Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 10:41
Marie Elize
Marie Elize is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 15:00 :
Tsja. Ik erger me persoonlijk eerder aan grenzeloos analfabetisme dat blijkt uit foute spelling, dan aan het drankje dat iemand toevallig drinkt.
als je nou dyslectisch bent dan?
daar kan je niets aan doen.. en heeft niets met domheid ofzo te maken.
Oud 28-06-2004, 13:36
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
arP schreef op 28-06-2004 @ 10:54 :
hoezo raar, ik vind het wel logisch klinken eigenlijk
Ja ik ook, maar het is volgens sommigen een excuus voor niet afvallen. Ik heb een keer 10 dagen letterlijk op water en worteltjes geleefd en was toen... 600 gram aangekomen. Hoe een lichaam het voor elkaar krijgt? Geen flauw idee...
Oud 28-06-2004, 14:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Marie Elize schreef op 28-06-2004 @ 11:41 :
als je nou dyslectisch bent dan?
daar kan je niets aan doen.. en heeft niets met domheid ofzo te maken.
klopt, maar mensen schrijven tegenwoordig alles toe aan dyslectie... Ik wordT is niet een fout van dylectie, toch wordt deze regelmatig gemaakt. Als mensen letters omdraaien, word je niet snel dom gevonden...
Oud 28-06-2004, 14:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-06-2004 @ 15:07 :
dyslectie
Dyslexie.
Oud 28-06-2004, 14:28
Mari
Mari is offline
het kan me weinig schelen of iemand bier drinkt of wijn, al is het wel leuk een jongen tegen te komen die ook wijn drinkt ipv meteen zegt: 'jij ook een biertjuh?"
hm... rughaar is vies. borsthaar dat boven de kraag van overhemd/shirt uitkomt ook. verder heb ik me er maar bij neergelegd dat mannen harige wezens zijn
wat karakter betreft vind ik het irritant als mannen onuitgesproken zijn. 'ik vind het wel relaxed of zo'. eh, meaning?
je vindt het erg leuk? redelijk? of wil je weg? weet je eigenlijk wel wat je vindt?
ongeinteresseerde types die alleen maar over zichzelf kunnen praten zijn ook niet mijn favoriet. of maar eindeloos platte grappen blijven maken waar ik bij sta. ik vind veel best, maar als je merkt dat iemand iets niet waardeert.. bord voor zijn kop is dus ook
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 14:32
Uziel
Uziel is offline
mijn vader is boer, en ik voel me aardig aangesproken door alle opmerkingen dat mensen niet van boeren houden
Oud 28-06-2004, 17:34
juno
juno is offline
Van die arrogante (maar eigenlijk onzekere) types die playing hard to get spelen. Zo van: jij moet je in duizend bochten wringen voor ik durf te geloven dat je me leuk vindt, en tot die tijd doe ik net of je lucht bent, terwijl ik beslis of je goed genoeg bent voor me want dat is goed voor mijn ego.

Flikker op zeg, graag of helemaal niet. Je hoeft heus geen serenades onder mijn raamkozijn ten gehore te brengen, maar ik wil wel dat je fatsoenlijk met me omgaat en me de feedback geeft die ik er zelf ook instop.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 18:49
lelliey
lelliey is offline
even denken, waar ik op afknap bij jongens..

o1 ; humorloos zijn
o2 ; grote neus(sorry)
o3; jongens die stinken
o4; rughaar
o5; jongens die meteen al sex willen..knap ik echt zó op af
o6; saaie #$%^*@
o7; geen mooie ogen ofzo, als ie gewoon niks heeft wat mij aantrekt

ik hoop niet dat ik mensen hiermee beledig ofzo...en als dat wel zo is: niet mijn bedoeling
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 19:36
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Ik heb Na Deze Topic het gevoel dat ik noooooit van mijn leven aan un man kom haha.. maja..

ik heb anorexia gehad en nu boulimia en dat werkt nie egt mee om je lijf er goed uit te laten zien, ik baal daarheel erg van haha... want voldoe aan een aantal "zware Min-punten" maja,
boven aan mijn lijstje staat dan ook: gooi de eetstoornis in wc!
alleen, ik kan de wc niet vinden, heeft iemand er nog eentje voor mij?

ff 2 the point, geen enkele vrouw( igg de meerderheid) voldoet toch aan alle eisen zoals maat 36/38, mooie huid, no cellulitus, mooie verhoudingen, cupc etc etc etc,

You Cant Have It all!

kusj Do
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 21:26
lelliey
lelliey is offline
ja je hebt wel gelijk you can't have it all
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:37
BluebirdsFly
BluebirdsFly is offline
YeAh... ik ben rood haar maar 1 keer tegen gekomen..

