Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp niet dat hij in de top 10 staat. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan m'n bekerwedstrijd niet vinden (ook niet na een aantal keer opnieuw inloggen en update met cacherefresh
![]() kan iemand eens kijken voor mij hoeveel ik sta? MM Stars is m'n teamnaam ![]() /edit: heb hem al, ik sta 0-1 achter, 't gaat wel gelijk op ![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 16:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
uiteindelijk 4-3 gewonnen, wel na verlenging. Maar ik ben tevreden
![]() 0 - 1 Axel Fortuyn (42) 1 - 1 Dan Eriksson (49) 2 - 1 Bas van 's Gravenhage (52) 3 - 1 Rico Heerschop (52) 3 - 2 Nils Mårtensson (71) 3 - 3 Nils Mårtensson (77) 4 - 3 Brandon Post (108) MM Stars Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: speel het rustig Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: redelijk (oud) Rechterverdediging: wonderbaarlijk (oud) Centrale verdediging: uitmuntend (oud) Linkerverdediging: uitstekend (oud) Rechteraanval: goed (oud) Centrale aanval: redelijk (oud) Linkeraanval: goed (oud) Tan's Godenzonen Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: redelijk (oud) Rechterverdediging: goed (oud) Centrale verdediging: redelijk (oud) Linkerverdediging: goed (oud) Rechteraanval: uitstekend (oud) Centrale aanval: goed (oud) Linkeraanval: uitstekend (oud) redelijk gelijke stats. De nieuwe stats: MM Stars Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: speel het rustig Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: hoog slecht Rechterverdediging: zeer hoog redelijk Centrale verdediging: zeer hoog matig Linkerverdediging: hoog zwak Rechteraanval: laag zwak Centrale aanval: zeer hoog slecht Linkeraanval: laag zwak Tan's Godenzonen Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: hoog slecht Rechterverdediging: laag zwak Centrale verdediging: zeer hoog slecht Linkerverdediging: laag zwak Rechteraanval: hoog zwak Centrale aanval: laag zwak Linkeraanval: zeer hoog zwak oude stats zien er toch wat vriendelijker uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Leverder me wel een 8e plek op ![]() Maja het halen blijft onhaalbaar
|
![]() |
Ik heb miss door een fout in Hattrick geen training
![]() Ik speelde 4-4-2 met 4 innermids terwijl ik 100 % zeker 5-3-2 zonder wingers had geselecteerd. Dat heb ik aantal x nagekeken. Als ik geen melding bij "de club" hiervan heb gekregen betekent het dan dat er dus een week training is weggegooid? Die heb ik iig niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Roel Oostdam (34339828)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 3 570 (357 000 €) Loon: 2 450 €/week Eigenaar: Baldrum's Balletjes Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: goed Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 11:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
iem Aertse (35852677)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 390 (39 000 €) Loon: 700 €/week Eigenaar: Baldrum's Balletjes Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk -_-' jeugdpull deze week -_-' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oh wat ben ik woensdag weer genaaid in de beker
![]() ![]() 'mach'ester United Player rating and Team formation Team Attitude: Normal Tactic: Normal Tactic skill: (Unlimited) Midfield: weak (high) Right Side Defence: poor (low) Central Defence: weak (high) Left Side Defence: poor (very high) Right Side Attack: poor (low) Central Attack: weak (high) Left Side Attack: poor (very high) De Ramptoeristen Player rating and Team formation Team Attitude: (Hidden) Tactic: Attack in the middle Tactic skill: excellent Midfield: poor (very low) Right Side Defence: inadequate (high) Central Defence: excellent (very low) Left Side Defence: inadequate (very high) Right Side Attack: wretched (very low) Central Attack: poor (high) Left Side Attack: wretched (very low) tzal zn verdediging wel zijn geweest maar ja ![]() ![]() |
![]() |
|
Mja, weer een zeer matige training gehad...
Enige positieve was dat een belangrijke middenvelder gestegen is in vorm. Verder had ik nog wat positiespel stijgingen verwacht, maar helaas... ![]() Ben benieuwd hoe mijn team ervoor staat voor komende zondag. Ik moet tegen het team dat vorig seizoen 1 plaatsje hoger eindigde. Ik denk dat een overwinning opzich mogelijk moet zijn. Woensdag in de beker vrij simpel gewonnen. Ik speelde met mijn A-team, maar had mijn middenvelders vervangen door B-spelers die tegen een verbetering aanzaten... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben gepromoveerd naar VII Zal ik hem meteen in de basis zetten of niet? o_O (*noooooob*) Ik heb nu 21 jaar, zwak in vorm, gezond Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 130 (113 000 €) Loon: 1 602 €/week Eigenaar: Baldrum's Balletjes Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: matig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht op doel staan |
![]() |
|
![]() |
Bauke Breukhoven (36032954)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 480 (48 000 €) Loon: 720 €/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk Is deze iets waard?
|
Verwijderd
|
Giorgio Holdert (36062657)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 400 (40 000 €) Loon: 680 €/week Eigenaar: Baldrum's Balletjes Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: slecht mijn pull van vandaag : \ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|