Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
of tool, radiohead, the mars volta, underworld, rammstein of whatever de kans dat het lukt is zéér miniem maar toch zou het vet zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die had ik heel graag willen zien, leken me echt leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
plainsong, before three, fascination street , the end of the world, a night like this, inbetween days, jupiter crash, pictures of you, lullaby , alt.end, a strange day, lovesong , just like heaven, from the edge of the deep green sea, 100 years, us or them, disintegration, E1: the promise, going nowhere ze speelden enorm goed, show was er nauwlijks, maar dat is vrij normaal bij the cure, ik vond het gewoon geweldig om ze eindelijk live te kunnen zien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf heb ik dat niet megekregen, maar de laatste uren heb ik helemaal nix meegekregen. Maar als t zo doorgaat, is er volgend jaar geen Werchter meer. Daarbij moette al dinsdagavond gaan vertrekken om nog op tijd te zijn. Der moet echt wel iets gaan gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() het weer was inderdaad best klote.. vooral zaterdag (? ik weet het niet meer precies) was het zeer wisselvallig. Dan stond je weer in de brandende zon, dan weer een plensbui. Gelukkig hadden we paraplu's bij ons, want de mensen aan de rand van de marquee waren niet echt vriendelijk als het regende. ik vond Monster Magnet, Danko Jones (waarvoor ik zondagochtend om 8 uur m'n nest uit ging), Darkness (ja ik heb een slechte smaak), Von Bondies, Roy Paci en de Pixies érg geslaagd. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Die hebben we nog echt uit die tent moeten redden. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Heb hem erop aangesproken dat het echt te onveilig was tijdens Muse. Ik stond nl bijna helemaal vooraan zo ongeveer voor de microfoon en ben daar zowat plat geperst. Voordat het optreden begon werd er al omgeroepen dat de mensen op de eerste rijen vooral rustig moesten blijven omdat het anders te gevaarlijk zou worden. Het was nog te houden totdat Muse opkwam en hun eerste nr inzette. Toen ging het voor mij helemaal fout. Mensen begonnen te duwen en springen en ik kon geen kant op, ik kon me nog niet eens omdraaien of mijn voeten verzetten omdat het gewoon echt te vol stond. Als ik om me heen keek zag ik huilende meisjes en paniek op gezichten. Ik probeerde weg te komen naar achteren, maar dit was praktisch onmogelijk door de duwende menigte. Op het moment dat iedereen naar achteren viel (iedereen viel tegelijkertijd telkens een kant op, nogal domino-effect door een paar duwende mensen achteraan die niet begrepen dat ze toch niet naar voren konden) stond er iemand boven op mijn voet. Ik kon dus onmogelijk mijn voet naar achteren zetten om mezelf staande te houden..er viel ook nog eens een ander meisje (ook doodsbang) zowat boven op me, nouja..ze leunde op me omdat ze ook vallende was. Aangezien ik het idee had dat ik het niet zou overleven als ik daar tussen al die mensen op de grond zou vallen heb ik mijn voet uit mijn schoen getrokken om mezelf op te kunnen vangen. Ik was echt helemaal in paniek..ik kon die schoen niet meer terug vinden en mijn voet zou echt vertrapt zijn geweest als ik daar was gebleven. Een grote vent zag dat ik in paniek was en weg wilde en heeft voor mij een weg vrij gemaakt naar de hekken, daar ben ik overheen getild door de security, samen met mijn vriend en dat meisje dat bovenop me viel, zij heeft me later trouwens schoenen geleend ![]() Volgens die security man waarmee ik stond te praten was alleen het optreden van Smashing Pumkins op Werchter 2 jaar geleden erger. Toen hebben ze ongeveer 800 man ![]() sorry, nogal lang verhaal, maar moest mijn doodsangsten ff kwijt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hebben er mensen nog foto's gemaakt? Van the Cure en Placebo en en en ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vorig jaar werd ik ook bijna doodgedrukt bij Radiohead... Toen ook voor het eerst in mn leven een lichte paniekaanval gekregen, maar ben toen maar (zij het met heeeeel veel moeite) naar achteren gegaan en het concert afgekeken. Sindsdien hoef ik niet zo nodig meer vooraan te staan. Van een afstandje zie je alles beter en duwen de mensen ten minste niet zo... Ik vond goed: Starsailor, Cypress Hill (hiphop/rap is totaal niet mijn muziek, maar dit was wel erg cool), BRMC, Franz Ferdinand, The Cure Pixies vond ik lichtelijk tegenvallen... ik weet ook niet waarom...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, dat gedoe met die steekpartij en het moeilijk gedoe onder elkaar had ik het over. En vooral het gedoe met de kaartjes en de campings die woensdagavond om 8u al vol zaten. Dat ze ze 's avonds opengooien, ok, maar als het zo zit, moeten we volgend jaar dinsdagavond vertrekken om toch zeker een plek te hebben. En tja, je kunt geen duizend man tegenhouden, maar ze zullen er wel iets op moeten gaan verzinnen. Bij Muse was ik al naar huis, dus dat heb ik allemaal niet gemerkt. 2 jaar geleden waren er geen Pumpkins, RHCP wel, maar daar was het geluid zo slecht dat er buiten ons nog heel wat mensen het afgetrapt zijn. En ik vind het wel vreemd, Metallica brengt heel wat gebeuk en wat mij betreft de grootste massa op de been die ik in 5 jaar tijd al heb gezien (Sting trok ook heel wat volk, evenals Faithless enz) en daar heb ik geen moeilijkheden over gehoord? Maar ik werd bij The Rasmus al geplet en bij de Heideroosjes heb ik toch wel een paar ribben pijnlijk beschadigd, dat is het risico van vooraan willen staan. Bij Korn stond ik nog redelijk veraf, maar best in de gevarenzone, vandaar een kreupele rug. t Is maar waar je het voor over hebt, ik waag mij daar ook niet tenzij het echt ontzettend belangrijk voor me is (Korn en Roosjes) en dan zoek ik de meest veilige plek op. (Ik ben de security die mij hadden zien wegsuffen bij the Darkness trouwens wel heel dankbaar). Op zich is het wel grappig. In 2000 stonden we met een paar mensen zowat vooraan bij Muse. Op een vrijdagavond was het, doodrustig en iedereen ging naar de Marquee want daar kwam iets veel bekenders ![]() Oh en wat ik echt wel heel gaaf vond om te zien: ze waren aan t pitten (ik geloof bij Dropkick) en iemand had zijn schoen verloren en die werd net zolang omhoog gehouden tijdens het pitten tot de persoon hem terughad ![]() En nu ga ik verder slapen en hopen op beterschap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben zelf niet geweest dit jaar, helaas. Ik hoorde van een vriend dat de sfeer minder was dan andere jaren? True?
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|