![]() |
||
Citaat:
daar kan je niets aan doen.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hey goed dat ej er zo over denkt! Ik hoop dat het ej lukt! Niemand voldoet aan die eisen, want zelfs miss worl zal dr waarschijnlijk ongelooflijk behaarde benen ook moeten harsen!! xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik durf er geen foto van te maken zo erg |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar je hebt mensen die dat zo laten en mensen die dat leren. En ik heb het geleerd. Ik haalde tot de 5e alleen maar 1en voor spelling. En in de 6e kon ik opeens 8en halen. Sommige mensen moeten er nou eenmaal meer moeite voor doen dan anderen. Ik heb helaas geen taalgevoel geefd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
de standaard :
Citaat:
Al helemaal vrouwen die al (te) dun zijn. doe er dan wat aan maar zeg het niet om aandacht te krijgen das helemaal erg. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap mensen niet die vinden dat bepaald gedrag voor het ene geslacht wél aantrekkelijk is (of tenminste niet storend) en voor het andere geslacht niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mss moet er dat ook nog bij op mijn lijstje. vrouwen die mij niet accepteren voor wie en wat ik ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onthaarde benen worden bijvoorbeeld bij vrouwen mooi gevonden, terwijl een man die zijn benen met Veet crème onthaart toch met een schuin oog wordt aangekeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan werkelijk geen gedrag bedenken dat ik wel storend vind bij mannen en niet bij vrouwen, of andersom. Ik had gedacht dat ik dat wel kon toen ik die vorige post begon te typen, maar dat kan ik niet. Kom gerust met voorbeelden, als je ze hebt. Qua gedrag en gewoonten, dan, niet qua uiterlijk. Natuurlijk val ik niet op vrouwen met stoppelbaarden of mannen met ronde heupen, maar daar ging het niet om. |
![]() |
||
Citaat:
- zeuren da ze de perfecte jongen/ man maar niet kunnen vinden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met niet perfect bedoel ik: hij hoeft niet perfect te zijn... tmag natuurlijk altijd.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Lifestyle |
Donnay joggingbroeken THC1 | 23 | 11-06-2005 07:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De fout Majesteit | 6 | 16-05-2003 14:11 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |