![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Waarom maak ik nou niet gewoon het huiswerk wat ik moet doen? ![]() ![]()
||
Citaat:
Heb je al eens geprobeerd te schrijven naar je therapeute? Ik heb zelf ook heel veel moeite om me te uiten tijdens therapie, maar als ik mijn therapeut schrijf verloopt de therapie een stuk gemakkelijker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb zelf de beslissing genomen om 2 opnames te gaan doen, en bij die eerste opname zit helemaal geen school.... nou is dat voor mij wat makkelijker, ik ben al behoorlijk vastgelopen op school dus ik heb ook niks te verliezen... ach, ik ben een beetje aan het kletsen bladiebla. ik hoop alleen dat je goed voor jezelf zorgt. hou je taai he |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Heeel erg veel sterkte! Sorry meis, heb verder niks eraan toe te voegen... Citaat:
Ik denk dat je je wel slecht voelt(idd niet slechter, klinkt niet al te goed...). Je zelfhaat zal er ook wel zeker mee te maken hebben en het eenzame gevoel maakt het helemaal compleet. Wat kun je ertegen doen? Hmm, moeilijk... positief ertegenaan kijken... Ben jij echt zo slecht/lelijk/weetikveelwat als ze je laten weten(schelden/pesten)? Ik denk het niet ![]() Het eenzame gevoel... probeer wat afleiding te zoeken, doe iets, als het kan zoveel mogelijk met vrienden... ontopic: Vandaag... het viel wel mee op school, gelukkig maar ![]() 1e uur wiskunde so, ik denk wel een voldoende te hebben ![]() 2e & 3e uur gym... we begonnen met wat rennen en daarna gingen we verspringen... daarna nog even gesoftbald, was wel leuk ![]() 4e uur gesprek gehad met een counselor, dat had ik misschien wel even nodig... 5e uur Engels... bahbah, wat kan die vent goed les geven zeg(ssst... sarcastisch) Daarna had ik al uit... maar ik bleef de pauze nog lekker op school wat met vrienden lullen ![]() Net voordat ik de computer aanzette, toen ik mijn kamer binnenkwam, gooide ik mijn tas op de grond... net zo dat mijn acoustische gitaar omviel... ik wou hem nog vangen, maar in mijn stomme snelle reactie 'brak' mijn duim weer over... auw... zo wordt ie nooit beter ![]() Ook een knuffel voor -xxx-Nijn en ~~dolce~~ ![]() ben ik nou knuffelverslaafd??? ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: Slecht gegeten. Sporten gaat goed, nu het afvallen nog. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
heejj, maar misschien vond je opa het niet 'erg' om alleen dood te gaan... Ik weet niet, voor jou is het natuurlijk niet fijn, en dat begrijp ik echt heel goed... Maar hoe het met mij oma was, is dat ze altijd als we weer weggingen uit het ziekenhuis, al afscheid nam alsof ze ons nooit meer zou zien... Misschien is jouw opa ook iedere keer al aan het afscheidnemen geweest, en nu in alle rust gegaan....? het blijft gissen natuurlijk, of niet, en er gewoon niet over nadenken... maar het hoeft niet per se negatief te zijn. heel erg veel sterkte!!!!! (F)
||
Citaat:
Mensen doen dat vaker. Die wachten met sterven tot het moment dat ze rustig en alleen zijn. Zelfde geldt voor dieren, die kruipen ergens weg zodat ze alleen zijn. Bij mijn opa was dit ook het geval. Elk kwartier ging er iemand kijken bij hem en bij hem zitten en hij is gestorven toen er niemand bij was...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn dag is nog niet zoveel soeps, ben bezig met het maken van het scheikunde 1,2 examen van 2003 en ik kan me er echt niet op concentreren, loop constant heen en weer (te spieken naar de antwoorden op havovwo.nl) want ik snap er echt geen zak van. Het is echt moeilijk! En dan te bedenken dat het scheikunde 1 examen er een stuk simpeler uitziet ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() In het begin helpt het wel ja. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Beleidszaken |
Beschrijving DK veranderen. Verwijderd | 44 | 05-09-2008 21:40 | |
Psychologie |