Maar okay, ik stel eigelijk weinig eisen :
maar een absoluut no.1 qua uiterlijk vind ik een lieve uitstraling, en een lief gezichtje.
En ik kan een vrouw die langer is dan mij of dik is, of nagelbijt of wat dan ook, ook echt nog wel mooi vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:59
Verwijderd
- drukheid
- Dom zijn
- Hard to get spelen, dan gaat het feest dus gewoon niet door.
- puntschoenen/hakken
- De hele tijd maar blijven praten over zaken die een jongen onmogelijk interessant kan vinden.
- Stom gaan lachen als ze iets niet begrijpt, ipv belangstelling te tonen om te willen leren.
- Bij voorbaat zeggen dat iets haar niet lukt/ze iets niet kan.
- Zeggen dat ze lelijk zijn terwijl ze miss fucking world zijn.

En tijdens het uitgaan:

- Dames die zich helemaal krom drinken, om zich vervolgens door elke jongen te laten bespringen.
- Dames die als ze tevergeefs jou proberen te versieren, meteen naar een andere jongen op jacht gaan.
- Met ijsklontjes in hun smikkel naar mij toekomen om te vragen of ik ook wil, terwijl ze langzaam dichterbij komen terwijl ze je op een verschrikkkelijke manier geil proberen aan te kijken.

En vast nog wel meer, maar dat komt nog wel.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:23
Verwijderd
een vent moet gewoon een mannelijke/zelfverzekerde uitstraling hebben. en iid goed voor zichzelf zorgen in de trantvan hygiene. Ben het eigelijk wel met Juno en Sarah eens.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
littleprincess schreef op 28-06-2004 @ 20:36 :
Ik heb Na Deze Topic het gevoel dat ik noooooit van mijn leven aan un man kom haha.. maja..

ik heb anorexia gehad en nu boulimia en dat werkt nie egt mee om je lijf er goed uit te laten zien, ik baal daarheel erg van haha... want voldoe aan een aantal "zware Min-punten" maja,
boven aan mijn lijstje staat dan ook: gooi de eetstoornis in wc!
alleen, ik kan de wc niet vinden, heeft iemand er nog eentje voor mij?

ff 2 the point, geen enkele vrouw( igg de meerderheid) voldoet toch aan alle eisen zoals maat 36/38, mooie huid, no cellulitus, mooie verhoudingen, cupc etc etc etc,

You Cant Have It all!

kusj Do

hey goed dat ej er zo over denkt! Ik hoop dat het ej lukt!
Niemand voldoet aan die eisen, want zelfs miss worl zal dr waarschijnlijk ongelooflijk behaarde benen ook moeten harsen!!

xxx
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:57
M@TRIX
M@TRIX is offline
een grote wrat op haar neus?!
Oud 29-06-2004, 12:34
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2004 @ 17:49 :
Breezer-makeup vind ik vreselijk: dus een dikke laag foundation en vervolgens veel te veel lipgloss en mascara, echt zo goedkoop. Vooral in combinatie met breezerkleding is dat funest. Daar kan ik dus écht met de beste wil van de wereld niet langer dan 30 seconden naar kijken.

Verder eigenlijk the usual: slechte adem, niet geflosst, vieze oren, schilferig/vettig/ruikend haar, een lelijke huid, niet schone/te lange nagels, puisten, onverzorgde lichaamsbeharing, zijn allemaal een nono (uiteraard).
zoiets loopt hier op school rond
ik durf er geen foto van te maken zo erg
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-06-2004 @ 23:59 :
- drukheid
- Dom zijn
- Hard to get spelen, dan gaat het feest dus gewoon niet door.
- puntschoenen/hakken
- De hele tijd maar blijven praten over zaken die een jongen onmogelijk interessant kan vinden.
- Stom gaan lachen als ze iets niet begrijpt, ipv belangstelling te tonen om te willen leren.
- Bij voorbaat zeggen dat iets haar niet lukt/ze iets niet kan.
- Zeggen dat ze lelijk zijn terwijl ze miss fucking world zijn.

