Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
9. Welk argument kan er tegen Bolkesteins opvatting worden afgeleid uit het tekstgedeelte van alinea 9 tot en met 11? Die westerse waarden kunnen niet beschermd worden, want zij A. hebben geen eenduidig karakter en zijn daarom onderhandelbaar. B. worden historisch gezien niet overal op dezelfde wijze geinterpreteerd. C. worden in West-Europese staten voortdurend bediscussieerd. D. zijn inhoudsloos, als ze niet onderhandelbaar zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
a en d konden allebei wel, er was niet echt een van de 2 fout maar het is een meerkeuzevraag dus je moet er toch echt één kiezen ik zou nog steeds voor D kiezen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Natuurlijk wil ik ook een zo hoog mogelijk cijfer, duh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Waarom mag er over de invulling niet onderhandeld worden? Het wezen van de democratie is toch dat mensen uitgenodigd worden om mee te beslissen over de interpretatie van deze kernbegrippen? --> je zou dus kunnen afleiden dat de schrijver als argument vindt tegen Bolkestein dat de westerse waarde geen eenduidig karakter hebben en dat ze dus onderhandelbaar zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zeg ook niet dat het D moet zijn, maar ik was er gewoon niet van overtuigd dat t A was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() de norm wordt iig wel op 17-6 bekend gemaakt, van dat nakijken weet ik niet, maar dat boeit ook niet wanneer dat gebeurd, als het maar goed(lees: soepel) gebeurd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet niet te ver door denken is mijn ervaring Zie je iets historisch staan? Ga daar dan voor. Anders kom je in de problemen, dat heb ik al vaak genoeg gehad.
|