die hun wannabe verhalen er neerzetten die daar vervolgens niet bekritiseert worden, door gebrek aan kennis.

Globaal gezien.

Mja, hier zitten veel gemenere mensen, dat is het gewoon.

Grim
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:20
-Melody-
-Melody- is offline
Is het eens met Grims defenitie
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:46
Riantje
Riantje is offline
Citaat:
Grim schreef op 21-06-2004 @ 17:13 :
Definitie van fancyforum:
Plaats voor pas puberende meisjes die hun wannabe verhalen er neerzetten die daar vervolgens niet bekritiseert worden, door gebrek aan kennis.

Globaal gezien.

Mja, hier zitten veel gemenere mensen, dat is het gewoon.

Grim
Je hebt helemaal gelijk !
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:55
Millroy
Millroy is offline
Laten we die handel daar even gaan overnemen
(kzie het al voor me, gillende meisjes, totale chaos, met schrijfstertjes snikkend op hun knieen omdat Grim evenzijn destructive powers bovenhaalde
Add duivelaartje om ze nog goed in de war te brengen, een snuifje Astuanax en Millroy (voor die broodnodige Belgische toets ) voeg aan dit mengsel Zuster en Charlotte toe
Et voila
MAYHEM )
Oud 21-06-2004, 17:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Millroy schreef op 21-06-2004 @ 17:55 :
(kzie het al voor me, gillende meisjes, totale chaos, met schrijfstertjes snikkend op hun knieen omdat Grim evenzijn destructive powers bovenhaalde
Add duivelaartje om ze nog goed in de war te brengen, een snuifje Astuanax en Millroy (voor die broodnodige Belgische toets ) voeg aan dit mengsel Zuster en Charlotte toe
Et voila
MAYHEM )
Zo, ik word ook nog even genoemd.

Maar Riantje... mooi gedaan! Heb even een tijdje hier niet gereageerd, maar het werd weer tijd. Vind het echt een relax verhaal op te lezen, niet te makkelijk, niet te moeilijk. Echt zo'n heerlijk chill verhaal!
*oh, die woorden kunnen niet van mij zijn. Chill? Relax? Die gebruik ik anders echt noooit. *
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 21-06-2004 @ 17:55 :
Goed plan, de ravage zal niet te overzien zijn. Wij kunnen goed bekritiseren, iig, dat maak ik op uit de reacties dat het commentaar hier veel beter is. Ik denk dat alleen mensen met een ''goed'' verhaal de overstap hebben gewaagd. Het grootste deel van de verhalen die daar van af komen vind ik niet echt meesterlijk, maar Noah en het verhaal van Bloemenpoes daarintegen wel.
Dus, stel dat er veel slechtere verhalen staan, ik weet niet wat ik daartegen zal doen. De ravage zal niet te overzien zijn. En dan natuurlijk met ons immer mierenneukende Duivelaartje, ons dynabelgisch duo Astuanax en Millroy, het altijd ratelende Charlottetje, de (vaak) zwijgende zuster en als laatste, LUH-3417, met een naam die aandoet als een autokenteken, maar wiens persoonlijkheid verre van een kenteken is.
Fancy forum zou nooit meer hetzelfde zijn. Maar, ik blijf hier, het is hier veel leuker enzo, mensen met echt veel verstand ervan. Vaak ook leukere topics, een verhalenwedstrijd met botte concurrentie en de altijd leuke fototopics. I love Letteren!

Grim
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:45
Millroy
Millroy is offline
Ach, ik heb toch geen zin om dat forum te zoeken
Me so lazy.
Anyway, nog 3.
En dan I shall rule the forum, vano de meest onmogelijke plaatsen DMV mijn laptop
Ik zal niet meer weg te branden zijn van uw scherm en uw verhalen, tenzij dat het mij tegensteekt en ik iets anders ga fixen.
Tsteekt mij ondertussen wel ferm tegen dak ier altij AN moe praten dus gaak ier wa gewone taal uit mijn botten slaan.
ongenoegen uiten in moerstaal:
Da spel hangt ier mijn kloten uit, morgen fuckin Bedrijfswetenschappen en diene cursus trekt ier op geen reet en kben te leeg voe tgans te lezen en mijn ma is ier fameus aant neuten en mijn zuster is van haren tak aant maken.
Ma bon,
Riantje, gelieve mij te voorzien van examenstress reliever en schrijf dat verhaal
En dan nu weer ontopic Millroy.
Oud 21-06-2004, 17:48
-Melody-
-Melody- is offline
Muha! Moet je doen millroy.. tis daar heel ''gezellig''..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:50
Millroy
Millroy is offline
Ik haat aanhalingstekens
Gezellig gezellig of gezellig
Anyway, kdoe het toch niet
Oud 21-06-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 21-06-2004 @ 18:50 :

Anyway, kdoe het toch niet
Is gwoon beneden onze stand. imho dan Kijk, ik wil er ook best gaan kijken en commentaar leveren enzo, maar ik wil dan toch wel zekere royalities, aangezien ik goed kan bekritiseren

Grim
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:37
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Hoppakee! Weer een fan!!!