En tijdens het uitgaan:

- Dames die zich helemaal krom drinken, om zich vervolgens door elke jongen te laten bespringen.
- Dames die als ze tevergeefs jou proberen te versieren, meteen naar een andere jongen op jacht gaan.
- Met ijsklontjes in hun smikkel naar mij toekomen om te vragen of ik ook wil, terwijl ze langzaam dichterbij komen terwijl ze je op een verschrikkkelijke manier geil proberen aan te kijken.

En vast nog wel meer, maar dat komt nog wel.
Op de drukheid na sluit ik me hier volkomen bij aan .
Oud 29-06-2004, 13:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-06-2004 @ 15:15 :
Dyslexie.
ik schreef het over, dus ik heb zelf niet nagedacht hoe je het moet schrijven . Maar ik kan zelf ook niet goed spellen, wil ik het goed doen, moet ik er echt overnadenken. En als ik een reply moet schrijven en daar moet overnadenken, kan ik niet nadenken over spelling .
Maar je hebt mensen die dat zo laten en mensen die dat leren. En ik heb het geleerd. Ik haalde tot de 5e alleen maar 1en voor spelling. En in de 6e kon ik opeens 8en halen. Sommige mensen moeten er nou eenmaal meer moeite voor doen dan anderen. Ik heb helaas geen taalgevoel geefd .
Oud 29-06-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-06-2004 @ 15:07 :
klopt, maar mensen schrijven tegenwoordig alles toe aan dyslectie... Ik wordT is niet een fout van dylectie, toch wordt deze regelmatig gemaakt. Als mensen letters omdraaien, word je niet snel dom gevonden...
Het hoeft geen fout te zijn van dyslexie, maar het kan wel. En als je letters omdraait of andersoortige fouten maakt, zien mensen dat vaak genoeg wel als dom helaas.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 29-06-2004 @ 13:41 :
Op de drukheid na sluit ik me hier volkomen bij aan .
Ik snap werkelijk niet waarom je dan nog denkt dat ik ook maar leuk kan zijn Ik 'voldoe' aan veel te veel van die dingen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 14:28
Verwijderd
Ik hou er echt NIET van als vrouwen het nodig vinden om stoer te doen door veel bier te gaan drinken, dat is echt zwaar irritant.
Stel je voor; jij gaat met je vrienden uit, staat gezellig wat te drinken, komt er zo'n zat mens aan die vraagt of je dur nie even wat te drinken aan kan bieden...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:10
Sjors (dé Sjors
Sjors (dé Sjors is offline
Een grote adamsappel...

wat zeg je, dat hebben alleen mannen?????

--ben even een telefoontje plegen--
Oud 29-06-2004, 16:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-06-2004 @ 15:12 :
Ik snap werkelijk niet waarom je dan nog denkt dat ik ook maar leuk kan zijn Ik 'voldoe' aan veel te veel van die dingen.
Uitzondering die de regel bevestigd .
Oud 29-06-2004, 16:19
Verwijderd
een snor! IEEEEEEEEEUWWWWWWWW!!!!!

Voor de rest: bossen schaamhaar , teveel make-up , attitude (talk to the hand) , dronke vrouwen , vrouwen die scheten laten , vrouwen met een permanent (zo not done) , egoïstische vrouwen

... vrienden zeggen wel eens dat ik teveel eisend ben?

daar snap ik nu niks van...

Goes
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 29-06-2004 @ 17:19 :
een snor! IEEEEEEEEEUWWWWWWWW!!!!!

Voor de rest: bossen schaamhaar , teveel make-up , attitude (talk to the hand) , dronke vrouwen , vrouwen die scheten laten , vrouwen met een permanent (zo not done) , egoïstische vrouwen

... vrienden zeggen wel eens dat ik teveel eisend ben?

daar snap ik nu niks van...

