![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik ben er ook geweest ander half jaar geleden alweer maar als je van queen muziek houdt, kan het niet misgaan gewoon heel erg veel plezier alvast (check mn sig)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het blijkt ineens dat we met onze studie eind april een midweek naar london gaan...jeej...als we niks anders leuks vinden om te zien, dan is de kans erg groot dat ik m nog es ga zien :-) ps. niet alle nummers uit de musical staan op de cd; ze zingen bv ook bicycle race
||
Citaat:
![]() daar wil ik ook nog een keer heen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik ga vanavond naar MAMMA MIA!! Woohoo, heb d'r echt zo veel zin in. Ik belde daarstraks met de Topticketline en ze zeiden dat er geen plaatsen meer waren. Vervolgens keek ik op internet en waren er nog wél plaatsen. Weer teruggebeld en bleken er nog 3 plaatsen over, waarvan 2 naast elkaar op een hele mooie plek. Die zijn nu van mij ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Het einde was ook goed, toen we "Cut the crap Hamlet, my biological clock is ticking, I want babies now!" moesten doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is het er ook weer zo één die je óf goed vindt óf helemaal niks.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben net naar Lang leve ik van Lotte Veenstra in de Plaza Futura geweest. Lotte zit bij ons op school in het laatste jaar. Ik vond vooral het uitgangspunt van de voorstelling leuk en origineel. Ze is zelf op bezoek geweest in een wijk in Eindhoven en heeft daar met mensen gesproken, is er op de thee geweest en heeft gekeken hoe hun relaties met hun buren zijn. Vijf personen zijn voor haar de inspiratie geweest voor de voorstelling. (als ik het goed heb ![]() En zo zagen we dus, dat was wat voor de hand liggend, vijf kamers (of huizen) met in elk een andere inrichting en een ander persoon. Het waren allemaal karikaturen, behoorlijk gek ook. En het stuk bestond uit monologen, maar er werd wel veel gespeeld tussendoor ook. (één persoon zei ook geen woord, die was echt briljant). Er zat veel humor in, en het was de bedoeling dat het dan steeds schrijnender zou worden, maar dat was niet helemaal gelukt, naar mijn idee. De spanningsboog liep niet erg vloeiend, zeg maar. Wel erg vermakelijk, moet ik zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben benieuwd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het juist niet zo denderend eigenlijk. Ook niet superslecht hoor. Maar ik vond vooral de zoons nogal slap. Totaal niet krachtig gespeeld door die twee. De moeder vond ik in het begin wel prettig, maar ze werd nogal zeikerig naarmate het stuk vorderde. De hoofdrolspeler vond ik wel perfect gecast en hij speelde erg mooi. In het begin had ik het idee dat hij enorm veel moeite had met het wegmoffelen van zijn Vlaams accent, maar dat werd gelukkig snel minder. De werking van de film en de muziek vond ik goed. Er werden mooie sferen gecreëerd. Al werd het hierdoor vaak nog wat zeikeriger (is dat een woord?) dan het al was. Beetje jammer, ik had echt beter verwacht van de Wetten van Kepler. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik vond die ene zoon waar het om draaide juist goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha, irritant... dat zal ook wel aan de schrijver van "Elementaire deeltjes" liggen. 'k Ga vrijdag naar Coming out van Growing up in public. |
Advertentie |
|
|
|