Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wetenschap uit Arabie, kwam pas echt vanaf de islam |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Een goede argumentatie behoort niet te berusten op dorgredenen zoals een beroep doen op een autoriteit. Mocht je mij hier ooit op betrappen, kun je mij hier altijd op attenderen. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook hier wil ik je verzoeken inhoudelijk te reageren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou je aub een site kunnen geven, waar dat ook letterlijk staat? Ik vind het gewoon onrespectvol, van een of andere 'islamkenner', om het lijden van onze profeet te ontkennen. Dit artikel is een druppel op de kookplaat van allemaal boeken over het leven van de profeet. Omdat deze artikel toevallig 'anti-koran'(zo zalk het ff noemen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er idd griekse werken werden bestudeerd, waar zijn dan andere boeken uit die tijd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat inhoudelijk reageren komt nog, geen zorgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zonder de Islam was er niet eens sprake van een Verlichting |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Dat deed ik omdat hij op grond van de koran beweerde dat de aarde plat was, waar jij overigen nog niet op hebt gereageerd. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat eerst de ingewanden zijn, dan tegelijkertijd de botten en vlees. Maar, zoals je in mijn stukje kan zien, was dat niet eens het geval Hij is niet diegene die de koran verzonnen heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou kun je wel beweren dat 'onze' Verlichting het gevolg was van de Islam, maar meer dan wat analoge redenaties en hersenspinsels heb je daar niet voor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In stadium 13: "The somites will be involved in building bones and muscles." |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trust Allah, but tie your camel anyway! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ey,
misschien is dit stukje meer voor wetenschap forum. Maar als je nadenkt over dat alliens ons mogelijk gemaakt kunnen hebben, lijkt et steeds meer te kloppen. ik dacht net dat ze mogelijk ons de drang om voort te planten hebben gegeven enz. Elke mens heeft et ook dieren etc ... want waar zou dit anders vandaan komen. Stel je voor jij maakt een dier soort of wat dan ook. Dan zou die drang tot cker een basis van de opbouw behoren want anders zou je creatie uitsterven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmmm, ik heb ooit iemand eens een idee horen verwoorden dat een van de redenen voor het overleven van de mensheid was, dat de mens zich het hele jaar door, en niet zoals veel soorten alleen in de zomer, kan voortplanten.
|
![]() |
|
|