Goes
Vind het anders best wel mee vallen met dat veeleisende gedoe
Oud 29-06-2004, 17:26
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-06-2004 @ 23:59 :
Zullen we hier "trieste meisjes" van maken? Dan ben ik het met je eens...
Oud 29-06-2004, 17:49
unpopular
unpopular is offline
de standaard :
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2004 @ 17:49 :
Breezer-makeup vind ik vreselijk: dus een dikke laag foundation en vervolgens veel te veel lipgloss en mascara, echt zo goedkoop. Vooral in combinatie met breezerkleding is dat funest. Daar kan ik dus écht met de beste wil van de wereld niet langer dan 30 seconden naar kijken.

Verder eigenlijk the usual: slechte adem, niet geflosst, vieze oren, schilferig/vettig/ruikend haar, een lelijke huid, niet schone/te lange nagels, puisten, onverzorgde lichaamsbeharing, zijn allemaal een nono (uiteraard).
maar waar ik echt een hekel aan heb is vrouwen die lopen te klagen dat ze te dik zijn.
Al helemaal vrouwen die al (te) dun zijn.

doe er dan wat aan maar zeg het niet om aandacht te krijgen das helemaal erg.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:03
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
unpopular schreef op 29-06-2004 @ 18:49 :
de standaard :

maar waar ik echt een hekel aan heb is vrouwen die lopen te klagen dat ze te dik zijn.

Volledig mee eens!
Oud 02-07-2004, 11:39
Jimmm
Jimmm is offline
kort haar, slechte houding (qua lichaamshouding, bijv. heel mannelijk), sagerijnige blik, te veel make-up, of het hele wonder-woman breezer gebeuren KOTS. En volgens mij ben ik de enige jongen die niet op blond valt .
qua kort haar vind ik bijvoorbeeld dat meisje van tatu echt niet mooi, maar halle berry daarentegen , wat een mooie vrouw is dat .......
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:23
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
shag roken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAS zo ontiegelijk RANZIG bij VROUWEN!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
unpopular schreef op 29-06-2004 @ 18:49 :
de standaard :

ik denk dat ik gewoon blij zal zijn als mijn vriend me accepteert
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 02-07-2004 @ 20:36 :
Nee, ik denk dat alle vrouwen ALTIJD zullen blijven zeuren dat ze te dik zijn...er is geen hoop
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 02-07-2004 @ 20:23 :
Dat slaat dus weer werkelijk nérgens op.
Ik snap mensen niet die vinden dat bepaald gedrag voor het ene geslacht wél aantrekkelijk is (of tenminste niet storend) en voor het andere geslacht niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
en bij mannen ook.
Oud 02-07-2004, 20:30
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 02-07-2004 @ 20:36 :
nou als jou vriend je uiterlijk niet accepteerd heb ik mijn vraag tekens bij hem, klinkt mss heel lomp en grof , maar als mijn vriendin me niet accepteerd omdat ik te dun(heb beetje ondergewicht vandaar is dik bij mij niet van toepassing) ben dan kan ze er uit, al heb ik er al wel gehad die daar problemen mee hebben.

mss moet er dat ook nog bij op mijn lijstje.
vrouwen die mij niet accepteren voor wie en wat ik ben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:39
Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
ja idd.. tuurlik moet je vriend.vriendin je accepteren standart tog?.. en verder val ik wel op een.. mooi gebit.. MOOIE GROTE BLAUWE/GROENE/BRUINE OGEN en mooie kont!.. en een mooi klein lief neusje .. en natuurlik en heeeeeel leuk karakter
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:52
juno
juno is offline
Citaat:
Ik vind niet alleen shag, maar ook sigaretten, sigaren of pijp roken bij mannen en vrouwen echt allemaal even ranzig. En dan vooral buiten op de openbare weg he, dat is zo mogelijk nog erger.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2004 @ 20:39 :
Dat slaat dus weer werkelijk nérgens op.
Ik snap mensen niet die vinden dat bepaald gedrag voor het ene geslacht wél aantrekkelijk is (of tenminste niet storend) en voor het andere geslacht niet.
Dan heb je een weinig ontwikkeld inlevingsvermogen, want ook jij kunt wel dingen bedenken die bij het ene geslacht wel fout zijn en bij het andere niet. Heeft gewoon te maken met de sociaal geaccepteerde beelden die men van mannen of vrouwen heeft.

