Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uiteindelijk wonnen Paige en Phoebe, omdat Barbas dus had valsgespeeld zegmaar en dus kwam Darryll uit de gevangenis. Maar omdat de jury/rechters vonden dat ze een te grote fout hadden begaan dit keer, werden ze toch bestraft en werden Phoebe's active powers afgepakt. Hopelijk is het zo'n beetje duidelijk nu haha. Beetje gecompliceerde aflevering en dus moeilijk uit te leggen, maar zo zat het ongeveer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
btw: PhOebe. Niet PhEeebe. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hij probeert Wyatt toch juist niet te redden ![]()
|
volgens mij in de gideon logica probeert hij wyatt te vermoorden om hem zo tegen zichzelf (wyatt) en de rest van de wereld te beschermen. kan dat?
![]() of probeert gideon alleen maar z'n krachten af te nemen? en dat keert dan tegen hem (in de toekomst dan volgens chris) en door al dat leed wordt wyatt evil...
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben gisteren gewoon helemaal vergeten om de videorecorder aan te zetten, dus ik heb weer eens een aflevering gemist...
Kan iemand misschien een samenvatting geven van wat er gebeurd is? Ik kom niet verder dan iets met een Mr. Right..?
||
Citaat:
![]() ![]() .... Maar kijk eens naar een episode guide, dan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
van net 5 site:
Bang dat ze zijn duistere samenzwering zullen ontdekken, zorgt Gideon ervoor dat de zusjes Halliwell terecht komen in een duivels reality –show waarin Piper, Phoebe en Paige worden opgejaagd door demonen. alleen piper zat er niet in... van www.thewb.com/Shows: Aware that Piper, Phoebe and Paige are on the verge of discovering that he is after Wyatt, Gideon conspires with two demons to make the girls part of "Witch Wars," a new demonic reality television show where demon contestants compete in a series of contests to hunt down the Charmed Ones, with the winning demon acquiring the witches' powers. Meanwhile, Chris informs the sisters that whoever is after Wyatt will get to him before Chris is born.
|
Ow ow ow wat een geweldige episode!
![]() Leuk bedacht, dat "Witch Wars" ![]() En ik snap niet dat ze die Gideon vertrouwen, ik bedoel je merkt toch meteen aan hem dat het een creep is? Dat stemmetje, dat hoofd, z'n hele houding. Walgelijk. Ik vind hem stom ![]() Die vertaling van "Piper zit op de magic school zwanger te wezen" was mij ook opgevallen ja, ik vond het wel grappig ![]() Was ook even bang dat Phoebe zou blijven hangen in d'r powers, maar toen dacht ik 'nee, been there, done that' dus zouden ze heus niet nog eens doen. Gelukkig maar ![]() Ik hoop dat we in t volgende seizoen wel weer wat meer van Piper te zien krijgen, want dat mis ik wel een beetje (ze kan er ook niets aan doen dat ze zwanger is natuurlijk, mja ![]()
||
Citaat:
En die vertaling was echt geweldig, de allereerste keer dat ik het een verbetering vond ten opzichte van het Engels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mja ik vind het gewoon een gluiperd, dus ik vind het stom dat ze het niet doorhebben ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ow en Sasz ook al ![]() Hmm ff plaatje zoeken van 'm ![]() WHAHAHA ![]() ... ....... .......... ............. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Coole spiegel
![]() edit: Kijk, Charmed met Gideon en Barbas is leuk. Charmed met twee Gideons en twee Barbassen is natuurlijk helemaal geweldig ![]() Hoewel ik van allebei de evil-versie leuker vind ![]()
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 20:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lang dus vond ut een coole aflevering |
![]() |
|
ik vond barbas egt geweldig!! hahaha, demon of hope
![]() wat ik niet snapte: toen phoebe neergeschoten was, riep paige om hulp van de straat. maar wrom riep ze niet (meteen) leo?? beetje vaag. vond t wel zielig voor wyatt hoor, maar die steekt wel van zich af! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kantinedorp #2 Verwijderd | 500 | 05-05-2004 16:16 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Favo programma....? rickert | 31 | 16-02-2002 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Voor Charmed-verslaafden (of bijna-) Verwijderd | 3 | 09-01-2002 18:56 |