![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() XXX ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maare ff serieus, ik wil ook heel graag verder schrijven aan Noah, maar op dit moment heb ik het ff te druk. Zodra ik ook maar een ietsiepietsie klein gaatje over heb, begin ik meteen aan een nieuw stuk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
RIANTJE, SCHRIJF DAT STUKJE EENS AF ANDERS SPAMMEN WE HET TOPIC VOL!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mensen, nog drie toetsen en ik ben klaaaaar ![]() Dat betekent dat ik vanaf woensdag zo goed als vrij ben en dat ik dan heeeel veel tijd heb om te schrijven. En ik ben dus ook van plan om dat te doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is nou echt reclame over eigen stukje..!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar Riantje... mooi gedaan! Heb even een tijdje hier niet gereageerd, maar het werd weer tijd. Vind het echt een relax verhaal op te lezen, niet te makkelijk, niet te moeilijk. Echt zo'n heerlijk chill verhaal! ![]() ![]() *oh, die woorden kunnen niet van mij zijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, stel dat er veel slechtere verhalen staan, ik weet niet wat ik daartegen zal doen. De ravage zal niet te overzien zijn. En dan natuurlijk met ons immer mierenneukende Duivelaartje, ons dynabelgisch duo Astuanax en Millroy, het altijd ratelende Charlottetje, de (vaak) zwijgende zuster en als laatste, LUH-3417, met een naam die aandoet als een autokenteken, maar wiens persoonlijkheid verre van een kenteken is. Fancy forum zou nooit meer hetzelfde zijn. Maar, ik blijf hier, het is hier veel leuker enzo, mensen met echt veel verstand ervan. Vaak ook leukere topics, een verhalenwedstrijd met botte concurrentie en de altijd leuke fototopics. I love Letteren! Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
oh yeah, and free beers ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En tja, Fancy Forum ![]() ![]() Bij Fancy krijg je uitsluitend bagger commentaar (bagger? ![]() Naja, van de meeste dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ''Ooohhh wat mooi, ga door meid, ga door!'' ''Dat kan ik zelf zo goed niet, wat mooi!'' ARGUMENTEN, DOOSJES!! ![]() Grim |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk, en nou niet meer. Ma plz, doe niet zo breezer in je sig ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jaweeeel, want zij heeft ook een erg interessant stukje!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben hier om mijn verhaal te verbeteren en misschien nog ervan te leren ook, maar ik heb van jou nog weinig dingen gehoord dat ik eventueel kan verbeteren. Als je het dan zo saai vind, help me dan om dat te vermijden! Daar is dit forum toch ook voor! Niet dat ik nu boos ben ofzo, maar om op zo'n manier mijn verhaal niet meer te gaan lezen, vind ik toch wel minder. Maar ja, wie ben ik om daar wat over te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
Als jij een nieuw stukje hebt neergezet, moet ik nog het vorige stukje lezen, zodat ik weer weet waar het ook al weer over ging en waar we gebleven waren. En ja, idd, je hoeft niet boos te worden. Nogmaals:veelsucces! |
![]() |
|
Eeeey....Nieuwe stukjes! Dat wist ik helemaal niet. En mij maar laten wachten op dat andere forum (nee, niet fancy)! Vind ut nog steeds een gaaf verhaal. En eerlijk gezegd helemaal niet saai. Schrijf gerust verder. Ik blijf lezen! Dikke kusz Soapsie
|
![]() |
|
|