Oud 21-06-2004, 19:01
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Grim schreef op 21-06-2004 @ 18:53 :
Is gwoon beneden onze stand. imho dan Kijk, ik wil er ook best gaan kijken en commentaar leveren enzo, maar ik wil dan toch wel zekere royalities, aangezien ik goed kan bekritiseren

Grim
Free rampaging and genocides.
oh yeah, and free beers
Oud 21-06-2004, 19:59
Riantje
Riantje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-06-2004 @ 18:06 :
Zo, ik word ook nog even genoemd.

Maar Riantje... mooi gedaan! Heb even een tijdje hier niet gereageerd, maar het werd weer tijd. Vind het echt een relax verhaal op te lezen, niet te makkelijk, niet te moeilijk. Echt zo'n heerlijk chill verhaal!
*oh, die woorden kunnen niet van mij zijn. Chill? Relax? Die gebruik ik anders echt noooit. *
Dankje Duivelaartje !
En tja, Fancy Forum Ik ben daar een keer toevallig gekomen en omdat ik nergens anders een plekje wist om mijn verhalen neer te zetten, heb ik het daar maar gedaan. Toen ik eenmaal van Letteren hoorde, was de stap snel gemaakt
Bij Fancy krijg je uitsluitend bagger commentaar (bagger?)
Naja, van de meeste dan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Riantje schreef op 21-06-2004 @ 20:59 :

Bij Fancy krijg je uitsluitend bagger commentaar (bagger?)
Naja, van de meeste dan.
Let me guess

''Ooohhh wat mooi, ga door meid, ga door!''

''Dat kan ik zelf zo goed niet, wat mooi!''

ARGUMENTEN, DOOSJES!!

Grim
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:08
Riantje
Riantje is offline
Citaat:
Grim schreef op 21-06-2004 @ 21:06 :
Let me guess

''Ooohhh wat mooi, ga door meid, ga door!''

''Dat kan ik zelf zo goed niet, wat mooi!''

ARGUMENTEN, DOOSJES!!

Grim
Inderdaad Je raadt het al. Is het nou allemaal zo voorspelbaar?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:10
Verwijderd
Fancy forum > blondt en leeg
Het is inderdaad wel voorspelbaar, want het is te zien bij de nieuwere mensen op letteren. No shit, dat is echt storend.

Grim
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:45
-Melody-
-Melody- is offline
Val ik ook onder die ''nieuwe'' mensen
Oud 21-06-2004, 20:50
Millroy
Millroy is offline
Dat, mijn beste bloemenkat, hangt volledig van jou af.
Oud 21-06-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 21-06-2004 @ 21:45 :
Val ik ook onder die ''nieuwe'' mensen
NEWBEE!!!

kijk, en nou niet meer. Ma plz, doe niet zo breezer in je sig

Grim
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:59
Millroy
Millroy is offline
Dank u zeer Grim.
Dat 0 gedoe is mateloos irritant.
Tenzij je binair spreekt.
En haal dat sorry grim eruit.
Wees een assertief kind, niet zomaar een kind.
Oud 21-06-2004, 21:00
-Melody-
-Melody- is offline
Zoals ik me al heb verklaard.. mijn breezahsletjespersoonlijkheid stak de kop op (ofzo)
Oud 21-06-2004, 21:09
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Riantje schreef op 21-06-2004 @ 17:00 :
Haha tja...Asperientje Moet kunnen hè

Jaweeeel, want zij heeft ook een erg interessant stukje!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:09
Riantje
Riantje is offline
Weer een (klein) nieuw stukje! Commentaar please
Ben al bezig met een volgend stukje trouwens.

Uit de kamer klonk luid gekreun. Geschokt draaide ik met mijn hoofd heen en weer op zoek naar het verwachte stelletje. Mijn blik gleed over de rode banken die kriskras door de kamer verspreid stonden met pluchen roze kussen erop. Overal hingen lampen met een rood schijnsel en ik zag al diverse koelkasten in de grote kamer staan. Vol afschuw haalde ik mijn neus op. Het rook er naar verschaald bier en nog iets wat ik niet thuis kon brengen. Dit was toch niet om aan te zien! Het gekreun hield nog steeds aan, maar hoe goed ik ook keek, ik zag niet waar het vandaan kwam. Ik zette een stap naar voren en stond nu helemaal in de kamer. Mijn schoenen zonken weg in de vloerbedekking. Overal was alles roze of rood, tot de glazen aan toe. Het duizelde me. Plotseling besefte ik dat er nog meer mensen in de kamer waren. Verstopt in een hoekje van de kamer, eveneens in roze kledij, zag ik Noah zitten op haar hurken met haar handen voor haar ogen. Ze zat vlakbij de deur en het verbaasde me dat ik haar bij het binnenkomen niet had opgemerkt. Langzaam liep ik naar haar toe. Net toen mijn hand naar haar hoofd reikte, klonk er een luide schreeuw. Van schrik maakte ik een sprongetje in de lucht en draaide me met een ruk om. Daar, aan de andere kant van de kamer, in de volle lengte, stond Jason. ‘Ik had het kunnen weten,’ mompelde hij. Onwillekeurig deed ik een stap naar voren. Ik moest hem laten zien dat ik niet bang voor hem was. ‘Je zit al de hele tijd achter Noah aan! Je bemoeit je met zaken die je helemaal niet aangaan! En nu? Nu kom je in mijn domein, dat niemand ooit ongevraagd mag betreden! Je gaat te ver mijn jongen, het moet nu afgelopen zijn.’ Jason liep rood aan. Ik slikte even. Mijn stem trilde toen ik vroeg: ‘Gebruik jij Noah? Laat je haar dingen doen die ze niet wilt voor geld?’ Jasons lach bulderde door de kamer. Noah jammerde en sloeg haar handen voor haar oren. Ik wilde haar helpen, maar besefte dat ik eerst mijn aandacht op Jason moest vestigen. ‘Waar komt dat gekreun vandaan?’
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:13
Verwijderd
mooi

meer!
sugg: mijn jong ipv mijn jongen

Grim
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:37
Asperientje
Asperientje is offline
Ik meld me af van Noah.. Der gebeurd echt TE weinig.. Veel succes nog!

Asperientje!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:43
tiram
tiram is offline
Nou zeg, anders stel je je even aan
Oud 24-06-2004, 10:57
Pierreke
Pierreke is offline
Vond dit een minder deel eerlijk gezegd, maar schijf verder. kan ook aan mijn stemming van de dag liggen! moeten we geen minimumleefdtijd gaan instellen voor dit topic?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 11:52
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
hij wordt me nou toch wel een beetje iets te traag van begrip hoor... Ik bedoel, het is zo duidelijk wat er gebeurt dat bijvoorbeeld de vraag:
Citaat:
‘Gebruik jij Noah? Laat je haar dingen doen die ze niet wilt voor geld?’
wel erg stom over komt.

[edit] maar voor de rest blijft het natuurlijk reuze-spannend.
Oud 24-06-2004, 13:27
Riantje
Riantje is offline
Citaat:
Asperientje schreef op 24-06-2004 @ 11:37 :
Ik meld me af van Noah.. Der gebeurd echt TE weinig.. Veel succes nog!

Asperientje!
Tja, dat moet je zelf weten, hoewel ik de reden nogal matig vind.
Ik ben hier om mijn verhaal te verbeteren en misschien nog ervan te leren ook, maar ik heb van jou nog weinig dingen gehoord dat ik eventueel kan verbeteren.
Als je het dan zo saai vind, help me dan om dat te vermijden! Daar is dit forum toch ook voor!
Niet dat ik nu boos ben ofzo, maar om op zo'n manier mijn verhaal niet meer te gaan lezen, vind ik toch wel minder.
Maar ja, wie ben ik om daar wat over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:25
Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Riantje schreef op 24-06-2004 @ 14:27 :
Tja, dat moet je zelf weten, hoewel ik de reden nogal matig vind.
Ik ben hier om mijn verhaal te verbeteren en misschien nog ervan te leren ook, maar ik heb van jou nog weinig dingen gehoord dat ik eventueel kan verbeteren.
Als je het dan zo saai vind, help me dan om dat te vermijden! Daar is dit forum toch ook voor!
Niet dat ik nu boos ben ofzo, maar om op zo'n manier mijn verhaal niet meer te gaan lezen, vind ik toch wel minder.
Maar ja, wie ben ik om daar wat over te zeggen.
Ik had je eerder al gewaarschuuwd, van het wordt te langdradig.
Als jij een nieuw stukje hebt neergezet, moet ik nog het vorige stukje lezen, zodat ik weer weet waar het ook al weer over ging en waar we gebleven waren.
En ja, idd, je hoeft niet boos te worden.

Nogmaals:veelsucces!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 14:33
Soapsie
Soapsie is offline
Eeeey....Nieuwe stukjes! Dat wist ik helemaal niet. En mij maar laten wachten op dat andere forum (nee, niet fancy)! Vind ut nog steeds een gaaf verhaal. En eerlijk gezegd helemaal niet saai. Schrijf gerust verder. Ik blijf lezen! Dikke kusz Soapsie
Reageren

Regels voor berichten