Onthaarde benen worden bijvoorbeeld bij vrouwen mooi gevonden, terwijl een man die zijn benen met Veet crème onthaart toch met een schuin oog wordt aangekeken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 14:43
zarf
zarf is offline
borsthaar bij vrouwen vind ik wel tegenvallen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-07-2004 @ 22:09 :
Dan heb je een weinig ontwikkeld inlevingsvermogen, want ook jij kunt wel dingen bedenken die bij het ene geslacht wel fout zijn en bij het andere niet. Heeft gewoon te maken met de sociaal geaccepteerde beelden die men van mannen of vrouwen heeft.

Onthaarde benen worden bijvoorbeeld bij vrouwen mooi gevonden, terwijl een man die zijn benen met Veet crème onthaart toch met een schuin oog wordt aangekeken.
Ik had het over gedrág (en dan nog vind ik het niet mooier of minder mooi als een vrouw of man zijn of haar benen wel of niet scheert. Ik zou inderdaad vreemd opkijken als een man zijn benen scheert, maar ik vind die harige mannenbenen net zo min mooi als kale. Ik hou sowieso niet van benen).
Ik kan werkelijk geen gedrag bedenken dat ik wel storend vind bij mannen en niet bij vrouwen, of andersom. Ik had gedacht dat ik dat wel kon toen ik die vorige post begon te typen, maar dat kan ik niet. Kom gerust met voorbeelden, als je ze hebt. Qua gedrag en gewoonten, dan, niet qua uiterlijk. Natuurlijk val ik niet op vrouwen met stoppelbaarden of mannen met ronde heupen, maar daar ging het niet om.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:21
kenni
kenni is offline
Wat ik niet leuk vind aan een jongen/ man:
- onverzorgd
- bierbuik
- kleiner zijn dan mij
- dom
- lang haar
- puisten
- ouderwetse kleding
- niet geïnteresseerd in mij
- alstie me constant afkraakt/ bekritiseert
- en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Oud 07-07-2004, 00:18
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
weakasIam schreef op 06-07-2004 @ 22:21 :
Wat ik niet leuk vind aan een jongen/ man:
- onverzorgd
- bierbuik
- kleiner zijn dan mij
- dom
- lang haar
- puisten
- ouderwetse kleding
- niet geïnteresseerd in mij
- alstie me constant afkraakt/ bekritiseert
- en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Wat ik niet leuk vind aan een meisje/ vrouw:
- zeuren da ze de perfecte jongen/ man maar niet kunnen vinden
Oud 07-07-2004, 00:56
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef op 06-07-2004 @ 22:02 :
Als mannen boeren laten vind ik dat wel lachen, als een vrouw dat doet vind ik dat niet staan
Bij mannen staat het net zo min
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:34
t6uvkis
t6uvkis is offline
Ik knap op een meisje af, als zij: arrogant, agressief en/of onredelijk is. Tevens vind ik constant wisselende stemmingen erg vervelend. Verder is het een pre als ze mooie tanden heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik knap af op boerendellen die geen woord ABN praten en luidruchtig zijn. Verder knap ik af op lelijke mokkels
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:20
kenni
kenni is offline
Citaat:
EPD schreef op 07-07-2004 @ 01:18 :
Wat ik niet leuk vind aan een meisje/ vrouw:
- zeuren da ze de perfecte jongen/ man maar niet kunnen vinden
Daar heb ik nog noooit over gezeurd. Ik ben niet op zoek naar de perfecte jongen/ man namelijk.
Oud 07-07-2004, 19:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
weakasIam schreef op 07-07-2004 @ 20:20 :
Daar heb ik nog noooit over gezeurd. Ik ben niet op zoek naar de perfecte jongen/ man namelijk.
Ah een loverboy tripper
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:58
kenni
kenni is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 20:44 :
Ah een loverboy tripper
Zooo, doen we even normaal???

Met niet perfect bedoel ik: hij hoeft niet perfect te zijn... tmag natuurlijk altijd..
Oud 07-07-2004, 19:58
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
weakasIam schreef op 07-07-2004 @ 20:58 :
Zooo, doen we even normaal???
Zooo, voel je niet zo aangevallen, ik ben ook maar een grappenmaker
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:44
blurred
blurred is offline
Wat ik hier trouwens nog niet gelezen heb maar wat ik zelf wel heel fout vindt: te oppervlakkige mensen...

Regels voor berichten